Cami imamının kedi sevgisi

Üsküdar'da bulunan Aziz Mahmud Hüdayi Camisi imamı, kedi sevgisiyle internette en çok paylaşılanlar arasına girdi.

Cami imamının kedi sevgisi

Üsküdar'da bulunan Aziz Mahmud Hüdayi Camisi imamı, kedi sevgisiyle internette en çok paylaşılanlar arasına girdi.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
15 Ocak 2016 Cuma 16:00
Cami imamının kedi sevgisi
banner221

Aziz Mahmud Hüdayi Camisi imamı Mustafa Efe, kedi sevgisiyle sosyal medyada ünlendi.

ZİYARETÇİLER FOTOĞRAFLARI İNTERNETTE PAYLAŞIYOR
İmamın kedi sevgisini gören ziyaretçiler, bu güzel anı hemen telefonlarıyla kaydederek internette paylaşıyor.

'HELAL OLSUN'
Kedileri soğuk havada camiye alan imam Efe, görenleri hem şaşırtıyor hem de 'helal olsun' dedirtiyor. 





Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 14:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
paslı çivi 2016-01-15 17:54:22

bu ne şimdi ? cami halısı üzerinde namaz kılınmıyor mu ?

Avatar
Ahmet çelebi 2016-01-15 17:54:53

O kediler dışarıda nerelerde geziyor. Çöp vs. Camiye alarak haliyi necis yapmiyor mu!

Avatar
ali 2016-01-15 22:14:13

kedinin pislediği veya idrar yaptığı yerde namaz nasıl kılınacak.imam reklam yapacağına keşke kedileri evine götürseydi. bakalım halılarına kedileri yatırabilecekmiydi

Avatar
DİN GÖREVLİSİ 2016-01-15 23:05:30

çok seviyorsa evine götürsün camiye hayvan getireceğine insan getirse ya resmen rezalet birde destekliyor gibi balık atıyorsunuz ''cami̇de kedi̇ sevgi̇si̇''

Avatar
azami 2016-01-15 23:47:03

bizde seviyoruz kediyi ama camide değil evin caminin evin bahçesinde gözüm gibi bakıyorum ben camiye girince kapının önünde çıkana kadar beklerler,caminin içindeki kedilerin neler yaptığını iyi biliyorum yinede sevelim ama caminin içinde deyil.

Avatar
reis 2016-01-16 10:53:41

hocam bende din görevlisiyim benim köyde 30 kedi var hepsi başimda istersen sana göndereyim biraz..... hanımla bakmatan gına geldi artık bize yer aruyoruz kedilere..

Avatar
Ebu hureyre 2016-01-16 02:42:44

KEDI NECİS DEĞİLDİR
- “Rasûlullah (s.a.v.): Kedi necis değildir, o sizi çokça dolaşan birisidir” demişti. Ben ayrıca Rasûlullah’ın (s.a.v.) kedinin artığıyla abdest aldığını gördüm.” [Ebu Davud, Sünen, Taharet 38]
Hadîsin ve İslâm âlimlerinin açık delâletinden şu hükümler anlaşılıyor:

1- Kedi necis (pis) değildir.

2- Artığı da necis olmaz, o bakımdan arta kalan su ile abdest alınır.

3- Kedinin su ve gıda ihtiyacını karşılamak ve bu hususta kolaylık sağlamak sünnettir.

Ashab-ı kiramdan kayınpederim Ebu Katade'nin abdest alması için bir kaba su koymuştum. Kedi gelip bu kaptan su içiverince, Ebu Katâde biraz daha su içmesi için, kabı kedinin önüne uzattı. Benim kendisine hayretle baktığımı görünce, "Niye hayret ettin ey kardeşimin kızı, Rasûlullah (s.a.v.), ‘Kedi pis değildir, etrafınızda (evinizde) serbest dolaşsın’, buyurdu. Kendisi de abdest almıştı, ben de sünnete uymaktayım" dedi. [İmam Malik, Muvatta, Taharet, 2, 13; Ebu Davud, Sünen, Taharet, 1, 38; Tirmizî, Sünen, Taharet, 1, 69; Nesaî, Sünen, Taharet, 1, 54; İbn Mâce, Sünen,Taharet, 1,32]

AYRICA MUSTAFA HOCAYI YAKINDAN TANIYORUM. BİLİP BILMEDEN KONUŞACAĞINIZA HOCAM EVİNİZDE BESLİYOR MUSUNUZ DIYE SORABİLİRDİNİZ. CEVABI EVET OLACAKTI. BILIP BILMEDEN INSANLAR HAKKINDA GIYBET YAPMAYI SEVENLERDENSİNİZ ANLAŞILAN.

Misafir Avatar
ali 2016-01-16 11:08:48 @Ebu hureyre

kardeşim bize fıkıh dersi vermeye kalkma. kedi necis değildir doğruda idrar ve dışkısıda mı necis değil. kedi fareyi yediği ağzıyle su içecek sende o artığı temiz diye içeceksin doğru mu ....efendimiz (a.s)i bari alet etme

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarik 2016-01-16 07:34:21

Birilerine hoş olmak için nahoş olmaya gerek yok naylon değil gerçek olalım

banner220