“Camide Yaşlı Adamı Tekme Tokat Dövdü“

Dün medyaya can sıkıcı bir haber düştü. Olmasını dahi düşünmek istemediğimiz bu haber Diyanet teşkilatını derinden üzüntüye boğdu.

“Camide Yaşlı Adamı Tekme Tokat Dövdü“

Dün medyaya can sıkıcı bir haber düştü. Olmasını dahi düşünmek istemediğimiz bu haber Diyanet teşkilatını derinden üzüntüye boğdu.

24 Mayıs 2014 Cumartesi 06:39
“Camide Yaşlı Adamı Tekme Tokat Dövdü“
banner221
-İşte medyada çıkan o üzücü haber-

Yozgat'ta cuma namazında imam, "Beni şikayet eden erkekse ayağa kalksın" dedikten sonra yaşlı adamı tekme tokat dövdü.

"Yozgat’ın Sorgun ilçesine bağlı Boğazcumafakılı köyünde M.T. isimli imam, cuma namazında, "Beni şikayet eden erkekse ayağa kalksın" dedikten sonra cemaatten 77 yaşındaki yaşlı adamı tekme Tokat döverek hastanelik etti.
 
CEMAATI DÖVDÜ
 
Edinilen bilgiye göre; Boğazcumafakılı köyü imamı M.T., cuma namazı öncesi hutbede, “Vakit namazlarına zamanında gelmediğim için beni şikayet ediyorlarmış. Kimse erkekse ayağa kalksın” dedi. Daha sonra hutbede cübbesini çıkararak aşağı inen M.T., 77 yaşındaki Sabri Yiğit’i tekme Tokat dövmeye başladı. Araya giren vatandaşlar, yaralanan Sabri Yiğit’i Sorgun Devlet Hastanesi’ne kaldırırken, cemaat cuma namazını kılmadan camiden ayrıldı.

 
 
"BURASI CAMİ MEYDAN YERİ DEĞİL"
 
Yaralanan Sabri Yiğit, "İmam hutbedeydi. 'Beni şikayet ediyorlarmış' dedi. Bana bakarak konuştu. Ben de, 'Seni ben şikayet etmedim' dedim. Bana, 'Erkeksen dışarıya çık' dedi. Ben de, 'Burası cami, meydan yeri değil' dedim. Bu sırada üzerindeki cübbeyi çıkarıp hutbeden inerek beni tekme Tokat dövmeye başladı. Elim yüzüm kanlar içinde. Dişlerim kırıldı” dedi.
 
"CÜBBESİNİ ÇIKARIP DÖVDÜ"
 
Cemaatten Ekrem Kılıç ise, "Hoca hutbedeyken, 'Beni şikayet etmişler' dedi. Vakit namazlarına gelmediği için şikayet etmişler. Bunun üzerine hutbeden inerek 77 yaşındaki Sabri Yiğit’e saldırdı. Adamı tekme Tokat dövmeye başladı. Üzerindeki cübbeyi dahi çıkarmış. Aşağı iner inmez hemen tekme vurdu” dedi.
 
"BABAMI ÖYLE GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDIM"
 
Sabri Yiğit’in oğlu Osman Yiğit ise, babasını kanlar içinde görünce çok şaşırdığını belirterek "Babamı kanlar içinde görünce şok geçirdim. Cami imamı bunu nasıl yapar? Allah’ın evinde böyle bir olayın yaşanması hiç doğru değil." şeklinde konuştu."
 
 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 15:10
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
seyfeddin hoca 2014-05-24 07:37:51

hernekedar bu olay böyle olmasada dayağı hak eden cemaat var cemaatsen adam gibi namazını kıl işine bak

Avatar
seyfullah 2014-05-24 08:52:55

ben de bir imamım ama utandım ve çok üzüldüm. görevini yapmak yerine cemaati suçlayan çok kişi görüyoruz çünki torpille hak etmeyeni, ehil olmayan, rüşvetle adamı imam edersen böyle olur...

Avatar
vatandaş 2014-05-24 10:16:55

imamın yaptığı büyük hata yanlış öfkesini yenememiş şeytana uymuş din mensubuna yakışır hareket değil ama imamlar emin olun cami cemaatinin sürekli bu hallerine maruz kalıyor benim eşim 10 yıl imamlık yaptı allah cemaati ıslah etsin bir ayakları müftülükteydi yok izin kullandı yok böyle yaptı şöyle oldu diye cemaat imam ilişkisi arkadan olmamalı sıkıntı konuşularak def edilmeli şeytana pirim verilmemeli dua ile

Avatar
ahmet ucar 2014-05-24 13:59:29

Bu gibi vasifsiz imamların isine son verilmeli büyüğe el kaldirilmayacagini bilmeli boyle dengesiz imamlarin yüzünden hem dinden hem camiden soğururlar

Avatar
Diyanet Çalışanı 2014-05-24 15:31:53

Sevgili memleketimin insanı Diyanet ve sendikaların ayyuka çıkardığı imamların genel yapısı bu ülkemizdeki imamların %90'ı imamlık haricinde her şeyi yapmaktalar tali görev olarak da imamlık yapmaktalar. İmam Cambaz, bakkal, tacir, işbortacı, inekçi, koyuncu, arıcı, çorapçı, beyaz eşya satıcısı vb. görevlerden imamlığa vakit ayıramıyor ve bunu sorgulayan cemaatin durumunu da 77 yaşındaki Sabri amcanın durumu anlatmaktadır. Bu ve bunun gibi imamları Diyanet bünyesinde barındırmamalı direk bu imam görevden atılmalıdır.

Avatar
Cemaat 2014-05-24 15:41:10

Yazıklar olsun onun imamlığına, yazıklar olsun onun verdiği kendisinin inanmadığı (büyüklere saygı, sevgi) vaaz ve hutbelerine, yazıklar olsun onun aldığı aile terbiyesine, yazıklar olsun eğer sahip çıkarsa (o kuruma)

Avatar
hasan 2014-05-24 15:58:32

___ADMİNİN YORUMU___Sayın okurumuz yorumunuz yayım kriterlerine uygun düşmediğinden yayımlanmamıştır.

Avatar
kerim tunç 2014-05-24 16:10:53

Sn Hoca Efendi mi diyelim yoksa başka bir şey mi diyelim bilmiyorum.Gerçekten,cami birilerine meydan okuma yeri değildir.Ayrıca bir vatandaşın hocayı şikayet etme hakkı vardır.O zaman sn beyefendi şikayet edilmek istemiyorsan,şikayet edilecek şeyler yapmayınız lütfen.buradan çok çirkin şeyler yazmak istemiyorum.Güya sen Peygamberin makamında namaz kılıyorsun.Peygamberimizin hayatını hiç inceledin mi?Peygamberimiz hiç cemaatinden birini dövmüş müdür?

banner220