İmam Yasin Gündoğdu, Cumhurbaşkanı'na hakaretten aklandı

Diyanet HABER- İstanbul, Esenyurt Büyük Osmanlı Camii imam hatibine açılan Cumhurbaşkanına hakaret davası sonuçlandı.

İmam Yasin Gündoğdu, Cumhurbaşkanı'na hakaretten aklandı

Diyanet HABER- İstanbul, Esenyurt Büyük Osmanlı Camii imam hatibine açılan Cumhurbaşkanına hakaret davası sonuçlandı.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
22 Şubat 2016 Pazartesi 21:40
İmam Yasin Gündoğdu, Cumhurbaşkanı'na hakaretten aklandı
banner221
İstanbul Esenyurt Büyük Osmanlı Camii imam hatibi Yasin Gündoğdu'ya bir süre önce kürsü yasağı getirilmiş ve hakkında Cumhurbaşkanı'na hakaret iddiasıyla dava açılmıştı.

İmam Yasin Gündoğdu, vaaz videosu içeriğinde; 'Vuracaksın yumruğu masaya açacaksın Ayasofya'yı ümmet senden bunu bekliyor' sözleriyle ilgili cumhurbaşkanına hakaret ettiği iddiası edilmiş ve Diyanet İşleri Başkanlığı'nca soruşturma açıldı.

İlgili içeriği izleyen mahkeme heyeti İmam'ın sözlerinde herhangi bir hakaret içeriğinin bulunmadığı ve sarf edilen sözlerde herhangi bir muhatabın bildirilmediği gibi kişi kastedilmedi anlaşılmakta; Olayla ilgili olarak suç veya suç unsuru bulunmaması nedeniyle kamu adına soruşturma yapılmasına yer olmadığına karar verdi.

İşte Mahkeme evrakı; 


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 14:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yusuf 2016-02-23 02:46:52

ee hani bu hoca hakkında yaptığınız dedikodu haberleri vardıya onlar ne olacak biraz utandınızmı? yoksa çok şeymi istedik sizden. yokmuydu sizde. !

Avatar
adalet 2016-02-22 21:48:14

inanın kürsüde nasıl yanlış anlaşılmam... hangi kelimeyi kullanırsam diye kendimi zorluyorum... bilmiyorum nasıl yapacağız...

Avatar
misafir 2016-02-23 08:25:09

diyanet arkadaşımızın üzerine çok gitti cumhur başkanına hakaretmiş bu cümleden hareketle cumhur başkanına hakaret davası açmak trajikomik!!! imamlara ve vaizlere kürsüde özgürlük verilmesi gerekir ki rahat rahat doğruyu konuşa bilsinler

Avatar
Isimsiz. 2016-02-23 09:16:44

O imamin yuzune nasil bakar diyanet camiasi. Neymiş hakaret. Peh peh peh. Bu adam bunu söyledi diye mi dava açıldı. Yoksa önceden söylediği hakikatlerden söylediği için mi orasi meçhul. Malum olan şudur ki ne zaman bi vaiz kalkıp emri bil marufu nehyi anil munkeri hakkiyla yapsa. Hemencecik suç işliyor ne acep. Demek Suan ki vaizler ondan dolayi timartas hoca gibi konuşamıyor.

Avatar
dogru olanda budur 2016-02-23 11:08:38

İMAM YASİN GÜNDOGDU DOGRU OLANI YAPMIŞTIR ARKASINDAYIZ

Avatar
imam hatip 2016-02-23 11:02:54

hani 28 şubat zulüm kararları sona ermişti.

Avatar
imam hatip 2016-02-23 16:00:02

yazık daha bu bir dava adama 5 ayrı koldan soruşturma açılmış. adam hesabından ne yazmış biliyormusunuz "bizim cumhur başkanına hakaret ettiğimizi iddia eden müfettişlerimiz var. evelAllah sırtımız yere gelmez" anlayana! o dosyada kim bilir daha ne saçmalıklar var da ...

Avatar
Yanlış yaptın yasin hoca 2016-02-23 21:02:16

cumhurbaşkanına, diyanet işleri başkanına yalakalık yapsaydın şu an çok üst mevkilere gelmiştin bile. senin neyine hakikati konuşmak kardeşim. gelen olursa kıldır, ölen olursa kaldır. sanane ileri geri milletin kafasını karıştırıyorsun. devir yalakalık devri, ne kadar yalakalık o kadar makam mevki...
meselesi ve mevzusu din olan kurumda dönen dolaplara bak. kim kime takla atıyor belli değil. bunların hesabı ahirette verilemez !

banner220