İmam’a vize engeli

ANTALYA’nın Kaş İlçesi’nde ’Rockçı İmam’ olarak tanınan Ahmet Muhsin Tüzer, Şubat ayında konser vermeyi planladığı Suudi Arabistan’dan vize alamadı

İmam’a vize engeli

ANTALYA’nın Kaş İlçesi’nde ’Rockçı İmam’ olarak tanınan Ahmet Muhsin Tüzer, Şubat ayında konser vermeyi planladığı Suudi Arabistan’dan vize alamadı

05 Ocak 2015 Pazartesi 15:10
İmam’a vize engeli
banner221

Kaş’a bağlı Pınarbaşı Mahallesi’nin imamı olan ve 2013 yılında arkadaşlarıyla ’FiRock’ müzik grubunu kuran Ahmet Muhsin Tüzer, 18 Şubat’ta Suudi Arabistan’ın Cidde şehrindeki Dar Al- Hekma Üniversitesi’nde konser hazırlıkları yaparken, vize engeliyle karşılaştı. İlk konserini Kaş’ta veren Ahmet Muhsin Tüzer, sonrasında tanıştığı ve Aralık 2014’te Müslümanlığı seçen Catherine Christer Roberta Hennix’in daveti üzerine gittiği ABD’de de geçen yıllarda sahneye çıktı.

Aslen İsveçli olan matematik profesörü Hennix’in daveti üzerine bu kez Cidde’ye gitmeye hazırlanan Rockçı İmam Ahmet Muhsin Tüzer’e, Suudi Arabistan’ın vize vermediği belirtildi. Sebebini henüz bilmediği olay karşısında şaşırdığını söyleyen Tüzer, "Müslüman olmayan ABD’de 2 defa konser verdim. Bir İslam ülkesi olan Suudi Arabistan’ın bana vize vermemesi gerçekten düşündürücü. Müslüman bir ülkede, Müslüman bir sanatçının konser vermesinin engellenmesi çok acı ve düşündürücü bir tablo. Karara saygı duymaktan başka yapacağım bir şey yok" dedi.
Son Güncelleme: 27.03.2016 14:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yy 2015-01-05 21:09:34

Siz böyle kimseler i övgü yağmuruna tutup âlimleri aşağılayıcı bakalim

Avatar
ahmet hoca 2015-01-05 21:39:23

acaba niye vermedi

Avatar
din gönüllüsü 2015-01-05 22:20:40

Ya otur imamlığını yap yada git rockçılığını yap ne bu yaaa....

Avatar
musa 2015-01-06 10:04:46

din adamından imamdan rokçu olmaz sudi arabistan en güzelini yapmış ya imam olur dinimizin güzel emir ve yasaklarını cemaatine anlatır sende uygulasrsın yada rokçu olur nefsiyin peşinde koşarsın nitekim ayeti kerimede cenabı allah veme cealallahü li racülin min galbeyni fi cevf buyuruyor cenabı allah bir boşlukta iki tane kalbi halk etmemiştir birine işlemiş olduğun güzel amelleri diğerine de küfrü koysunlar diye yani iman gelirse küfür küfür gelirse iman gider ey imamgüzel diyanetimizede sesleniyorum bu gibileri bu camiada tutmayın.............

Avatar
imam 2015-01-06 13:35:25

Ya rock'çu ol çık sahneye
ya imam ol geç mihraba

öyle ortalıkta şaklabanlık yapıp dolaşma

Avatar
KARTAL 2015-01-06 16:03:27

ya benim anlayamadığım islam degiştide bizimmi haberimiz yok bu rok denilen şey islamın hangi kısmına giriyor biri açıklasa sevinirim bende urfalıyım hani iboda hazır piyasada yokken neden bende arabeskçi olmiyiiiiiiim

Avatar
Samet 2015-01-06 17:17:30

Kardeşim sen Roçkçı mısın İmam mısın nesin? bırak ya işini imamlığını yap, yada roçkçı foxçı lığını yap imamlık mesleğine halel getirme. ne bu ya imamlığı da perişan ediyorsun.

Avatar
mehmet 2015-01-07 12:05:11

Yorumları yazanlar eseriyle diyanet te çalışan arkadaşlar diye düşünüyorum ve bu arkadaşlardan bir Müslüman olarak utanıyorum.ya adam ın elinde becerebildiği bir mağrifeti var.sizde ne var.çok samimi Müslümansınız da her bir şeyi biliyorsunuz .zaten samimiyetinizden Müslümanlık göklere çıktı şu an dünyanın yıldızı.müslümanlarda sizin ezberci monoton fikirleriniz sayesinde refah içinde.mıymıntılık ruha işleyince ruh şaha kalkamıyor

banner274

banner273