Müftü'm ne yaptın?

Denizli'de görev yapan 50 yaşındaki imam Z.H., İl Müftülüğü binası önünde üzerine benzin döküp, kendini yakmak istedi.

Müftü'm ne yaptın?

Denizli'de görev yapan 50 yaşındaki imam Z.H., İl Müftülüğü binası önünde üzerine benzin döküp, kendini yakmak istedi.

24 Eylül 2014 Çarşamba 18:15
Müftü'm ne yaptın?
banner221
Denizli'nin Çal İlçesi'ne bağlı Akkent Mahallesi'ndeki Hatipoğlu Camisi imamı olarak görev yaparken, 50 nüfuslu Karapınar Mahallesi camisine ataması yapılan imam 50 yaşındaki  Z.H., İl Müftülüğü binası önünde üzerine benzin döküp, kendini yakmak istedi. İmam Z.H, kızı ve bir yakın arkadaşının üzerine atlayıp, elindeki çakmağı almasıyla ikna edilerek, vazgeçirildi.


MÜFTÜ BAKIP GEÇTİ

Denizli Müftüsü Veysel Çakı da olayı gördü. İmam Z.H.'yi farkeden Denizli İl Müftüsü Veysel Çakı, müftülüğün merdivenlerinden kısa bir süre baktıktan sonra makamına geçti. Bu sırada olay yerine polisler de ulaştı.


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 15:01
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sezgin 2014-09-26 18:25:24

bu müftü görevden alınması lazım.sen ne biçim insansın.yazıklar olsun sana müftü veysel

Avatar
ahmed 2014-09-26 18:30:27

bence o müftü derhal görevden alınmalı diyanet bu ekabir müftülerden kurtulmalı

Avatar
Imam 2014-09-26 18:36:19

Camiada böyük sorunlar var,sorunlar halledilmeden üzerine sorun ekleniyor,öncelikli olarak diyanetteki dayatmacı vesayetci zihniyetin halledilmesi adaletin tesisi imam hatiplerin kimlik kişilklerinin tanınması din görevlisinin maddi sıkıntılarının giderilip birilerine muhtaç ettirilmesi hakkaniyetve kişinin konumu göz ardı edilmemesi anlatacak çok şey var lakin kulak verip dinleyen bir muhatap yok işte müftü beyin duyarsızlığı bu idarenin personele bakışı açısından bir örnek

Avatar
ahmet 2014-09-26 18:36:55

müftü beyi destekliyorum.böylesine ne yapacaksın ki.Allah akıl fikir versin.ne diyelim.

Avatar
fatih 2014-09-26 18:49:21

Bence muftuyu yakmak lazım

Avatar