O imam görevden atıldı!

Bir Solukta Boğazınızda Yumruyla Okuyacağınız Diyanet İşleri Başkanlığı'nda imamlık yapan Nurettin Kesici'nin görevden atılma haber...

O imam görevden atıldı!

Bir Solukta Boğazınızda Yumruyla Okuyacağınız Diyanet İşleri Başkanlığı'nda imamlık yapan Nurettin Kesici'nin görevden atılma haber...

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
15 Ocak 2016 Cuma 07:45
O imam görevden atıldı!
banner221

Değerli okurlarımız..! Biz bu habere hiç bir yorum yapmadan ve hiçbir deşiklikte bulunmadan Evrensel gazetesinde çıkan haberi olduğu gibi siz değerli okurlarımızın düşünce ve yorumlarına bırakacağız. BU İMAM NE Mİ YAPMIŞ? TIKLAYIN GÖRÜNEvrensel gazetesi DHKP'ye yakın PKK'dan destek bekleyen bir gazete..!

İşte İmam Nurettin Kesici'nin görevden atılma  haberi;

Hedef gösterilen sendikacı imam görevden alındı

Dinihaberler.com isimli internet sitesinin ‘Diyanetin mi, PKK’nın mı imamı’ diyerek hedef gösterdiği KESK’e bağlı Diyanet ve Vakıf Emekçileri Sendikası (DİVES) Adıyaman İl Temsilcisi ve DİVES Genel Merkez Denetleme Kurulu Başkanı Nurettin Kesici, Diyanet İşleri Başkanlığınca görevden alındı.

Diyanet İşleri Başkanlığının başlattığı soruşturma kapsamında görevden alındığına dair gönderilen resmi yazıda ‘Soruşturma raporuyla tespit edilen söz konusu siyasi eylemleriyle 633 sayılı Diyanet İşleri Başkanlığı Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanun’un 25. maddesinde belirtilen siyasetle ilgilenme yasağını ihlal ettiği anlaşıldığından Diyanet İşleri Başkanlığındaki görevinin sona erdirilmesine karar verilmiştir” ifadeleri yer aldı.

CEZA HUKUKSUZ

Adıyaman Pirin Perre Mahallesi Camii’nde imam ve hatip olarak görev yapıyorken, kişisel facebook sayfasındaki paylaşımlarından dolayı görevden alınan Nurettin Kesici, cezanın hukuksuz olduğunu belirtti. Gazetemize konuşan Kesici, “Ben DİVES’in il temsilcisi olarak sendikacılık yapıyorum. Şimdiye kadar her hangi bir siyasi partinin lehinde veya aleyhinde bir faaliyet içinde bulunmadım. Kişisel facebook sayfamda paylaşılanlara istinaden dinihaberler.com internet sitesi üzerinden hakkımda, ‘Kimin imamı! Diyanetin mi, PKK’nın mı? Bu paylaşımı sadece Ermeniler yapar.’ Şeklinde ibarelerin yer aldığı bir linç kampanyası yürütüldü ve cezaya zemin hazırlanmaya çalışıldı” dedi. Diyanet İşlerinin bu görevden almayla Anayasa’ya aykırı davrandığını söyleyen Kesici, cezaya karşı hukuki girişimlerde bulunacağını belirtti.

(Adıyaman/EVRENSEL)


 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 14:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ali veli 2016-01-15 14:25:22

Müftü vaiz yetiştiren İhtisas kurslarında da güneydoğulu medrese mezunu ama kürt ırkçılığı yapan polisi devleti açık açık kötüleyen müftü adayları var

Avatar
Misafir 2016-01-15 08:16:32

Divese bağlı ve pkk yı destekleyen bir sürü imam var. İmam mı eşkıya mı belli değil. Silopi de görev yapan bir kısım imamların paylaşımlarını face de görebilirsiniz. Süleyman taşkın ve Mehmet Salih Turgutbunlardan sadece iikisi onlar da atılsın. Devletin ekmeğini yitirdik yı destekleyen imam istemiyoruz

Avatar
the imam 2016-01-15 15:54:20

Bence vatanına ihanet eden bütün devlet memurları temizlensin imam veya Müftü dahi olsa...

Misafir Avatar
nurettin 2016-06-20 12:21:26 @the imam

madem ki böyle düşünüyurdun neden divese yıllarca üye oldun sana yapmış olduğum hizmetı helal etmıuyurum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Alii 2016-01-15 19:02:50

Ah admin ah sahadamisiniz bilmiyorum ama şunu bilinki vatan ve millet düşmanı pkk destekçisi yüzlerce imam mueezin ve kamu görevlisi var..ve gizlemiyorlar açık açık soyluyorlar..sadece gorevlilet mi ..Hayır. .şu anda imam öğretmen vs olmaya çalışan bir çok üniversite son sınıf ogrrncisede bunlardan..inş devletimiz uyanık olur ve bunlar devlet kademelerine girmeden oñlerini keser....Bu namusduzlarin bu devletin ekmeğini yiyip kuyusunu kazmaları o kadar zorumuza gidiyor ki....

Avatar
ibrahim 2016-01-15 21:02:44

bu imam koydeki bircok kisinin ve genclerin beyinlerini yikamaya calisiyordu. belasini bulmus ..beteri olsun

Avatar
tatar 2016-01-15 10:13:20

devrimcilerin bıyığına benziyor.

Avatar
Akif emre 2016-01-16 05:59:15

Sayın editör bunlar sivrisinek bataklık merkezde bunlara akıl veren lerde unutma hepsi etkili ve yetkili kimi şakirt kimi hain kimi anasolm hükümetinin kalıntısı ama ünvanları uzman şef müdür daire başkanı hatta genel müdür bile var. Eski Diyarbakır müftü sü pkk nın vekilini kimler müftü yapmak için aracı oldu... Lütfen bunları yayınlayın... Sayın kıymetli başkanımız görmez bunları görsün çevresindeki lere fazla itibar etmesin... Geçen senelerdeki şube müdürlüğü sınavında mülakat ta başarısız olup ismi işaretli 80 e yakın şakirt bugün şube müdürü... Ah editör ah. Unutmadan bu bilgi işlemdeki şakirt kılıklı lar taşra lara yani illerin internet bağını tek merkezden diyanetten vpn diye bir uygulama ile yapmağa başladılar niçin ve neden her ile trilyonluk bilgisayar sörvirları hat çekmeler için milyarlarca bütçeden para kim bunlar ve gerçek amaç ne.?lütfenn yayınlayın ve sağlam araştırın sorun sorgulayın benim IP numaram sabit ulaşmak isterseniz ben dediklerimin arkasındayım bilgide belgede mevcut ama güvenecek adam da amirde yok. Saygılar

Avatar