Rockçı İmam'ın cezası kesildi!

Diyanet İşleri Başkanlığı, İmam Ahmet Muhsin Tüzer'e 2 uyarı 2 de kınama cezası verdi.

Rockçı İmam'ın cezası kesildi!

Diyanet İşleri Başkanlığı, İmam Ahmet Muhsin Tüzer'e 2 uyarı 2 de kınama cezası verdi.

Yeşim BALÇİÇEK
Yeşim BALÇİÇEK
10 Mart 2016 Perşembe 23:59
Rockçı İmam'ın cezası kesildi!
banner221
Kurduğu rock grubu ile kamuoyunda ’Rockçı İmam’ olarak tanınan Ahmet Muhsin Tüzer, Diyanet İşleri Başkanlığı’ndan 2 uyarı 2 de kınama cezası aldı. Diyanet, ayrıca 1-3 Nisan tarihleri arasında Portekiz’in Porto şehrinde konser vermeyi düşünen Rockçı İmam’a konser vizesi vermedi.

NAMAZ VE SEMİNERE KATILMAMAKTAN CEZA

Rock Müziği yaptığı için daha önce hakkında soruşturma başlatılan fakat yapmasında bir sakınca olmadığı bildirilen Ahmet Muhsin Tüzer, bu sefer Diyanet’ten 2’şer uyarı ve kınama cezası aldı. Rockçı İmam, yatsı ve öğle namazında olmak üzere 2 kere görevinin başında bulunmadığı ve 2014 yılında yaz Kur’an kursu seminerine katılmadığı için uyarı cezası alırken, daha önce geçirdiği soruşturmanın evraklarını basınla paylaştığı için kınama cezası aldı.


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 14:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
resul 2016-03-11 02:27:34

yakışmaz i̇mam'a malayani

Avatar
rafet 2016-03-11 09:01:21

ben o kadar imam biliyorumki haftada sadece cuma kıldırıyor ya da hiç gitmeyen ne olacak....?? bu hocamız cezayı haketmiş olabilir ama ceza vermek için de diyanetin bahane aradığı ortada

Avatar
Dilek 2016-03-11 09:55:05

Görevini aksatmıyorsa desteklenmeli

Avatar
Caiz mi 2016-03-11 10:33:51

Müziğin dindeki yeri malum ki bu insan dini temsil ediyor bence alakası kesilmeli gerçek islami anlatan ve yaşayan insanlar getirilmeli

Avatar
dertli imam 2016-03-11 18:36:01

hocaefendi iki insanın hidayetine vesile olmuş hala adamlar lagur lugur konuşuyorlar. alooooo adam iki insanın hı-ris-ti-yan iken müs-lü-man olmasına se-bep ol-muuuuuş. yok malayaniymiş yok alakası kesilmeliymiş. sen asıl kendine bak, asıl senin ilişiğin kesilmeli ben de dahil adam diyanetteki yüzde doksan imamdan ( oranı artıracaktım ama ayıp olur diye doksanda bıraktım) daha iyi iş görmüş. ne kolay hemen ilişiği kes. yuh beee. acaip kızdım. arkadaş bazen hakkediyoruz örümcek kafalı lafını. habu adamların yüzünden. sen açıp bir kerecik dinledin mi adamın videosunu. çok güzel ilahi söylüyor. ilişiği kesilince yeri sana mı kalacak. akbaba. ha biri yazmış sen ilahi grubu kurdun da soruşturma mı açtılar diye. adamım biz çok gördük ilahi grubu kurup da paraları zulalayanları, okuduğu 15 dk.lık mevlit 5 dk.lık. aşr-ı şerif için kıyasıya pazarlık yapanları. abilmem hangi selatin camide saati bilmem kaçbinliradan mevlit okuyup milleti cennete gönderseydi hoşunuza giderdi demi. çok kızdım

Avatar
saygı 2016-03-11 10:20:30

Biraz ceza verecek malzeme bulmak zor değildir.

Avatar
imamm 2016-03-11 10:21:19

bir imam olarak hakkımı diyanete haram etmek yakışmaz helal etim ama Allah hesabını sorsun inşaAllah altı ay oldu dilekçe vereli tayinimiz yapılmadı her hafta gidiyorum müftülüğe yer yok ankarada dayımız yok ya bizi bekletiyorlar garibiz ne yapalım gariplerin sığınağı Allah biz ona güveniyoruz...bu imam arkadaşada Allah hidayet nasip etsin ne diyelim...

Avatar