Talihsiz cematin imamı!

Düzce ili Merkez Yayla köyü Cemaatinin yıllardır beklediği imam ataması yapıldı ancak kısa süre önce atanan imam camiinin bacasını temizlerken düşerek yaralandı!

Talihsiz cematin imamı!

Düzce ili Merkez Yayla köyü Cemaatinin yıllardır beklediği imam ataması yapıldı ancak kısa süre önce atanan imam camiinin bacasını temizlerken düşerek yaralandı!

30 Eylül 2014 Salı 08:00
Talihsiz cematin imamı!
banner221
Kış mevsiminin giderek kendini hissettirmeye başladığı bugünlerde soba telaşı başladı. Bugünlerde Isınmak amaçlı kurulan sobalar için baca temizliği yapılıyor. İşte bu esnada zaman zaman kazalarda meydana gelmiyor değil!

Merkeze Bağlı Yayla Köyü’nde vatandaşlar yıllardır camii imam ataması için bekledi. Cami cemaati imama kavuştu ancak talihsiz bir kaza ile imam hastanelik oldu.

Kısa süre önce Yayla Camii'ne imam olarak atanan Recep Tezcan, caminin bacasını temizlemek için bu dün sabah çıktığı çatıda dengesini kaybedince beton zemine düştü. İmamın düştüğünü görenler hemen 112 sağlık ekiplerine haber verdi. Yaralanan imam olay yerine gelen sağlık ekiplerince Düzce Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’ne sevk edildi. Tedavi altına alınan imamın hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.



Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 27.03.2016 14:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GERÇEK 2014-09-30 08:16:17

DİN GÖREVLİSİ OLUP KENDİ MESLEKTAŞLARINA VERYANSIN EDENLER, ROTASYON DEĞİLMİ GÖNDERİYORLARSA GİT DİYENLER.BİZİM ASIL İTİRAZIMIZ BUNA. CAMİNİN ISITILMASI, BACANIN TEMİZLENMESİ .KÖY TUVALETİNİN TEMİZLENMESİ CAMİNİN BAKIM VE ONARIMI İÇİN CEMAATTEN YARDIM DİLENİLMESİ, YETMEZ CEBİNDEN ÖDE. HER HAFTA YARDIM TOPLANIR KİMSE VERMEZ İMAM CEBİNDEN VERİR. BİRDE ARABASIYLA MÜFTÜLÜĞE GÖTÜRÜVERİR. ATIP TUTANLAR İÇİN İSTİYORLARSA DAHA YAZARIZ. İŞTE İMAMLARIN SÜRGÜN İŞLERİYLE UĞRAŞAN ÇOK BİLMİŞLER BU SORUNLARLA UĞRAŞSIN. YILLARDAN BERİ İMAMLARIN SOSYAL VE EKONOMİK HAKLARI İÇİN KENDİSİNE BAĞLI CAMİLERİN İHTİYAÇLARI İÇİN HİÇ BİR GAYRET GÖSTERMENLER BU GÜN İMAMLARI SÜRME KONUSUNDA HÜNERLERİNİ GÖSTERDİLER. BİRDE DİN GÖREVLİSİ OLUP BUNA ALKIŞ TUTANLARA NE DEMELİ. BU KONUDA EMEK HARCIYANLARI KINIYORUM ALLAHTAN KORKUN.HANİ PEYGAMBER MESLEĞİ DİYORDUNUZ....................................

Avatar
GERÇEK 2014-09-30 08:21:08

BU KONUDA UTANMASI GEREKENLER VAR. TUVALETLERE GÖREVLİ TAYİN EDENLER KONU CAMİ OLUNCA BURAYI TEMİZLETMEYE GEREK GÖRMÜYORLAR. İŞİN KOLAYINI BULMUŞLAR KÖY CAMİSİNDE İMAM HER ŞEYDİR. TEMİZLİKÇİ HİZMETLİ.DİLENCİ ... GERİSİNİ SİZLER ANLARSINIZ.

Avatar
isimsiz 2014-09-30 10:00:17

bilhassa köylerde imamlar hem temizlikci hem dilenci vatandaş caminin tuvaletini pis bırakır imam şuçlu olur aynı zamanda kurban bayramında bayram yapması gerekirken kurban derilerini topla izine bayramdan sonragit denir hiç düşünmezlerki okula giden çocuğu var nasıl gitsin ama kendileri yazın ortasında bir ay izin kullanır iimama gelince beş çok iki gün neyine yetmiyor denir halbuki izinin iki günü yolda geçer. Anlıyacağınız imamları düşünen kimse yok.

Avatar
hacı 2014-09-30 10:24:36

Burada imam mı talihsiz cemaat mi bence talihsiz olan imam ki öğle bir cemaate düşmüştü biri çıkıp soba bacasını temizlemiyor o kadar yolunu beklemiştiniz adam temizlikçiniz olsun diye mi talihsiz imam

Avatar