Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cübbeli kafası işte 2016-05-08 20:56:21

20 yıl önceki imamlardan bahsediyor. bu cahilin peşinden giden imamların aklına şaşıyorum.

Avatar
hasan 2016-05-08 21:20:02

cübbeli işte gül geç Allah bu milleti size bırakırsa her türlü haltı yer yanmaz kefenle kurtulur....

Avatar
zişan 2016-05-08 22:08:44

bir imam olarak katılıyorum.yeni eğitim merkezinden geldim geldim hizmet içinden. içler acısı okuyuşlar mevcut....cübbeli kafasıymış mesele cübbeli cübbesiz değil sözlere bak kardeş....

Avatar
adil hoca 2016-05-08 22:23:38

cübbeli kudurma sözlerine dikkat et kuran muciz okuyan acizdirrrr sen skiiiiiiii yap motorlara bindeeee

Misafir Avatar
imam 2016-05-09 19:48:41 @adil hoca

imam hatibim diyenler cübbeliyi eleştireceklerine kendileri bir aynaya baksın

Beğenmedim! (1)
Avatar
manyak 2016-05-08 22:15:26

muhterem hocam sen önce git karadenizde kendi cemaatinden olan adamlar nasıl okuyor onları bir dinle. hem istanbulda hem samsunda görev yaptım. cemaatin istanbuldaki müntesipleri bana "niye dat diye çıkarmıyosun" diye takılırken samsunda ki özellikle trabzon kökenli olanları "niye zat diye çıkarmıyorsun" diye takılıyorlardı. sonra anladım ki demek ki ben doğru şekilde çıkarıyormuşum. öyle ya bu harf iki şekil de olmadığına göre ortası gibi birşey heralde her iki coğrafyanın ama aynı cemaatin insanı itiraz ettiğine kendi istediklerini ben de bulamadıklarına göre bu durumda benim ki onlarınkinden daha doğru demektir :) . bir de komik bir şey yaşadım. samsunda niye za diye çıkarmıyorsun diyen biraz da kuran eğitimi almış kişiye dedimki "iyi de ben büyük kariilere bakıyorum hiç biri za diye çıkarmıyor, hatta kabe imamlarını anadili arapça olanları dinliyorum mesela abdussamet falan hiçbir za diye çıkarmıyor? bana ne dese iyi? zaten araplar bilmiyorlar abdussamet de kuranı doğru okuyamıyor

Avatar
hacı yıldırım 2016-05-08 23:21:13

cübbeli bir sen vardın imamları aleni olarak aşağılamayan sende başladın ancak şunu iyibilki imamları aşağılarken sen yücelmiyorsun.rabbi̇m onlarla beraber sanada hi̇dayet nasi̇p eylesi̇n.

Avatar
fatih 2016-05-08 21:23:07

vav takıntısı nedir ya ulucamiyi taklitler hayırdır cübbeli efendi

Avatar