Haydi Diyanet camiası, Fetullaçıları bu adrese bildirin!

Bu güne kadar Müslüman kardeş diye sabredilen Fethullahçıların darbe girişimi bardağı taşırdı. Artık millet, tabanı da tavandan ayırmıyor ve bildiği ne kadar FETÖ'cü varsa başbakanlığa şikayet ediyor

Haydi Diyanet camiası, Fetullaçıları bu adrese bildirin!

Bu güne kadar Müslüman kardeş diye sabredilen Fethullahçıların darbe girişimi bardağı taşırdı. Artık millet, tabanı da tavandan ayırmıyor ve bildiği ne kadar FETÖ'cü varsa başbakanlığa şikayet ediyor

İsmet Demir
İsmet Demir
17 Temmuz 2016 Pazar 15:51
Haydi Diyanet camiası, Fetullaçıları bu adrese bildirin!
banner221
Bu güne kadar “Müslümandır, kardeşimizdir, taban masum asıl suçlu tavanda oturan Amerikalı Fethullah ve ekibi” deyip sabreden millet, darbe girişiminden sonra “hoop!” dedi.

Millet, "Kendi bağlı olduğunuz bu aşağılık Fethullah Gülen ve yaverlerinin yanında durarak onların haklı olduğuna dair kanaatin oluşmasına neden oldunuz. Bunların yaptığı tüm yanlışlara hiç bir şekilde "dur" deme görevini yapmadınız. Hariciler de namazlı abdestliydi ama Hz. Osman'ın, Hz. Ali'nin, Hz. Hasan ve Hüseyin gibi pek çok güzide sahabenin kellesini almaktan geri durmadı. Sizin tabi olduğunuz cemaatte bu güne kadar bir çok İslam  düşmanı örgüt ve devletle birlik olup Müslüman kıyımı yaptı sabrettik. Ama yeter. Darbe bardağı taşıran son damla idi.  Bu suça ortaksınız ve size artık acımıyoruz. Merhamet etmeyene merhamet edilmez" dedi.

Özellikle Milli Eğitim Bakanı Mehmet Yılmaz'ın twitter hesabından “Fetö yapılmasıyla Bağı olan okul mudurlerini / öğretmenleri KANİTLARİ VE DELİLLERİYLE http://bimer.gov.tr  ye gonderebilirsiniz. (Admin)” yayınladığı mesajdan sonra sosyal medya hesaplarında “FETÖ’cüleri BİMER’e bildiriyoruz” kampanyası başlatıldı.



Diyanet İşleri Başkanlığı personelinin de aynı şekilde bu güne kadar FETÖ yanlısı olup millete kafa tutarcasına iktidarı ve ülkenin bütünlüğünü hedef alırcasına her tür örgütle bağı olan personeli, BİMER’e şikayet etmelerinin tam zamanı…

BİMER’e yapacağınız her tür şikayet için tıklayınız. 

 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 18.07.2016 16:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2016-07-17 16:54:13

cok yanlış bır uygulama. adam diğer adamı kıskanır cekemez iftira atabılır. rabbım muhafaza etsın bızlerı

Avatar
adem 2016-07-17 23:47:24

....bu iş toplumda kargaşa kutuplaşma güvensizlik ayrışmalara yol açabilir...dikkatli olmak lazım...dış güçlerin ve darbecilerin bir amacıda bu olabilir...toplumda bir güvensizlik havası estirmek...toplumu ayrıştırıp bölmek olabilir...sen fetö cüsün şu fetö cü şu değil...sensin fetö cü ben değilim..kavgaları başlayabilir...komşu komşuya arkadaş arkadaşa baba evladına evlat babaya...akraba akrabaya köylü köylüye memur işciye işci memura sendika sendikaya esnaf esnafa birbirine düşmez inş... Allah korusun bu felaket olur...uyanık olalım dikkatli olalım ...

Avatar
Murtaza 2016-07-17 16:00:43

Adam fetöcüyüm diye sertifikamı aldıda belge istiyorsun amlayamadım

Avatar
Zynp 2016-07-17 18:13:18

Şuan çok sayıda paralel abla önlisans okuyup fahri kkölük yapıyor. .Müftü lerde bile bile bunlara görev veriyor..

Misafir Avatar
Vatandaş 2016-07-17 20:11:02 @Zynp

evet özellikle fahri olanlar ve kadroya alınanlar o zaman feto referanslarıyla girdi

Beğenmedim! (7)
Avatar
hoca 2016-07-18 04:36:14

insanları ihbar etmeden önce, eskiden bildiğimiz ve tanıdığımız minval üzere, hala inatla bu örgüte yandaş mı, yoksa tövbe mi etti, buna bakılmalıdır. şayet bu darbe girişiminden sonra bile inatla aynı sabit fikirlilikte devam ediyorsa, o zaman gereği yapılabilir. fakat, öyle değilse, yani tövbe ettiyse, artık bu güruhla işim olmaz, ben onlardan uzağım diyorsa, o kişi bizim yine müslüman kardeşimizdir. aldanmış fakat uzun bir zaman sonra da olsa, hakikati görmüş demektir. bu durumda olanları ihbar edip de, onun bunun ekmeğiyle oynamanın alemi yok arkadaşlar. kişinin beyanı esastır deyip, son geldiği noktaya göre değerlendirilmelidir. Allah da böyle değerlendirmiyor mu zaten? kişinin son haline bakıyor.

Misafir Avatar
hafız 2016-07-24 14:16:40 @hoca

hoca arkadaş , ben bugün ekadar 17-25 aralıktan sonra hiç geri döneni görmedim. bütün fetöcü hainler özellikle diyanetin içinde hocalar düne kadar reise küfür edip durdular. şimdi 15 temmuzdan sonra imana gelip tevbe ettiklerini sanıyorsun. unutma bunların hepsi istsnasız fetönün Allah tarafından harfi harfine konuşturulduğuna inanan tipler. burdaki yorumlara bakıyorum hepsi haşhaşileri aklamaya çalışan yorumlar. belgeymiş, ne belgesi .. haşhaşi olmayıpta bunlara ses çıkarmayanlarda vebal altındadırlar.. en basit o il veya ilçedeki diyanet personeline anket yaptısınlar bütün haşhaşiler ortaya çıkar.. ayrıca koltuk uğruna sesini çıkarmayan müftülerde haşhaşi olmasada sorumludurlar

Beğenmedim! (4)
Avatar
Vatandaş 2016-07-17 19:00:57

Osmaniye, hasanbeyli cumhuriyet Cami imamı İbrahim Karakaya tam bir paralel abisi.

Avatar
Ahmed ekrem 2016-07-17 20:33:49

Yaşasın demokrasi Kahrolsun her türlü darbeci
Kardeşlerim kuyruk acılarıyla harekete geçirilen fişleme ve jurnalleme teröristlerin ekmeğine yağ sürer... lütfen sağ duyulu olalım.

Avatar
neden illa isim? 2016-07-17 16:39:27

bu sitedeki benzeri haberlerin altına yazılan yorumlardan başlanabilir. oralarda epey isim var.

Misafir Avatar
ahmet 2016-07-17 20:16:26 @neden illa isim?

her herrrr çalışan geçmişi telefon görüşmeleri incelensin her şey çıksın meydana

Beğenmedim! (7)