Kalemi eline alan Diyanet’i eleştiriyor

Diyanet düşmanı solculardan sonra inançlara saygılı gördüğümüz medyada bir Diyanet takıntısı ve eleştirmenliği modası aldı başını gidiyor. Kalemi eline alan Diyanet’i eleştiriyor.

Kalemi eline alan Diyanet’i eleştiriyor

Diyanet düşmanı solculardan sonra inançlara saygılı gördüğümüz medyada bir Diyanet takıntısı ve eleştirmenliği modası aldı başını gidiyor. Kalemi eline alan Diyanet’i eleştiriyor.

Erdi Karadeniz
Erdi Karadeniz
28 Eylül 2016 Çarşamba 18:57
Kalemi eline alan Diyanet’i eleştiriyor
banner221
DiNiHABERLER.COM / ANALİZ

Eleştirilerin odağında ise “Neden Diyanet, FETÖ ile ilgili olarak zamanında bir şey yapmamış…” türünden cümlelerle başlayan nağmeler ardı ardına diziliyor.

Düne kadar “FETÖ bir karıncayı bile incitmez” deyip yerine göre FETÖ’ye “haşhaşi ve terörist” benzetmesi yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan’a haddini bildiren de ne yazık ki aynı dindar çevrelerdi. 

15 Temmuz darbesi ile kendine gelen dindar medya gözünün açılmasıyla birlikte başlayan cemaat refleksiyle ilahiyat ve Diyaneti top atışına tutmaya başladı. Oysa suçladıkları ilahiyat ile Diyanet çevreleri olayların yıllarca öncesinden farkındaydı. 

Toprağı bol olsun mahalle değiştirinceye kadar Yaşar Nuri Öztürk az mı uyarmıştı Müslümanları. FETÖ ve benzeri inhirafçı çevrelerin genlerini okurcasına bir bir sıralıyordu Yaşar Nuri ama CHP mahallesine geçince bir anda tüm inandırıcılığını yitirivermişti. 

Adını burada saymakla bitiremeyeceğiz değerli İlahiyatçılarımız ve bazı Kur’an merkezli olaya bakan cemaat liderleri bunları gündeme getirmişse de bu gün Diyanet'ten beklenti içine giren aynı çevreler dün cemaatlere dokunan herkesi cemaat düşmanlığı yapmak ve fitne çıkarmakla suçlayıp bir anda susturuyordu. 

İnternethaber adlı sitede de bu gün Yrd. Doç.Dr. Göktan Ay isimli kalem sahibi “Görevini yapmada Diyanet arkadan gelmemeli” başlıklı bir yazı ile Diyanet’e vermiş veriştirmiş. 

Bu akıllıların hesabına göre kendileri oturacak Diyanet’te cemaatlerle can hıraş bir mücadele içine girecek. Kendileri de tribünlerden oturup amigoluk yapacaklar.

Günlerdir FETÖ ile 15 Temmuz öncesinde mücadele ettiğimiz gibi dinihaberler.com olarak Kurban Bayramından beri Fetullahçıların cahil fotokopisi Süleymancılarla mücadele ediyor, deşifre ediyor, hatalarını ortaya koyuyor, ümmeti uyarıyoruz.

Ama ne yazık ki Diyanet’ten beklenti içine giren İslami medyadan tek bir kelime ile dahi olsa Süleymancıları gündeme almayı bırakın herhangi bir cemaati manşete çekme cesareti dahi bulamadık. 


Madem bazı cemaatler sorunlu ve Diyanet görevini yapmalı o halde medyanın inhirafçı cemaatleri gündemine alarak Diyanet’e yardımcı olması gerekmiyor mu?

Ne yani illa başınıza balyoz inince mi anlayacaksınız hangi cemaatin yıkıcı olduğunu...

Oturmuş bu gün FETÖ'nün günah defterlerini bir bir sıralıyorsunuz. Aynı formatlar şu an yıkıcı cemaatlerin tamamında var ve bilinirken neden kimse eleştirmeye cesaret edemiyor.


İslamcı medya cemaatlerin üzerine cesaretle gitmeli ki görevini yapmayan Diyanet zamanında müdahale etmediği için halinden utanmalı hatta araya girip kimin ehli sünnet kimin ehli sünnete muhalif cingöz olduğunu beyanla basına yardımcı olmalı değil mi?!...



NOT: Değerli Okuyucularımız!

Haberlerimizi alıntılayıp yayınladığınız zaman, sitemizi link verip kaynak olarak gösterebilirsiniz. Biz dinihaberler.com olarak ülkemizde ve dünyada gerçeğin sesi olmayaileri demokrasiyi, meritokrasiyi, insan haklarını, özgürlükleri ve hukukun üstünlüğünü savunmaya sonuna kadar devam edeceğiz.

Biz hiç bir kurum ve kuruluşa bağlı olmayan, gücünü tamamen özgürlüğünden alan, sivil, bağımsız, tarafsız ve özerk bir haber sitesiyiz. Bize bu teveccühü göstererek kısa zamanda internet haberciliğinde ilk sıralara yerleşmemizi sağlayan siz değerli takipçilerimize en derin selam, saygı ve hürmetlerimizi sunuyoruz.

Teşekkürler... dinihaberler.com

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 28.09.2016 21:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Siz 2016-09-28 19:31:26

Siz ciddi kime çalışıyorsunuz. Dünya alem. Süleymancıların kuran. Eğitmeni olarak kabul etmiş. Cahil. Demiş sin gülerler sana

Misafir Avatar
fetöcülük-süleymancılık ve ağaç kurtları 2016-09-29 15:08:57 @Siz

ümmet , küfür dünyasi tarafindan ateşten çember içine alinmişken, müslümanlarin cani, mali ve kanı bir damla petrolden daha değersiz hale getirilme çabasında iken , islam coğrafyası kan ve gözyaşı seline dönmüşken süleymancılık-fetöcülük daha bilmem necilik peşine düşenler acaba toprağın altında nasıl hesap vereceklerini düşünmüyorlar mı....kardeşim ! ümmetin yakasından bir düşün, müslümanların malına , hayatına musallat olan yıkıcı grupların aslında kime hizmet ettiğini bir görün...ağaç kurtlarından kurtulduğumuz gün yeniden diriliş günümüz olacaktır..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
anlayana bu kadarı yeter 2016-09-29 11:06:44 @Siz

süleymancılığa bir şekilde yakasını kaptırmış olan aklı başında müslümanlara sesleniyorum... bugüne kadar bu örgüt ümmetin hangi derdine derman olmuş, millet varlık mücadelesi verirken cumayı dahi kendi izbe yurtlarında kılacak kadar ümmetten kopmadılar mı..mescidi dırarlaşan yurtlarından neden ümmetin menfaatine olacak işler sadır olmuyor...

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
cesaretiniz ve aklınız varsa buyrun 2016-09-29 10:57:52 @Siz

süleymancılık yada başka bir isim altında ümmeti parçalamak, mescidi dırarlaşmak, cemaatin namaz kıldığı camilere alternatif alanlar kurmak dinin neresinde var... Allahtan korkun ve dinihaberler sitesine saldıracağınıza bu süleymancılar bugüne kadar ümmet için ne yaptı, safların belli olduğu şu dönemde neden chp-mhp tarafını seçti neden abd ve avrupa tarafından destekleniyor diye bir düşünün !!!!

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
fetöleşen sülocular 2016-09-29 10:53:44 @Siz

başlarındaki mavi takklere bile bu ümmet içinde bir ayrımcılığın göstergesi değil mi ? seçimlerde chp-mhpye oy toplayacak kadar fetöleştiler... sonları da aynı olur inşaAllah.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
livaul hamd 2016-09-29 10:52:31 @Siz

Allaha iman ettik, peygamberine ittiba ettik.... süleymancılık dinini kim ihdas etti ise onları reddediyoruz.... bu ümmetin kanını, malını ve canını kullanmaktan artık vazgeçsinler..

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
admin asla yılma kardeşim 2016-09-29 10:49:45 @Siz

siz nasıl müslümansınız ! admine saldıracağınıza şu süleymancıların kime hizmet etmeye çalıştığını , ümmeti böldüğünü, diyanetin kursları ve camileri adıyla vatandaştan para topladığını, caminin yanı başında kendi yurtlarında pkklı şarlatanlar gibi aykırı cuma namazları kıldırdıklarını neden düşünmezsiniz ???

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
farkındayız 2016-09-29 10:43:55 @Siz

süleymancılık bir batı projesidir.

Beğenmedim! (15)
Avatar
Ahmet Gül 2016-09-28 21:40:37

Diyanet çalışanları ciddi bir özeleştiri yapmalıdır. Diyanet mensuplarınının din hizmetinde bırakacağı boşluk cemaatler tarafından doldurulacaktır. pekiyi diyanet din hizmetini kimlerle yapacaktır? Selam verdiğinizde selamınızı almayan din isleri yuksek kurulu uzmanları tarafindan mi, sen hacca 8 kere gittin ben 7 kere gittim kavgasi yapan merkez teşkilati calisanlari tarafindan mi, 20 tl lik yolluk icin mutemetini sıkıştıran genel mudur tarafindan mi, kendilerini küçük bir tanri zanneden kibirli diyanet işleri uzmanlari tarafindan mi? Diyaneti elestirenleri linc etmek yerine diyanetin sapkasini onune koyup kendisine cekiduzen vermesi gerekiyor.

Avatar
Diyanet 2016-09-28 19:21:24

Ciddi TM diyer. Cemaatler hakkında da bi yazı yayınla mesela menzil ben hic bir cemaate bağlı deyilmi ama menzil daha göz önünde şeyhlerden tevbe alma gibi yayınla diyeyim. Özgür haber ama sadece bir cemaat yayınlarsan kimse inanmaz size

Avatar
ben 2016-09-28 23:34:24

Allah razı olsun onlardan bana kuran öğrettiler

Avatar
Grur Dincer 2016-09-28 19:19:36

Allah belani versin dini haberler. Eceli gelen kopek gibisin Allah belani ne zamqn verecek acaba

____ADMİNİN YORUMU___ SENİN ÖLDÜĞÜN GÜN...

Misafir Avatar
veyl sana 2016-09-29 10:58:43 @Grur Dincer

bela okumak yerine o kafayı bir kullansanız ....süleymancılığın ne olduğunu belki anlayacaksınız ama heyhat !

Beğenmedim! (8)
Avatar
İmam 2016-09-28 19:26:23

TM her cemaati uyar. Admin. Herkes ikaz şırıngasına muhtaç tabi sizde ama tek taraflı olmamak lazım desen adamların hizmetini kıskanıyorsunuz gibi

Avatar
peki siz? 2016-09-28 19:43:29

cesur haberlerinizi yakinen takip ediyorum. gayet iyi gidiyorsunuz. ancak dikkatimi çeken bir husus oldu. her konuda eleştiri yapıyor hatta bazen baya ileri seviyeye gidip eleştirinin dozunu iyice arttırıyorsunuz. fakat diyaneti hiç eleştirmiyorsunuz. bu kadar kurum içinde diyanet sütten çıkmış ak kaşık mı? hiç mi suçları yok? hiç mi yanlış yapmadılar? birazda bunları yazarsanız, biz hiçbir kurum ve kuruluşa bağlı değiliz sözünüzün altını doldurmuş olursunuz.. sizce de öyle değil mi?

____ADMİNİN YORUMU___ ELEŞTİRİLEN VAR BİZE NE GEREK!

Avatar
M.H.K. 2016-09-28 23:13:25