İsmailağa Cemaati'nden kadın düşmanlığı

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca düzenlenen bir basın toplantısında “Tüm illere kadın müftü yardımcıları atama" yönünde aldığı karar, İsmailağa Cemaati'nin önde gelen isimlerinden İsmail Hünerlice tarafından sert tepkiyle karşılandı.

İsmailağa Cemaati'nden kadın düşmanlığı

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca düzenlenen bir basın toplantısında “Tüm illere kadın müftü yardımcıları atama" yönünde aldığı karar, İsmailağa Cemaati'nin önde gelen isimlerinden İsmail Hünerlice tarafından sert tepkiyle karşılandı.

09 Nisan 2018 Pazartesi 21:32
İsmailağa Cemaati'nden kadın düşmanlığı

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş’ın, Diyanet İşleri Başkanlığı'nda düzenlediği basın toplantısındaTüm illere kadın müftü yardımcıları atayacağız” sözlerine tepkiler sürüyor.

Diyanet İşleri Başkanı’nın, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “dinde güncelleme” ifadelerinin hemen ardından yaptığı bu açıklama cemaatlerden eleştiri aldı.

“İslam dünyasında bir ilk” olarak aktarılan değişiklikten sonra bir imam, cemaate konuştuğu sırada Diyanet’in bu kararına tepki gösterdi ve “Vallahi FETÖ’nün bıraktığı yerden devam ediyor billahi devam ediyor. Dini ‘light’ hale getiriyor” diyerek Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “dinde güncelleme” çıkışına tepki gösterdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mahmur 2018-04-09 22:43:33

Hocanın ağzına sağlık 100 de 100 haklı

Misafir Avatar
İMAM 2018-04-15 23:18:00 @Mahmur

ki̇mse kadinlar hiçbiryerde olmasın demiyor sadece erkek ile kadın aynı çatı altında çalışmasın diyor buna itraz bir hoca varsa o soytarıdır heleki bu diyanet ise bunda daha dikkatli olmak lazım

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kemal 2018-04-10 09:28:16 @Mahmur

zuhuratlar ,rüyalar gördünüz oy verdiniz ,şimdi zırlıyorsunuz
tek derdiniz cemaatiniz...ümmet diye derdiniz yok

Beğenmedim! (7)
Avatar
imam 2018-04-09 21:48:57

ya şu soytarıları paylaşmayın ne pislik insan bunlar tiksiniyorum resmen .

Avatar
muvahhid 2018-04-09 22:49:44

Allah rasulü (sav) şöyle buyurmuştur: işlerini yönetmek üzere başlarına bir kadın getiren toplum asla iflah olmaz. (buhari no: 4425) rasulullah (sav) bunu iranın başına kadın hükümdar tayin edildiğinde söylemiştir. şimdi Allah rasulü (sav)'e de kadın düşmanı diyin bakalım diyebilecek misiniz "dini (!) haberler"?

Misafir Avatar
Safa 2018-04-10 11:51:35 @muvahhid

ayrıca kardeşim hadisin gerekçesinide yazmışın lakin biz devletin başına kadın tayını yapmadık ki müftü yardımcısı ataması yapılmış. ne alaka. neresini düzeltelim .

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Safa 2018-04-10 11:48:08 @muvahhid

rivayetleri dinin ortasına koyarsanız uydurma rivayetlerde istediğiniz delili bulursunuz. bir örnekte ayet rica edelim. ver bakalım. rivayet olunca uydur uydur söyle. sebe melikesi müslüman olunca devlet başkanlığını terk mi ette. bu rivayet kültürü ile Allah ın dini anlatılmaz bilesiniz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
isa çakmaklı 2018-04-09 21:56:34

perlék oğlanlar 19 derece daha tehlukelu... islam alimleri hocalik alimlik taslamadan ayak ayak üstüne atarak ehli takvacilik taslamadan normal gariban bir insan olarak hha unuttum bide burnundan gonuşmadan normal olarak bu meseleleri bir düşunsünler.... normal olun hemen evliya olursunuz... ama bir sır vereyim olamiyorsunuz olamazsiniz ... samimi insanları tenzih ederim..

Avatar
Muezzinkayyum 2018-04-10 06:06:40

Sonuna kadar haklı. kadınları başımıza idareci olarak atayanları Allah kahreylesin.

Avatar
pirifani 2018-04-10 09:53:59 @Muezzinkayyum

hoca oyle bos birisi gibi durmuyor birseyler biliyor galiba. iyi yetismis kadinlar dini mevkilere gelince tvlerdeki cemaat kanallarinda buyuk hoca diye millete kakalanan sahtekarlarin foyasi ortaya dokulecek. bunu pek iyi biliyorlar efendiler. kadinlar erkek meslektaslari gibi tutukta olmaz adami rezil kepaze ederler. sen utanmadan tasavvufu din diye millete kakalayacaksin,elin eskiyasina evliyayi kiram diyeceksin diyanet kadin din gorevlisi diyince ortaligi velveleye verceksin. sahi kadin doktor icin ne derler bunlar. karilari jinekologa ve dermatolga gittiginde kadin doktor istemezler mi? musluman kizlar din gorevlisi olamazlarda doktor olabilirler mi? hemsire ve doktorlar ciplak kadavra uzerinde tahsil goruyorlar. ehli sunnet kadinin peygamberligini tartismis kimisi olur demis. peygamberlik ihtimali olan devlet yoneticisi hakim vali mufti de olur tek sart ehil olmasidir. ehil olmadikca erkek olsa ne yazar.olsada tipki su nanekul efem ciler gibi olur

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kürşad 2018-04-10 09:06:04 @Muezzinkayyum

sen önce müezzin kayyım nasıl yazılır onu öğren millete kahreyleyeceğine!..

Beğenmedim! (2)
Avatar
pirifani 2018-04-10 08:06:43

palyaco noel babamiz dinin bozulmasi karsiisnda pek bir hassas numaralari yapiyor. peki tasavvuf nedir? naqsibendilik nedir? dini bunlar bozmuyorda vahhabiler ve oryantalistler mi bozuyor? yanlis bir peygamber algisi dini bozmak degil mi? kendi fikrini desteklemek icin fatihten aksemsettinden delil getirmek dinin sirazesini kacirmak degil mi? peki hz musayla ve hristiyan ve incille ilgili sozlerinin delili nerede? vahhabiligin amerikayla iliskisinin delili nerede? dis gucler ve milli yonetimler her turlu dini ekolu kullanma ve istismar etme bakimindan hepsine esit mesafededirler. vahabi sunnni sii sufli fark etmez her kesimden satin alacaklari ve kullanacaklari kisiler vardir. kadinin dislanmasi islam ummetini dortte bir seviyesine dusurmustur. kadinin camiye cumaya bayram namazina gitmedigi bir islam anlayisi sapik bir anlayistir.belkis orneginde kadin yonetici de olabilir.kaldi ki ingiltere erkekler tarafindan yonetile islam ulkelerinin hepsinede daha iyi vaziyettedir.

Misafir Avatar
Eren 2018-04-16 19:27:22

Hocaya helal olsun kitabın ortasından konuşmuş.ayette bile Peygamberin hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin. Böyle davranmanız hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temizdir.ahzab suresindeki ayeti eğer diyanet bunu bildiği bu ayeti okuduğu halde böyle yaparsa o zaman fitne ve fesatın kol gezmesine sebeb olur ve bu işi onaylayanlar Allaha nasıl hesab verir.Büyük vebal altındalar.Onun için hoca uyarmış Allah razı olsun.Validelerimize bile perde arkasından diyorsa böyle yapılmadığı takdirde nasıl oradaki görevlilerin kalbi temiz kalır.Ayetle bu iş sabit.hadis kabul etmeyen deistlerede gelsin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
pirifani 2018-04-10 14:47:51 @pirifani

genc kisacik yazimi okuyup anlamamisin diger okuduklarini anladigin ne malum? vahabiligin ve oryantalizmin dini bozmadigini soylemedim girtlagina kadar tasavvuf ve tarikatlarin icine batmislarin vahabilikten oryantalistlerden sikayet etmesine laf ettim. isteseydin sende dogru anlayabilirdin.ancak bana karsi olan onyargin yazidan faydalanmani engellemis.tekrar ediyorum nazarimda sii vahhabi sufi islam disidirlar,aralarinda fark aramak gerekmez. ancak bunlarin herbirinin vatanpereri olabilecegi gibi hainide vardir ayni sunnilikte oldugu gibi.kimi dis guclerle kimide hukumetleriyle duzen kurarlar. suud rejiminin vahabilikle iliskiside ayni sekildedir. kendi politikalarina uygun alimleri one cikarirlar degilse hapis surgun suikast yok ederler. suud yonetimi bizdeki chp nin veya ap nin muadilidir.kuresel olcekte din devlet iliskileri zannetiginden daha karmasiktir. hem dini hareketler hemde devletler birbirlerini karsilikli kullanirlar.inanclari sapikta olsa samimiside vardi riyakari da.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
genç 2018-04-10 12:10:09 @pirifani

pirifani şu yorumuna sadece yuh diyorum. resmen zırvalamışsın. "vahhabiler ve oryantalistler mi dini bozuyor"... derken? bozmuyorlar mı? bozmaya çalışmıyorlar mı? oryantalizmin amacı bu değil mi zaten? vahhabiliğin amerikayla ilişkisine delil mi? yuh artık yuh? sen hiç mi tarih okumazsın? sen hiç mi gündem takip etmezsin? aç oku bakalım şerif hüseyin ihanetindeki hatayı anlayıp da geri dönüş yapmaya çalıştığında yerine hangi kabile ikame edildi? sonra kabe imamının "ne mutlu bize ki amerikayla birlikte dünyayı yönetiyoruz" diye politik bir dille "amerika merak etme biz ş.hüseyin gibi sana arkamızı dönmüyoruz, sana itaate devam ediyoruz. demek isteyen kim. trumpun abd büyükelçiliğini kudüse taşıma kararına dünyada en göstermelik ve cılız tepkiyi veren kim? ülkesine doğru dürüst suriyeli mülteci bile almazken trumpun kızının vakfına milyon dolarlık bağış yapan kim? prensin yaptıkları da ortada iken daha ne delili istiyorsun? vs. vs.

Beğenmedim! (7)
Avatar
halis er 2018-04-10 14:31:06

her il ve ilçe müftülüklerine kadın vaizler lazım. en önemlisi vaizelerdir. şu an her yerde kadın vaizeler yok. olan yerler de de bir iki tane. çok az. kadınlara yönelik çalışacak vaizelere ihtiyaç hayli fazla.

Avatar
abreg 2018-04-10 15:52:38

inşAllah en kısa zamanda bu cemaat ve tarikatların kökünüde kazıyacak inşAllah din adı altında dinsizliği empoze ediyorla kadın kadın geri zekalılar siz anlaşılan eşlerinizi erkek doktorlara götürüyorsunuz kadın okumazzsa ben mi muayene edecem fetvayı verecem