Cuma bayram olacak

Başbakan Ahmet Davutoğlu grup toplantısında açıklamalarda bulundu

Cuma bayram olacak

Başbakan Ahmet Davutoğlu grup toplantısında açıklamalarda bulundu

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
05 Ocak 2016 Salı 12:23
Cuma bayram olacak
banner221
Başbakan Ahmet Davutoğlu grup toplantısında memurları ve işçileri yakından ilgilendiren bir açıklamada  bulundu.

Davutoğlu; "Aralık ayı içerisinde AB ile 17. faslın açılmasını sağladık. AK parti olarak 7 Haziran ve 1 Kasım seçimlerinde milletimizin verdiği mesajı aldık.
 
Türkiye'ye yakışan büyüklükte hedeflerimiz var. Türkiye'nin çözülemeyecek bir meselesi yok. AK Parti sorunları çözmeye muktedirdir. 

Cuma vakti için taslak Başbakanlık'ta. Hepimizin neler çektiğini biliyoruz. Kardeşliğimize yaraşır bir şekilde bir düzenleme olacak. Cuma bayram olacak. 

Bundan sonra Cuma namazına gitmek isteyen huzur içinde gidebilecek, mesaiden de bir eksilme olmayacak" dedi. 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 06.01.2016 14:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih bölükbaşı 2016-01-05 13:00:50

Geç kalmış olsada güzel bir uygulama hükümeti kutluyorum

Avatar
Kemal inci 2016-01-05 13:13:19

Halen bu ülkede işçisini cumaya göndermiyen patronlar var inşAllah bundan sonra rahatlıkla cumaya gidebiliriz

Avatar
Cuma 2016-01-05 13:20:26

Gec kalma diye birdek yok !!!
Sukur buna , 80 sene neler cekti bu millet .

Avatar
Salih Özkan 2016-01-05 12:51:00

inşAllah dediği gibi cuma gunu bayram olur herkes rahat rahat cuma namazını kılar

Avatar
Fatih bölükbaşı 2016-01-05 13:02:15

Geç kalmış olsada güzel bir uygulama hükümeti kutluyorum

Avatar
Nursena Kurt 2016-01-05 12:48:31

bayram zaten bizim ulkemiz yeni tadacak cuma bayraminin tadini.....

Avatar
Emre Tufan 2016-01-05 13:19:48

ANCA bu kadar oluyor inşAllah zamanla oda olacak içimizde orospu cocugu cok oldugu için herşey zamanla

Avatar
Ahmet uçar 2016-01-05 13:06:09

Cumayı kılmak için esneklik yapılacak mesaisinden kesilmeyecek ben onu anladım ama biz resmi tatil istiyoruz

Misafir Avatar
neco 2016-01-05 13:34:50 @Ahmet uçar

yani sen 3 gün tatil olsun diyorsunnn.caiz değil kardeş.cuma suresini okursan cuma gün çalışmanın farz olduğunu anlarsın.yer yüzüne dağılın'dan maksat gezin dolaşın oynayın demek değil bilakis çalışın ve rızkınızın peşinden gidindir.sıkıntı namaz vakitlerinin mesai vaktine tesadüf etmesiydi.düzelecek inşaAllah.ama korkuyorum ki bizim milletimiz bunuda suistimal eder.11 de bir çıkart işten 3 çayına ancak gelir...

Beğenmedim! (4)

banner261

banner260