34. İl Müftüleri İstişare Toplantısı

Diyanet İşleri Başkanlığı 34. İl Müftüleri İstişare Toplantısı Yapmayı Planlıyor.

34. İl Müftüleri İstişare Toplantısı

Diyanet İşleri Başkanlığı 34. İl Müftüleri İstişare Toplantısı Yapmayı Planlıyor.

24 Ocak 2018 Çarşamba 19:41
34. İl Müftüleri İstişare Toplantısı
banner283

Diyanet İşleri Başkanlığı, “İl Müftüleri Bölge İstişare Toplantısı”nın ardından şimdi de 34. İl Müftüleri İstişare Toplantısını yapmaya hazırlanıyor. Resmi olmayan kaynaklara göre Diyanet İşleri Başkanlığı 34. İl Müftüleri İstişare Toplantısını Mart ayında yapmayı planlıyor.

Yalnız bir sorun var. Diyanet, İl Müftüleri toplantısında ele alınacak konuları belirlemede oldukça sıkıntılı…

Tecrübeli personeli attığı çamur ve iftiralarla kurumdan ilişiğini kesen yeni yönetim, var olan kalifiye elamanları da etkisiz hale getirip pasivize edince gündem belirlemekten aciz kaldı. İl Müftüler toplantısında gündem belirlemede sıkıntı çeken Ali Erbaş’ın çiçeği burnunda çalışma arkadaşları toplantıda olması gereken gündemi İl Müftülerine sordu.

Biz de dinihaberler olarak kendilerine yardımcı olma babından okurlarımıza soruyoruz. İl Müftüler toplantısında gündem ne olsun?

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 25.01.2018 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakkı KALAN 2018-01-23 23:39:53

gündemin bir maddesi, müftülerin siyaset ve sendika ağalarının telkin, tvsiye ya da baskılarına asla boyun eğmemeleri gerektiği, diyanet merkez teşkilatının müftülerinin her zaman arkasında olduğu, onları desteklediği hatırlatılsın. diğer bir maddesi de her müftünün personeline karşı adil davranması, istişareye önem vermesi, bulunduğu yörenin sosyolojik ve kültürel yapısını çok iyi tahlil ederek beşeri ilişkilerini bu yönde oluşturmasının önemi de hatırlatılsın lütfen. küçük bir şehrin müftüsü büyük ve daha iyi bir şehre atanabilmek için bulunduğu yeri ve konumunu sadece sıçrama tahtası olarak kullanmasın! aslı astarı olmayan pek çok şikâyetle adeta canından bezdirilen din görevlileri, bu asılsız şikayetler dikkate alınarak ve hemen bir inceleme ve soruşturma açılarak yok yere harcanmasınlar. bir de şu tdv'yi yolluk ve yevmiye maksatlı değil de sadece hizmet maksadıyla kullansınlar. genellikle tdv'ye ait olan müftülük hizmet araçları artık müftülerin özel işlerinde kullanılmasın!...

Avatar
imam ahmet 2018-01-23 22:09:06

bu gün cenazede başkan perişan haldeydi. eli ayağı titriyordu.

Misafir Avatar
Tespit Önemli 2018-01-28 14:03:35 @imam ahmet

malesef şu an ali erbaş'a ecevit'e yapılan yapılıyor. birileri elinde oynatıyor, istediğini yaptırıyor. hiçbir konuda fikri ve iradesi yok, önüne ne konulursa onu söylüyor onu yapıyor.
peki bu durumu cumhurbaşkanımız görmüyor mu?
yoksa görmez sonrası beceriksizlikleri ortaya çıkmasın diye herkes üstünü örtmeye mi çalışıyor?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakkı KALAN 2018-01-25 22:48:38

tdv şube başkanlarına ek maaş bağlansın. tdv araçları özel işlerine de tahsis edilsin. müftüler her sene en az 5 kez umreye gönderilsin. müftülerin makam tazminatları, yolluk ve yevmiyeleri 10 katına çıkarılsın.(yakıştı mı dersiniz bu teklifler, ne dersiniz?)

Avatar
osman çelik 2018-01-23 22:30:34

gündem:
camide müslüman, makamda müşri̇k, toplantıda münafik nasıl olunuyor" olsun.

Avatar
müftü 2018-01-23 22:07:34

İlk gündem: Şaibeli başkan ali erbaşın başkanlığı tartışmaya açılsın ve oylama yapılsın

Misafir Avatar
müftü 2018-01-26 10:43:14 @müftü

vatandaş ismiyle yazan şahsı yetkililere havale ediyor gereken işlemin yapılmasını talep ediyorum. bu nasıl ithamdır ve iftiradır. insan Allahtan korkar, kuldan utanır. bunları yazarken yüzünüz kızarmıyor mu? amacınız nedir sizin?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
I.h 2018-01-26 00:31:35 @müftü

bence sen müftü değilsin. şayet müftü isen çok yazık

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-01-25 10:29:16

Müftüler mbts ye gırse yüzde ellisi dokulur dünyanın eşek zamanında gırdıler bır çoğu namaz kılmıyor artı bahıs oynayan karı kız koynundan çıkmayan dıyanet personelı ne olacak gıdışat vahım bu işi yapanlara ödül olsun dıye yer değiştırıyorlar normal zamanda gıtmesı mumkin olmayan yere yüz kızartıcı suçla gıdıyor dıyanet bu hslde işte dıyanet vakfını neden acaba hıç kimse denetlemez sıze muazxam bır soru işaretı

Beğenmedim! (9)
Avatar
Mustafa 2018-01-24 00:29:51

1.MADDE :İMAMLARI CANINDAN BEZDİREN DERNEK BAŞKANLARI OLMALI...SAYIN İL MÜFTÜM TDV İL BAŞKANI HALKTAN BİRİSİ OLSA VE SİZE AMİRLİK TASLASA NE YAPARDINIZZZ...VE DİYANET SİZE SAHİP ÇIKMASAYDI GÖREV AŞKINIZ VE AİDİYET DUYGUNUZ NE HALDE OLURDU.SAYGILAR

Misafir Avatar
memur 2018-01-24 14:13:58 @Mustafa

Müftülerin durumunun çok farklı mı olduğunu zannediyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
diyanet gündem 2018-01-23 22:11:53

diyanetteki ülkücü kadrolaşmanın yeni adı "mehmet görmezin adamlarını temizliyoruz" iyi ki sesimiz soluğumuz dinihaberler var. cesur, atak, sağlam ve dik...

Misafir Avatar
mehmet ali emeksiz 2018-01-24 18:16:41 @diyanet gündem

ülkücü kadrolar derken kimi kasdettiniz merak ettim... üst kadrolarda bir tane ülkücü ismi yazın alnınızdan öpeyim...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
din gönüllüsü 2018-01-24 17:25:27 @diyanet gündem

selamün aleyküm kıymetli kardeşim tabiki eleştiri hakkınız olabilir ancak, diyanette ülkücü kadrolaşma bilmem felanca siyasi kadrolaşma gibi ayırımcı siyasi tabirler hiç de güzel değil, bazı insanları sevmeyebilirsiniz ancak bizler hepimiz din gönüllüsüyüz. felanca görüş filanca görüşün kadrolaşması gibi ayrımcılık yapmak diyanet personeline fitne ve bölücü bir tabirdir. özellikle birliğe muhtaç olduğumuz şu günlerde daha çok birliğe ihtiyacımız var, içimden acaba bu yorumu yazan zat kripto fetöcü olabilir diye de bir ses geliyor içimden. saygılarımla...

Beğenmedim! (1)
Avatar
admin 2018-01-23 22:38:13

müftüler görevli imamlarına adam gibi davransınlar konu müftü imam ilişkileri olsunnnn