4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika alacak

Diyanet İşleri Başkanlığı Kur'an Kursu Öğreticisi ve adayları için "4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika" programını tekrar faaliyete geçiriyor.

4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika alacak

Diyanet İşleri Başkanlığı Kur'an Kursu Öğreticisi ve adayları için "4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika" programını tekrar faaliyete geçiriyor.

Raşit Tavus
Raşit Tavus
13 Kasım 2017 Pazartesi 13:19
4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika alacak
banner221

Diyanet İşleri Başkanı Erbaş, 4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika ile ilgili açıklama yaptı. 

"4-6 yaş grubu Kur'an kursu öğreticileri sertifika alacak"

Erbaş, 4-6 yaş grubu Kur'an kurslarını çok önemsediklerini belirterek, "80 bin öğrencimiz var ama yeterli değil. Talepleri karşılayabilsek şu anda yüz binlerce öğrencimiz olması gerekiyor. Ama bunun için öğretici yetiştirmemiz gerekiyor." dedi.

Bu konuda Milli Eğitim Bakanlığı ve bazı üniversitelerle iş birliği yaparak sertifika programları açacaklarını bildiren Erbaş, o sertifikayı alan öğreticinin 4-6 yaş grubu Kur'an kursunda görevlendirileceğini söyledi.

Kaynak: AA

Son Güncelleme: 14.11.2017 02:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
4 6 yaş öğreticisi 2017-11-13 15:20:29

Sayın başkanımıza seslenmek istiyorum.sertefika sorunu çözmüyor.4 6 yaş kurslarda hep fahriler çalışıyor.kadrolular işin zorluğundan kaçıp istemiyor.artık 4 6 yaş için olsa kadrolu alım yapılsın.bu mağduriyet giderilsin.

Avatar
FULL REALİST 2017-11-13 20:06:12

Uzaktan eğitim Tüccarlıktan başka blr işe yaramıyor bu konuda reis örgün eğitim lazım

Avatar
Mustakbel müezzin 2017-11-14 11:14:28

Önce bir alım yapılsaydı diyorum bıktık
artık kpss ve dhbt'e girmekten...

Avatar
Fahri 2017-11-13 23:38:54

Önce şu ellerimizde ki dhbt KPSS sınavlarımızı bi değerlendirin artık her sene giriyoruz sınavlara başarıyla alıyoruz belgelerimizi emekler boşa
Artık bi alım olsun
Yorulduk sınavlara girmekten
Hakkımızla hak ediyoruz kadroyu

Avatar
arzu 2017-11-14 08:11:48

Ah gardaşim sen ben yorulduk birilerinin umurundamiydi sanki 2011 2018 8 yil Allaha havale ediyorum emeklerim umutlarim vaktim bitti yaşlandim hala kandiriliyoruz hemde din kurumu yaziklar olsun

Avatar
4-6 yaş 2017-11-14 08:14:56

Halk eğitimden sertifika aldıkgecersiz dendi bir yıl görev yapınca,300tl katşılığında bir ünv.aldık PC den sınava girerek daha ne şekilde almamaz gerekiyor fahri kalabilmek için iki yılda girdiğimiz KPSS ve dhbt sınavrınıda unutamayız birde her dönem girdiğimiz mülakatlar cidden üzücü ve kimsenin görmediği bir durum...

Avatar
4 6 kaynaşlı 2017-11-14 00:59:59

Aldiğmz sertifikanın bitirdgmz çocuk gelisiminin bir önemi yada geçerliliği olmayack mı?

Avatar
Fahri 2017-11-14 17:34:24

Kadro istiyoruz .bütün şartlara haiziz.yorulduk sınav peşinde koşmaktan.9senedir Fahriyim.bi mülakat açında hakkımızla geçelim.

banner274

banner273