5 bin sözleşmeli imam hatip alımı ile ilgili açıklama

Diyanet İşleri Başkanlığı 5 bin sözleşmeli imam hatip alımı ile ilgili açıklamada bulundu.

5 bin sözleşmeli imam hatip alımı ile ilgili açıklama

Diyanet İşleri Başkanlığı 5 bin sözleşmeli imam hatip alımı ile ilgili açıklamada bulundu.

Erdi Karadeniz
Erdi Karadeniz
27 Temmuz 2016 Çarşamba 01:10
5 bin sözleşmeli imam hatip alımı ile ilgili açıklama
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı’na (SÖZPER-2016-III) katılacak olan adaylara yönelik olarak bir duyuru yaptı. 

16.07.2016-17.07.2016 tarihlerinde sınava girecek adayların 15.07.2016 tarihinde Amerikan ajanı lanet Fethullah Gülen’in haşhaşi teröristlerinin giriştiği darbe kalkışması nedeniyle ülkemizde olağanüstü olaylar yaşandığı, bu atmosfer içerisinde sınava girecek adayların olumsuz etkilenmemesi için sınav tarihinin ertelendiği açıklandı. 



Diyanet İşleri Başkanlığı yetkilileri, 5 bin sözleşmeli personel alımı ile ilgili haber sitemize yaptıkları açıklamada; "4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavının iptal olup olmayacağı veya ne zaman yapılacağı konusunda sınav komisyonun alacağı kararlar doğrultusunda hareket edileceği" belirtildi.

Ayrıca, adayların Diyanet'ten ikinci bir açıklamayı beklemeleri önerildi.






 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 29.07.2016 17:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kemal 2016-07-27 07:20:34

Ya Allah için artık belli edin bu sınavı lütfen ya lutfen ismi azam hürmetine belli edin artik lutfen bu fetocular yüzünden perişan olduk be

Avatar
Mehmet 2016-07-27 02:15:35

Ben boyle bi aciklama goremedim ama admin uydurma haber yapmiyorsunuzdur insAllah yakistiramam cunku. Ziyarette etmem artik haber yalansa

Avatar
hakkı söyle zulüm etme 2016-07-27 05:35:32

eğer mülakata girenlerin ki de iptal olursa büyük bir hata ve haksızlık olur çünkü mülakata girenler sınavdan sonra hiç çalışmadilar ikincisi adaylar mülakata girdikten sonra sınavdaki o stresi o heyecani gördüler ve eminim bu şimdi daha fazla olmuş

Avatar
Imamliga hasret 2016-07-27 08:39:33

Iptal olmasi haksizlik olur zaten yeni memur aliminda derin arastirilacak

Avatar
RASCOLN DİMİTRİ 2016-07-27 10:39:20

Adminin Yorumu.... SENİN GİBİ BABASI BELLİ OLMAYANDAN NE BEKLENIR....

Misafir Avatar
İmam Adayı 2016-07-27 13:51:29 @RASCOLN DİMİTRİ

len yunan gavuru fetöcü bu site battımı batsana neden kışkırtıcı yorum yazıp duruyosun. o bunak fetoşunuzu da alın defolun bu ülkenin başından da bu siteden de.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
rascoln dimitri 2016-07-27 11:21:06 @RASCOLN DİMİTRİ

ADMİNİN YORUMU___ Büyükçekmece Cumhuriyet Savcılığına bu IP numarası 78.190.230.59 üzerinden suç duyurusunda bulunulmuştur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
vekil 2016-07-28 23:10:34

muhteremler cidden ayıp ediyorsunuz..sınava bende girdim ve 95 den aşağıda beklemiyorum,hatta 95 den aşağı alırsam itiraz ederim diyordum ki darbe girişimi oldu..devlet büyüklerimiz,milletimiz sokaklarda,bunun yanında şehitlerimizin ailelerini saymama gerek yok !!! hala daha tehlike geçmiş değil,bütün ülkeler ohal ve hukuki süreç için "endişeliyiz" msjları veriyor.hala yakalanmamış hainler var..bunca sıkıntı içerisinde biz sınav ne olacak vs. diyoruz..Allah korusun darbe girişimi başarılı olmuş olsaydı şuan bu sayfada konuşacak "sözleşmeli alım" gibi bir mevzu olmayacaktı..insanlara sabrı nasihat edecek siz değerli imam adayı kardeşlerimize "sabredelim" mevlam neylerse güzel eyler diyorum...

Avatar