Ali Erbaş'tan 'piar' çalışması!

Ali Erbaş'tan 'piar' çalışması!

17 Ocak 2018 Çarşamba 16:30
Ali Erbaş'tan 'piar' çalışması!
banner283

Erbaş'ın yaptığına bakın!

FETÖ'nün en önemli platformlarından biri olan KADİP/Kültürlerarası Diyalog Platformu'nun yönetim kurulu üyesi basında geniş bir şekilde yer almış iken sürpriz bir şekilde Diyanet İşleri Başkanlığına atanan Erbaş, bugün TV Net'te kamuoyundan destek almak için çaba gösterecek.

 Yönetimi haham ve papazlardan oluşan KADİP üyeliği ile FETÖ’cülerle haşir neşir görüntü ve haberleri sonrasında Diyanet İşleri Başkanlığına atanmış olan Erbaş, Diyanet ile İlahiyat camiasınca kabul görmezken kamuoyundan da büyük tepki aldı. 

Ali Erbaş, yaptığı reklam haberlerle istediği desteği bulamayınca devreye hısımının sunuculuğunu yaptığı TV Net girdi. 

Bu gece Ali Erbaş TV Net’te yer alacağı programda hısımı olan Hüseyin Likoğlu ile piar çalışması yapacak. 

Bilindiği üzere Yenişafak Gazetesi Ankara Haber Müdürü olan Hüseyin Likoğlu, Mardin Ömerli Müftüsü Muhammet Likoğlu’nun kardeşi. Muhammed Likoğlu’nun eşi ise Ali Erbaş’ın kızı ve aynı zamanda Kur’an Kursu Öğreticisi…

 TV Net'te ekrana çıkacak olan Ali Erbaş’ın, hısımı aracılığıyla yapacağı piar çalışması ile Diyanet Merkezden çekilen tahmini 140 bin SMS ve Müftülüklerden çekilen SMSler şimdiden kamuoyunun tepkisine yol açtı.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 18.01.2018 22:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Veysel cihan 2018-01-17 18:10:06

Başkan ile ilgili Kullanılan üslüp ve takınılan tavır hiç hoş değil Severiz yada sevmeyiz ama bize uygun üslup bu olmamalı

Misafir Avatar
memur 2018-01-17 22:14:13 @Veysel cihan

kesinlikle katılıyorum çok haklısınız.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Murakıp 2018-01-17 20:24:06

Başkanımızın hayırlı hizmetler yapacağına inancımız sonsuzdur. Bu ve benzeri haberlerin ne kuruma ne de müslümanlara faydası var.Lütfen insanlar hakkında yargısız infaz yapmayın..Niyet okuyuculuğu yapmayın..

Avatar
müftü 2018-01-17 16:47:02

keşke dinler arası diyalog toplantılarına katıldığını da yazsaydınız. mehmet görmezi hiç belge yokken görevden alsınlar, her tarafı fetö ile iltisaklı erbaşı diyanet başkanı yapsınlar olacak şey değil

Avatar
ASLANSINIZ 2018-01-17 16:36:23

bi̇z de dinihaberler ne zaman bu konuları gündeme getirecek diye bekliyorduk. Allah sizden razı olsun. diyanet personeline ve kamuoyuna tercüman oldunuz.

Avatar
mehmet 2018-01-17 20:19:02

ali erbaş tamamen bir akp ürünüdür. görmez'e şekil verip yiyemeyenler dişlerine göre birini getirip istediklerini yaptırıyorlar. gırtlaklarına kadar hurafeye batmış malum çevreler görmez'in kellesini almak için kılıç sallarken, rte'den tek bir destek gelmedi. gele gele belki biraz kirli oy ve erbaş geldi.

fetöye savaş açtığını ilan edenler şaibeli bir ismi getirerek aslında meselelere de ne kadar hakim olduklarını gösterdiler. milli devlet'in kontrolünden çıkıp (belli mihrakların hoşnutluğunu kazanmak için) kendilerini bir şey zannedenler eğer erbaş konusundan ders alırlarsa ne ala. yoksa bu pilav daha çok su kaldırır.

atalarımız: perşembenin gelişi çarşambadan bellidir” diye boşuna söylememişler. yeter ki saat ve takvim doğruyu göstersin.

bu arada gerçekleri görmeye başlayan dini haber'i tebrik ediyorum.

Misafir Avatar
ÖMER KARS 2018-01-17 23:27:31 @mehmet

görmezi kim atamıştı...görmez ak parti ile beraber hep vardı...ali erbaşı da ak parti getirdi bu gün savaşa giren iktidar başkanınıda atamaya yetkilidir.Allah emeği geçenlerden razı olsun.görmezi ve erbaşı değilde gelin adaleti tartışalım sahi mülakalar ne zaman kaldırılacak...önce mülakat sonra yazılı olsun ve atamalar yazılı sınavına göre olsun ne dersiniz?haleo ordaysa arşın burada

Beğenmedim! (2)
Avatar
KLOKJ 2018-01-17 16:47:26

bu başkandan bi̇r caci̇k olmaz

Avatar