Balıkesir Müftüsü Öcüt Merkeze Görevlendirildi

Balıkesir İl Müftüsü İbrahim Öcüt Kendi İsteğiyle Merkeze Görevlendirildi

Balıkesir Müftüsü Öcüt Merkeze Görevlendirildi

Balıkesir İl Müftüsü İbrahim Öcüt Kendi İsteğiyle Merkeze Görevlendirildi

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
16 Şubat 2017 Perşembe 01:12
Balıkesir Müftüsü Öcüt Merkeze Görevlendirildi
banner221

ERDi KARADENİZ / öZEL
DiNiHABERLER.COM

Diyanet teşkilatının sayılan ve sevilen müftüleri arasında yerini koruyan Balıkesir İl Müftüsü İbrahim Öcüt kendi isteğiyle merkeze görevlendirildi.

Edinilen bilgilere göre Balıkesir Valisi Ersin Yazıcı'nın onur kırıcı, küçük düşürücü, aşağılayıcı tavırlarına dayanamayan Müftü İbrahim Öcüt durumu Diyanet İşleri Başkanlığına bildirerek gereğinin yapılmasını istedi.

Diyanet İşleri Başkanlığı yaptığı değerlendirme sonrasında Balıkesir’in cevval müftüsü İbrahim Öcüt'ü ikinci bir emre kadar merkez teşkilatında görevlendirilmesini uygun gördü.

Vefalı, sevecen, babacan bir yapıya sahip olan müftü İbrahim Öcüt neden çileden çıktı?  Balıkesir Valisi Ersin Yazıcı’nın işgüzarlıkları neler? İşte bütün bu soruların cevabını gün içerisinde siz değerli okurlarımızla paylaşacağız ve yer yerinden oynayacak. 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.02.2017 02:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Böyle sahip çıkılmaz 2017-02-16 09:25:13

böyle sahip çıkma olmaz, 2 ay olmuş atanalı bu hocamız niçin merkeze geçmek istiyor diye diyanetin araştırıp cumhurbaşkanımıza durumu bildirmesi lazım. sonuçta i̇brahim hocamız cumhurbaşkanımızın imzasıyla o makamda. bu işte sadece haberde belirttiğiniz sıkıntı değil başka sıkıntılar da var.

Misafir Avatar
memur 2017-02-16 21:43:13 @Böyle sahip çıkılmaz

yanlış düşünüyorsunuz efendim. böyle tepki gösterilmeli. bir müftünün eksiği ne olursa olsun azarlanamaz. azarlayana tepki böyle gösterilir. müftü herhangi bir bürokrat değildir. başkanımıza canı gönülden şükranlarımı arz ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
imam 2017-02-16 08:12:34

müftü beye geçmiş olsun.onurları kırılan müftülere diyanet sahip çıkıyor. her türlü ve yetki tanınıyorda.yüzlerce din gönüllüsü peygamber varisleri kardeşlerimizin kırılan onurlarına kim sahip çıkacak acaba?özellikle diyanette bir makam kapınca bir kısım arkadaşlar saygıyı yitiriyor çok yazık.herkes bir birine yaratandan ötürü saygı ve sevgi beslerse o zaman din hizmeti verimli.olur.büyüklerimiz çok babacan olmalı

Misafir Avatar
hakkkk 2017-02-17 10:28:39 @imam

vali fetö sevdalısı değilse bir müftü olarak bıyıklarımı keserim.aynısını ben şeref yoksunu bi fetö sevdalısından 2 sene çektim.yaşadığım ilçenin önde gelen bürokrasisinde ve il müftümde iş olmadığı için sabrettim.yavşak ilçe bürokrasisis adamı tayinini memleketlerine yaptılar.hiçbirinide hazetmedim dikleşmeden ayakta ve mesafeli durdum

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vaiz 2017-02-16 09:18:11

diyaneti tebrik ediyorum. valiler, kaymakamlar haklarını ve hadlerini bilmeli.geçmiş olsun.

Avatar
ismail 2017-02-16 09:25:26

i̇brahim hocam gibi değerli bir ağabeyimizi balıkesir değerlendiremedi. çok yazık oldu bu olay herkese ders olsun. mülki idare amirleri istedikleri gibi mesnetsiz bilgilerle istediği gibi davranmamalı. herkes işini yapmalı. balıkesir olayın üzerine gidip bir daha bu tür hadiselerin yaşanmaması için tedbir almalı. i̇brahim hocam seni seviyoruz

Avatar
Nurullah 2017-02-16 07:50:54

Merak ettik açıkçası. Bir din görevlisini, alimini , hele ki o ilde peygamberlik makamını deruhte eden bir hocaefendiyi - -dünyevi makamı ne olursa olsun- kim küçük düşürmeye çileden çıkarmaya cürret edebilir ? Ellerimizi açıp Rabbimize havale ederiz vakit namazlardan sonra.

Diyaneti de ayrıca tebrik ederim.Amirini koruduğu gibi memurunu da can havli ile koruyacağı günlere inşAllah az kaldı.

Avatar
böyle olmaz 2017-02-16 09:41:04

cumhurbaşkanımız duruma el koymalı bu tür hadiselerin yaşanmaması için gerekli düzenlemeler yapılmalı. yeni gelmiş hocamıza bu yapılırmı

Misafir Avatar
memur 2017-02-16 23:09:22 @böyle olmaz

evet haklısınız bu düzenlemede kesinlikle özerklik olmalıdır. dine saygının icabı budur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ömer çalışkan 2017-02-16 10:24:47

sayın müftüyü yakından tanırım bu tür davranışları hak etmediğini düşünüyorum, ne varki bürokraside böyle şeyler oluyor.

Misafir Avatar
memur 2017-02-16 16:53:30 @ömer çalışkan

müftü bey sıradan bir bürokrat değildir efendim. herhangi bir bürokratı azarlar gibi müftü azarlanmaz. gerekirse görevden alınır ama azarlanmaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Anlamadım 2017-02-16 08:08:07

Başkanımız, Devlet başkanımıza bir telefon mesafesinde, vali meselesi çözümlenebilirdi gibi?