Bardakoğlu ve Görmez aynı kaderi paylaştılar

Prof.Dr. Ali Bardakoğlu ve Prof. Dr. Mehmet Görmez başkanlık süreleri ve görev süreleri dolmadan görev iade etmeleriyle aynı kaderi paylaştılar

Bardakoğlu ve Görmez aynı kaderi paylaştılar

Prof.Dr. Ali Bardakoğlu ve Prof. Dr. Mehmet Görmez başkanlık süreleri ve görev süreleri dolmadan görev iade etmeleriyle aynı kaderi paylaştılar

İsmet Demir
İsmet Demir
26 Temmuz 2017 Çarşamba 22:42
Bardakoğlu ve Görmez aynı kaderi paylaştılar
banner221

Prof.Dr. Ali Bardakoğlu ve Prof. Dr. Mehmet Görmez... Aynı kaderi paylaşan Diyanet İşleri Başkanları olarak tarihe geçtiler. 

Prof.Dr. Ali Bardakoğlu 2003 yılında Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer döneminde atandı. 7,5 yıl Diyanet İşleri Başkanlığı görevini sürdürdü. Görevinin bitimine iki buçuk yıl kala koltuğunu Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez'e bıraktı. Ayrılırken, görevin 5 yılla sınırlı olması gerektiğini, çok uzun süre görev yapmanın heyecanı bitireceğini söylemişti.

Bardakoğlu'nun Başkanlığa adım attığı esnada Görmez de Diyanet İşleri Başkan Yardımcılığına  başladı. 2010 yılında Diyanet İşleri Başkanı olarak atandı. Tarihler 2017 yılını gösterdiğinde tıpkı Prof.Dr. Ali Bardakoğlu gibi Görmez de görevini bıraktı. 7 yıl gibi bir başkanlık sürecinde bir çok başarılara imza atan Sayın Görmez'in kaderi de Ali Bardakoğlu'nun kaderinden farksızdı.

Her ikisi de 7 yıl görev yapmış ve görev süreleri dolmadan görevlerini devretmişlerdi.
 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 26.07.2017 23:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Zafer 2017-07-26 23:25:24

Amma dram yapıyorsunuz. Şahıslar fâni kurumlar baki. Önemli olan sistemi oturtmak. Ben kendi açımdan bakarım. Imamlar için ne değişti. Bu Kurumun asıl işini imamlar yapıyor. Murakıbından başkasına en hor görülen imamlar. En az maaş alan imamlar. Arkadaşımızın oğlu yakın zaman önce Şehid oldu. Diyanetten taziye için ne arayan ne de cenazesine gelen oldu. Din gönüllüsü Kardeşlerim demekle olmuyor.Biri gider biri gelir. Ben işime bakarım.

Misafir Avatar
gaziantep 2017-07-27 16:02:29 @Zafer

ali bakkal hocamız başkanlık için düşünülmeli....

Beğenmedim! (0)
Avatar
MEHMET KARA 2017-07-27 01:37:10

şahislar fani̇ devlet baki̇....Allah emeği̇ geçenlerden razi olsun amma hi̇ç ki̇mse vazgeçi̇lmez deği̇ldi̇r.her zaman i̇yi̇ni̇n i̇yi̇si̇ vardir Allah yolunu ve bahtini açik etsi̇n

Avatar
mahmut yakupoğlu 2017-07-27 12:37:33

fetöcülerin mağdur ettirdikleri imamları dinlemeyen onların maduriyetlerine aldırmayanlar sonunda ah aldıkları için böyle tartışılırlar

Avatar
Emrullah KAYA 2017-07-27 01:44:12

Diyanet İşleri Başkanlığımızda bu güne kadar 17 değerli ve kiymetli hocamız Başkanlık görevini icra etmiştir. Bunlardan son 7 si ile acizane muhtelif ünvanlarla görev yapma şerefine nail oldum.
Her bir hocamızın elbetteki kendi döneminde şartların ve imkanların elverdiği ölçüde hizmet verdikleri, Türkiye'nin dini hayatına ve teşkilatımıza önemli katkılarda bulundukları kabul edilmesi gereken bir gerçektir. Ancak görevi devretme sinyali veren şimdiki Başkanımız muhterem Prof.Dr Mehmet GÖRMEZ hocamızın yeri,hizmetleri,teşkilata katkıları,dünya çapında gerçekleştirdiği açılım ve atılımları, etkin,yaygın,verimli ve bereketli faaliyetleri elbetteki hafızalarda apayrı bir yere sahiptir. Tarih buna şahitlik edecektir.
Sayın başkanımızın ayrılacak olması şahsen beni ve eminim ki personelimizin kahir ekseriyetini derinden üzmüştür. Ancak tesellimiz muhterem hocamızın tamamen kendi istek ve iradesiyle ve sayın Cumhurbaşkanımızın muvafakat ve mutabakatıyla ayrılıyor olması ve hizmetlerini başka bir kulvarda devam edecek olmasıdır. Umuyor ve diliyorum ki ;onun yerine atanacak olan yeni Başkanımız GÖRMEZ hocamızın bayrağı getirdiği ve yükselttiği noktadan çok daha ilerilere ve yükseklere dikecektir.
Hocamıza yaptığı tüm hizmetlerinden dolay "Allah razı olsun" diyor sağlıklı, uzun
ve verimli bir ömür diliyorum.
Rabbim yar ve yardımcısı olsun.

Avatar
ali 2017-07-27 18:34:21

şu sıralar görmez in yüzünden tebessüm izine çıkmış gibi..oysaki sayın görmez selefi bardakoğlunun henuz görev suresi dolmadan baskılara böyün eğmediği için ayrılmak zorunda kalan arkadaşı bardakoğlunun yerin başkan olunca çok sevinçliydi