Başkan Yardımcısı Prof. Dr. M. Emin Özafşar'dan Basın Açıklaması!

Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Prof. Dr. M. Emin Özafşar, görev süresinin dolması nedeniyle bir basın açıklaması yaptı. İşte o açıklama:

Başkan Yardımcısı Prof. Dr. M. Emin Özafşar'dan Basın Açıklaması!

Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Prof. Dr. M. Emin Özafşar, görev süresinin dolması nedeniyle bir basın açıklaması yaptı. İşte o açıklama:

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
20 Mayıs 2017 Cumartesi 15:17
Başkan Yardımcısı Prof. Dr. M. Emin Özafşar'dan Basın Açıklaması!
banner221


"Büyük bir onurla 10 yıldır yürüttüğüm Diyanet İşleri Başkan yardımcılığı görevim resmen tamamlanmış bulunmaktadır. Bu süreçte var gücümle Diyanet İşleri Başkanlığımıza, milletime ve devletime hizmet etmeye çalıştım. 

Görevim boyunca, başta Saygıdeğer Başkanımız olmak üzere birlikte çalıştığımız bütün Başkanlarımıza, merkez teşkilatımızdaki yakın çalışma arkadaşlarıma,  İl ve ve ilçe müftülerimize, ataşe ve müşavirlerimize,  yurt içi ve yurt dışında teşkilatımızın her düzeydeki çalışanlarına teşekkür ediyorum. Ayrıca hizmet süremiz boyunca bizden himaye ve desteklerini esirgemeyen başta sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere, Başbakan'larımıza, ilgili bakanlarımıza ve bütün yetkililere en kalbi şükranlarımı arz etmeyi yerine getirilmesi gereken bir vazife addediyorum. 

Hizmet için bir statüye gerek yoktur. Dinimize, Diyanetimize, Milletimize ve bütün insanlığa hizmet etmeyi hayatım boyunca değişmez bir ilke olarak benimsediğinden, bundan sonra da bu yönde var gücümle Çalışmaya devam edeceğimin yakınlarım ve dostlarım tarafından bilinmesini isterim.

Görev süremin tamamlanmasının, yaşanan malum süreçle ve menhus yapıyla ilişkilendirilmesi asla kabul edilemez. Bu ve benzeri konulardaki kararlı yaklaşımım, düşünce, tutum ve tavrım camiamız tarafından yakinen bilmektedir.

Bu vesileyle, yakın ilgi ve hissiyatını paylaşma nezaketinde bulunan herkese teşekkürlerimi arz ediyorum. Bütün teşkilat mensubu arkadaşlarımdan helallik diliyorum, ben de hakkımı helal ediyorum." Dedi.


Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı
Prof. Dr. M. Emin ÖZAFŞAR

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 23.05.2017 15:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muhammet senturk 2017-05-20 23:33:49

kimin ne olduğunu ancak Allah bilir üçlü kararnameyle alindiysa bunda bir iş var bunlar diyanetede girdiler yazıklar olsun

Avatar
saadettin mustakoglu 2017-05-20 23:23:35

muhterem hocam yaptığınız ve yapacağınız tüm hizmetleri rabimiz rızasına muvafık ameller eylesin. sağlık ve afiyet içinde uzun ömürler ihsan eylesin. varsa hakkımız helal olsun.

Avatar
ali özdemir 2017-05-20 23:16:38

muhterem hocam,
yurtiçinde ve yurtdışında teşkilatımıza kazandırdıklarınızın yanısıra malum yapıya karşı vermiş olduğunuz mücadeleyi yakinen bilen bir kardeşiniz olarak, görev sürenizin uzaltılmasını beklerken büyüklerimiz tarafından aksine bir kararın verilmesi biz yurtdışındaki diyanet teşkilatı çalışanlarını üzmüştür. ancak sizlerinde söylediği gibi görev ve hizmetin bir makam veya bir sıfata bağlı olarak yapılması bizlerin düşünce ve felsefesine uygun bir tarz değildir. büyük türk milletine ve yüce i̇slam dini'ne hizmetleriniz devam edeceğini biliyoruz. rabbim sizleri bu dünyada da edebi dünyada da mahcup etmesin bu vesile ile hakkım var ise helal olsun. herşey gönlünüzce olsun inşAllah. saygı ve hürmetlerimle.

Avatar
aslan çıtır 2017-05-20 23:23:13

hocam hizmetleriniz ve diyanet i̇şleri başkanlığı için yaptığınız güzel hizmetleriniz asla unutulmayacaktır. bu karara üzüldüğümüzü ifade etmek isterim. bundan sonraki hayatınızda sağlık, sıhhat ve afiyetle dolu ömürler temenni ederim. saygı ve hürmetlerimi arz ederim. selam ve dualarımla.

Avatar
hasan i̇zmırli 2017-05-20 23:16:58

değerli başkanım,
gece gündüz çalıştınız, hep çalışmamızı istediniz, ideal hedefler gösterdiniz, i̇slam ve müslümanlar için sınırsız emek verdiniz. yaptıklarınız asla unutulmayacaktır. Allah sizden razı olsun. siz helal ettiniz ya bu yeter bizim için.

Avatar
kemal becerikli 2017-05-20 23:17:16

sayın hocam sizin sayenizde okumayı okutmayı öğrenen bir diyanet camiasına yapılan en büyük darbedir görev sürenizin uzatılmaması. maalesef düne kadar ayaklar altında olan bir kurumu yüceltme yolunda çok büyük emekleriniz oldu. rabbim tez zamanda bu yanlıştan dönülmesini nasip etsin inşAllah. özellikle kitaba verdiğiniz değer yeter emeklerinizden dolayı çok teşekkür ederim şahsım adına görelim mevla neyler, neylerse güzel eyler yolunuz açık olsun hocam

Avatar
mehmet şen 2017-05-20 23:24:41

bakanlığımızın her kademesinde çalışan hocalarimiz bizim için çok çok degerlidq. sayin hocam hizmetlerinizden dolayi teşekkür ederiz. Allah bahtinizi açık etsin.

Avatar
recep murat 2017-05-20 23:25:10

değerli hocam; bir hemşehriniz olarak her ne kadar yakinen tanımasam da sizi tanıyanlardan hep olumlu ve güzel şeyler duydum. son olarak tgrt haber'deki programda gördüm ve sonuna kadar izledim. o gün sizi gerçekten çok takdir ettim. size karşı kasıtlı sorulan sorulara bile büyük bir nezaket ve güzellikte cevap verdiniz. ben bile hoş olmayacak tarzda ve suçlayıcı şekilde sorulan sorulara tahammül edemedim ancak sizler gayet iyi bir şekilde karşılık verdiniz ve onların sonunda sizden özür dilemelerine vesile oldunuz. i̇nş. dediğiniz gibi görev sürenizin tamamlanmasının bunlarla alakası yoktur. rabbim hayırlı hizmetlerinizi daim etsin...