Bursa Müftülüğü'nde 3. Dalga FETÖ Operasyonu

Bursa'da, Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında 60 personel açığa alındı.

Bursa Müftülüğü'nde 3. Dalga FETÖ Operasyonu

Bursa'da, Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında 60 personel açığa alındı.

09 Ağustos 2016 Salı 22:40
Bursa Müftülüğü'nde 3. Dalga FETÖ Operasyonu
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL İÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimiyle ilgili soruşturma kapsamında Bursa İl Müftülüğü'nde 3. Dalga FETÖ Operasyonu gerçekleştirildi.

FETÖ'nün darbe girişiminin ardından yürütülen soruşturma çerçevesinde Bursa İl Müftülüğü bünyesinde görevli 60 İmam, Müezzin ve Kur'an Kursu Öğreticisi görevinden uzaklaştırıldığı öğrenildi.

Konuyla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü kaydedildi.








 
Son Güncelleme: 09.08.2016 23:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
din(i)darlar 2016-08-10 00:23:33

ne güzel resim seçmişsiniz. imam efendiyi ensesinden sniperla avlamışsınız. yakışır biz müslümanlara. helal olsun bize. kimi öldürdüğümüzü bilmiyoruz. imamı mı imamlığımı insanı mı insanlığı mı???

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2016-08-10 09:46:54 @din(i)darlar

alakayi̇ maydanoz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Diyanet affediyor 2016-08-10 13:23:14

Her ne olursa olsun dusuncem sudurki sorusturma. ile ilgi ilin veya ilcenin hakkinda sikayet veya ihbar varsa o muftudende basediliyorsa oncelikle o muftuleri gorevden alip sonra sorusturmaya devam edilmesin nedenmi daha once hic unutmam bas mufettislerden biri geldi zamanin muftusunu sorusturmaya birkac gjn devam etti gjnlerden cuma baktimki camiye gidiliyor müftünün koluna girmis mufettis haha kiki gidiliyor bu manzarayi gordum buraya kadar tamam aksam yolcu etmet var tabi kolilerle portakal limon cezeriye ve benzerler en az 20__25 kg gelecek pakatler ve daha sonrasi her sey yolunda muftunun hic bir seyi yok olurmu canim bu vakitten sonra su anda parelelciler renk degistirdi yon degistirdi tube bunlar neymis diyerek kurt kuzuya karisti her sey unutuldu bu hallerini gorunce dogrusu ben kendimden suphe ediyorum dogrusu hic bir gunde sempatim olmamasina ragen rabbim serlerinde korusu bu ummeti

Avatar
ihbarcı 2016-08-09 23:24:27

bursa'da herkesin fetöcü olduğunu bildiği, propagandanın alasını yapan, seçimlerde bile oy toplayan bi vaizlere sıra gelmedi mi bu dalgada da

Avatar
ERUĞRUL 2016-08-10 09:43:49

diyanet paralel pislikten temizlenirse her şey daha güzel olacak inşAllah.özellikle 2012 sonrası kanun hükmünde kararnameyle kpss siz alımlarda feto terör örgütü mensubu bir çok hain diyanete sızdı.etrafımızda örnekleri çok vesselam.

Avatar
selami 2016-08-10 09:51:13

benim anlamadığım bursa gibi bir ilde sadece imam müezzin ve kuran kursu öğreticisi fetocu müftüsü, müftü yardımcısı, şube müdürü, murakıbı, vaizi vhki bunlar neden ve nasıl araştırılmış

Avatar
zehra 2016-08-13 10:38:10

İstabulda feto opersyinu yokmu???????
Hiç haber yok!!!????

banner274

banner273