Denizli'de 9 imam görevden alındı!

Denizli’de 9 imam ve müezzinin Paralel Devlet Yapılanması soruşturması kapsamında görevden alındığı iddia edildi.

Denizli'de 9 imam görevden alındı!

Denizli’de 9 imam ve müezzinin Paralel Devlet Yapılanması soruşturması kapsamında görevden alındığı iddia edildi.

26 Nisan 2016 Salı 17:53
Denizli'de 9 imam görevden alındı!
banner221

Denizli’de yürütülen soruşturma kapsamında Denizli’nin değişik yerlerinde görev yapan imam ve müezzinlerin görevlerinden alındığı belirtildi.

Denizli merkezde yer alan önemli camilerin imamlarının da aralarında bulunduğu 9 kişinin yürütülen soruşturma kapsamında görevden alınmasının ardından bu camilere yeni atamaların yapılacağı kaydedildi.

Denizli Müftüsü Mehmet Aşık, “Bizim bu konuda açıklama yapma yetkimiz yok. Devletimiz tarafından yürütülen soruşturma dışında bizim vereceğimiz başka bir şey yok” dedi.

Son Güncelleme: 30.04.2016 10:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bu kadar mı? 2016-04-26 18:14:07

Yahu camianın içi bunlarla dolu ne 9 u acilen temizlenmesi gereken yüzlerce binlerce var bunlardan diyanet çok geç kaldı

Misafir Avatar
ibrahim 2016-04-27 12:23:34 @Bu kadar mı?

inşaAllah diyanet ankara merkezdekilere de el atar..

Beğenmedim! (1)
Avatar
İMAMEYN 2016-04-26 18:30:32

açik açik pkk yi destekleyen i̇mamlar ne zaman görevden alinacak

Avatar
vaiz 2016-04-26 19:58:56

denizli müftüsü mehmet aşık hakkında bilgi: onu istabul müftü yardımcısı iken çoruma il müftüsü yapanı açıklıyorum. hemşehrisi i̇dris naim şahin...bu durumda bu ne perhiz bu turşu diyebilir miyiz. diyanet arkadaşı çorumdan denizliye terfi ettirdi ya.

Misafir Avatar
denizliden 2016-04-27 15:59:12 @vaiz

müftülere dokunulmuyor ne hikmetse. tıpkı altıeylül'de olduğu gibi. paralelcidir ama dokunulmaz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
E y 2016-04-26 23:16:18

Bence hepsinin kökünün kazınması lazım ihanetçilerin Allah belasını versin

Avatar
Hs 2016-04-26 22:17:04

Nankörler devletin ekmeğini ye sonra ihanet,yazıklar olsun...Allah devletimize zeval vermesin

Avatar
Mazlum 2016-04-27 00:18:18

Diyanetin içinde daha ne yalakalar adaletsizler ne nankorler var.

Avatar
$eyheyn 2016-04-26 19:27:27

Pkk yi deslekleyen imam yoktur.

Misafir Avatar
el insaf 2016-04-26 23:09:09 @$eyheyn

ciddimisin şeyheyn.???

Beğenmedim! (1)
Avatar
denizli horozu 2016-04-26 23:04:41

sayın görmez önce müftü aşıka baksın idris naimin getirmesidir. uyanın uyanın