Diyanet, 2.560 personeli daha görevden attı

Diyanet İşleri Başkanlığı , FETÖ/PDY ile ilişkili 2.560 personeli daha görevden attı

Diyanet, 2.560 personeli daha görevden attı

Diyanet İşleri Başkanlığı , FETÖ/PDY ile ilişkili 2.560 personeli daha görevden attı

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
09 Ağustos 2016 Salı 15:53
Diyanet, 2.560 personeli daha görevden attı
banner221

Diyanet İşleri Başkanlığı merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademeden FETÖ/PDY ile ilişkili 2.560 personel daha görevlerinden uzaklaştırılmıştır.

Başkanlığımız, ilk etapta 492, ikinci etapta 620 personeli görevden uzaklaştırmıştı. Bugün açığa alınanlarla birlikte toplam 3.672 personel görevlerinden uzaklaştırılmıştır.

Başkanlığımızın bu konuda oluşturduğu komisyonlar kapsamlı çalışmalarını sürdürmektedir.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 09.08.2016 16:47
Anahtar Kelimeler:
FETÖDİYANE2.560 Personeli
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
müezzin 2016-08-09 17:42:35

yahu ben hiç sebepsiz açığa alındım bu açığa alınma işi biriz cıvıdı galiba bir de haber siteniz 2560 feto cu diyanet attı diyor bakın açığa aldı demiyor benim görüşüm zerre kadar imanı olan bir insan bir kişinin bile haksız yere açığa alınmasından rahatsız olacağı yerde alaya alarak attı demek çok yanlış ve kendimden biliyorum birçok fesat sırf bu fırsat deyip 100lerce sahte ihbarla insanların evine ateş düşürüyor suçu ispatlana kadar insan suçsuzdur haber sitesi din görevlilerinin araştırması bitmeden çok çirkin ve kendi personelini küçük düşürücü başlıkar atıyor birkişi olmaz böyle şey demiyor çook üzüldüm bu vefasızlığa kardeşlik zor günlerde belli olur...

Misafir Avatar
ayşe 2016-08-11 22:14:22 @müezzin

sayın müezzin senin akıbetine uğradık yazzıklar olsun diyanete

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
din (i) darlar 2016-08-09 19:37:30 @müezzin

üzülme gözüm sadece sen değilsin. nice hainler sana bana hain dicek. yanlızlaştırılıcaksın. kimse seni aramıcak. tam da bu nokta da rabbinin sana yettiğini göreceksin. la tahzen innellahe meana.

Beğenmedim! (12)
Avatar
ALLAH İÇİN 2016-08-09 16:56:14

henuz listeyi göremediğim için birşey diyemiyerum umarım ust düzeydir yani sınav ve komisyonculardır yani atamalardaki fetölerdir ... yazılı sınavlarımda ilk yirmilerde olmama rağmen sözlümünde çok iyi geçmesine rağmen gidemiyorum ....bakıyorum barajı zar zor aşanlar gidiyor ... inşş... adalet yerini bulur en kısa zamanda ...

Misafir Avatar
imam 2016-08-10 14:21:42 @ALLAH İÇİN

bunların gücü taşrada görev yapanlara yetecek merkezdeki ağa babalarına dokunulacağını nedense zannetmiyorum..merkezden kimler açığa alındı? diyanet bunu da paylaşırsa memnun olacaz..aksi halde su-i zanda bulunmak kaçınılmaz oluyor..

Beğenmedim! (0)
Avatar
VATANPERVER 2016-08-09 16:22:01

evvet bu daha inandırıcı bi rakam daha öncekilere göre.! ama durmak yok temizliğe devam kurum içinde bi tane dahi vatan haini kalmasın hadi bakalım. kolay gele.

Misafir Avatar
QQQQQ 2016-08-09 22:36:42 @VATANPERVER

yav he he ne kadar adam varsa atalim bu siteyi takip edenleri alalim ve dünyayi kurtaralim olur mu ?

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
hüsnü 2016-08-09 17:47:21 @VATANPERVER

Hala alınmayan ve arkası kollanan müftüler var

Beğenmedim! (4)
Avatar
Adalet İstiyoruz 2016-08-09 16:26:11

açığa alınanları, teşkilattaki hangi fetöcüler koruyor. yeter artık. kimse kimseyi kandırmasın. böyle adalet olmaz. bimer'e ve cimer'e, diyanetteki fetöcüleri tespit edip ayıklaması için, 'başbakanlıktan' tarafsız bir ekip istediğimizi yazıp duyurmalıyız.

Avatar
zynp 2016-08-09 18:10:09

Komisyonlar kurup fetullahçıları doldurdular merkeze

Misafir Avatar
meraklı 2016-08-11 14:05:41 @zynp

zeynep bacı doğru söylüyor kendi ahbaplarını aldılar atanan şube müdürleri bilgisayar kullanmasını bilmiyorlar adamlar köyde iki hayvanı güdemezken yumurtadan çıkıp yürümeye başladılar ve hemen baskı kurmaya başladımar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Arastimaci 2016-08-09 16:47:08

ARKADASLAR BU RAKAMLARA İNANDİNİZMİ BEN İNAMADİM CUNKU ENAZ BU RAKAMİN YARİSİ ADANADAN CİKAR.... AMA BAS ORDAN OLUNCA 3''''5. KİSİ İLE GECİSTİRİP BİTİRİYOR BEN İNANMİYORUM DOGRUSU...

Avatar
antiparalel 2016-08-09 18:06:53

Adanaya çok acil il Müftüsü nü kayırmamak üzere inceleme gerekir. Bilahare il Müftüsü kendi ağzı ile söyledi. Biz de yardım ettik cemaate dedi.personelini cemaatci ise koruyan o Müftü. Adanaya el atın.

Avatar
Millet 2016-08-09 16:04:07

Admın liste yok mu?

Misafir Avatar
hafız 2016-08-18 20:56:09 @Millet

bu vaizleri bu mufettisleri atayanlar belli bunu basbakan veya cumhurbaskani atamadiki ilk once su diyanet isleri baskanligin icindeki bas kisiler temizlenmeli sonra imamlarda temizlenir 17 24 aralik sonrasi bu fetocularin gazetesindeki aboneleri gorsunler baksinlar bak o zaman kac kisi cikiyor ortaya gizlemisler daha dune kadar bu fetocuların gazetelerı reklam olmustu kurumlarda ve o dıyanettekı ımamların ust rutbelılerın elınde dıyanet ıslerı baskanlıgı dedıgınız yer o ust rutbelılerın kendı odasında sıgara ıcıp sıgara kokusundan odalara gırılmeyen bır baskanlıktır..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
QQQQQ 2016-08-09 22:46:49 @Millet

niye fişleyeceklerin mi var? yoksa öç almak istediklerin mi?

Beğenmedim! (14)

banner220