Diyanet, 7 bin 600 imam alımı için...

Diyanet İşleri Başkanlığı çok kısa bir zaman sonra imam alımına çıkacak... İşte ayrıntılar...

Diyanet, 7 bin 600 imam alımı için...

Diyanet İşleri Başkanlığı çok kısa bir zaman sonra imam alımına çıkacak... İşte ayrıntılar...

Yeşim BALÇİÇEK
Yeşim BALÇİÇEK
21 Nisan 2017 Cuma 18:33
Diyanet, 7 bin 600 imam alımı için...
banner221

Beklenen Açıktan Atama Geliyor

Diyanet'in Açıktan Atama Diplomasisi Neticesini Veriyor...

Açıktan atama kulislerini siz değerli okurları için hararetle takip eden Dinihaberler.com, Başbakanlık'tan yeni bilgilere ulaşmayı başardı.

Diyanet İşleri Başkanlığı, Başbakanlıkla kurduğu yoğun kadro diplomasisi sonucu Başkanlığın ihtiyacı olan imam-hatip alımlarını sonuca bağlıyor.

Camiler imamlarına, aday din görevlileri beklediği kadroya kavuşuyor...

Diyanet İşleri Başkanlığı kısa bir süre önce 4/b Sözleşmeli İmam-Hatip Alım Duyurusuna Çıktmıştı.

Diyanet Sözlü/Mülâkat Sınavlarına Hazırlık Kitabı

Edinilen bilgilere göre Diyanet, elinde bulunan 420 kadar 4/b Sözleşmeli İmam-Hatip kadrosunu biran önce doldurmanın yoluna gidiyor.

Başbakanlık yetkililerinden edindiğimiz bilgilere göre Diyanet İşleri Başkanlığı, 7 bin 600 açıktan atama izni istiyor.

Referandum öncesi 7 bin 600 kadro talebinde bulunan Diyanet, Başbakanımız tarafından Referandum sonrası uygun kadro dağılımının yapılacağını dile getidi.

Bütün Sınavlar İçin 'Diyanet Soru Bankası Külliyatı'

Diyanet İşleri Başkanlığı, yakın bir zamanda Başbakanlığın uygun gördüğü ( 2 bin, 3 bin veya 7 bin 600 kadro atamasını da yapacak. 

Zaman konusunda herhangi bir açıklama yapmayan Diyanet ve Başbakanlık yetkilileri çok kısa bir süre sonra bu atamanın yapılacağını dile getirdiler.

Uzun süredir gözü kulağı bu haberde olan adaylar Diyanet'ten ve Başbakanlıktan gelen bu sevindirici öncül haberin ardında pek yakında açıktan atama duyurusuna muhatap olacaklar.

Artık adaylara düşense, vakit kaybetmeden bu sınava şimdiden çalışmak olacak.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 22.04.2017 12:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Musab 2017-04-21 20:20:25

ÇOK GÜZEL HABER İNŞALLAH OLUR BİZLERİ FAZLASIYLA TESELLİ EDEN BİR HABER AMA İNANDIRICI GELMİYOR FAZLA.

Misafir Avatar
muhammed yusuf 2017-04-21 23:59:34 @Musab

kardeşim benim ya Allah yardımcınız olsun.. kendinizi de kurtarırsınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sumeyye 2017-04-21 20:27:52

Admin sadece imam alimi mi var yoksa kkö de alinacakmi her sene sinava hazirlaniyoruz bize yazik degilmi alim yapilmiyacaksa biz bosuna sinava girmeyelim siz bu konuda bize yardimci olsaniz tsk.

_____ADMİNİN YORUMU___ OLACAK.. AYRINTILAR GELİYOR...

Misafir Avatar
fatma 2017-04-24 11:18:39 @Sumeyye

kk alimi ne zaman ne olur bızıde sevindirin 5senedır bekliyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
İSLAMİ GENCLİGİ BİTİRİYORLAR BU SEKİL 2017-04-26 22:58:11

DİYANETİN EN GUZİDE YETİSMİS CEMAATLERE DERNEKLERE KADROLULARA MUFTULUK CALİSANLARİ TARAFINDAN KULLNİLMİS İTİLMİS KAKİLMİS YİPRANMİS İKİNCİ İMAM HATİP VE KUR-AN.KURSU HOCALİGİ GOZUYLE MADUR EFİLEN.HİTAB EFİLEN.İKİNCİ VATANDAŞIYMIŞ GİBİ UVEY EVLADİ GİBİ MUAMELE GOSTERİLEN DİYANETİN TASRA KOY KASABA MH CAMİ ODALARİNDA AİLESİNDEN.UZAK ASKERİ UCRETLE GECİCİ GOREVLERE HAYİR DEMİYEREK GURUR YAPMİYARAK BU DAVAYA BOYUN.EGEN GONUL VEREN DİYANETİN ÇAKIL TASLARİ BU KİSİLER EY DİYANET STAJ GİBİ KADROYA ALMADAN SOZLESMELİYE ALMADAN VEKİLLİK YAPMA SARTİ GETİR KENDİNİ YETİSTİRME İMKNİ COK BUYUK TECRUBE HALKA MİLLETE VAAZ İLETİSİM SES KİRAAT SOSYAL.BAGİNİ KURMASİ İCİN BİR BAŞLANGIÇ BASAMAGİ YAPSENDE VEBALE GİRME 5 YİLİNİ VERMİS BES YİLDA BES AYRİ BOLGE KOY KASABA SEHİR HATTA İL DEGİSTİRENLERE VEFASİZLİK YAPMA BU KİSİLERLE HELALLES NE JAYBEDERSİN SAYİN BSKNİM SEN.ODULUNU İKİNCİ KEZ BASKNLİK KOLTUGUYLA ALMİSSİN BİZLER YUVA KURAMADİK VEKİL ASİL GOREV YOK DİYE KİMSE EVLİLİGE YANASMİYOR VEKİL EVLİ OLANLAR YUVALARİ DAGİLDİ 10 YİLDA BES YİLGOREV YAPABİLMİS ONUDA BİR YİL AYRİ İKİ YİL AYRİ 9 AY AYRİ YERLERDE GİTMEM DEMEMİS SENİN ACİGİNİ GİDERMİS EKSİKSİZ SENİ TEMSİL ETMİS AMA SEN BİZİ NEDEN TEMSİL ETMİYR UVEY EVLAFİ GORUYORSUN YASLARİMZ 40olmuş BU YASTAN SONRA NEREYE GİDELİM HANGİ GONUL VE KALP NEYE MEYL EDER COLUK COCUKLARİMZ 19 yaşına geldi 3 COCUK BABASİ OLRAK UTANİYORUZ AİLMİZLE DUZENSİZLİK CATLAMALAR AYRİLİKLAR BOSANMALAR ATES SARİYOR BU ATES SİZİN OCAGİNİZADA SARAR ALLAH GOSTERMESİN.BİZ DİN KARDESİYİZ BURDA BULMASA AHİRETTE YAKNİZA YAPİSİLİR BU MSJİMİ ANKRA BSKNİMİZ OKUSUN COKUK COCUGU YETİSTİRME YİRDUNA DUSEN BİR GOREVLİSİNİ. KAN.KAYBİNA GOZ YUMAN DAGİLN YUVALAR HESABİ CETİN OLUR YETİM GOZ YASİYLA KİMSE ABAD OLMAZ YA SURESİZ GOREV VER YA SOZLESMELİ KADRO İSTEMİYRUZ TUTUNACAK BİR DALİMİZ DAVAMİZ OLSUN AC SUSUZ İSSİZ HİC KİMSE KİMSEYE EYVALLAHİ YOK 20YİLLİK ESİN.COLUK COCUGUN YUZUNE BKMİYOR ALLAH RİZASİ İCİN İKİ.MİLYON.MEZUN.VERDİ 18 Yildir 15,YİL ONCEDE YİLDA BESBİN ALİM.OLUYRDU 30BİN.MEZUN VARKEN.SİMDİ İKİ MİLYON.MEZUN.VAR SİRADA YİNE İKİ BİN 3 BİN ALİM.OLMUYOR BU PATLAK BİZİ HEDER EDER SİZİDE EDER SELAMUN ALEYKUM VİJDANİ. OLANLAR ANLAR OLMUYAN HİKAYE GELİR

Avatar
Sevinen 2017-04-22 17:31:30

Hakkımız da hayırlısı 415 alım bizi biraz üzmüştü ama şimdi yeniden can geldi Allah razı olsun

Avatar
İmdat delioglu 2017-04-21 20:45:30

Merhaba ben duz lise mezunuyum aciktan ilahiyat iki yillik okumaktayim mezun olmam icin iki arapca dersim var bu imam alimi mulakatina katilabiliyomuyum kpss puanim 75 dhbt 69 tesekkurler

Misafir Avatar
vekıl 2017-04-24 12:51:03 @İmdat delioglu

sayın hocam okul beıtmeden gıremessınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
İskender 2017-04-24 10:19:25

Admin sizce ramazandan öncemi sonramı olur sizin tahmininize göre

Avatar
Mehmet Ali 2017-04-22 10:38:03

Artık bir atama yapılsın ya. Vekil imamlık yapıyorum ger gün sabah dan akşama kadar hafızlık tekrarı dualar vs tekrar ediyorum artık sıkılmaya başladım.

Avatar
Murat hakan 2017-04-22 21:26:29

Vekili imam maaşları nekadar bilgisi olan varmı...?

Misafir Avatar
İshak 2017-04-26 11:47:26 @Murat hakan

Vekil bekarsan 1600 evliysen 2 bine çıkyo heralde ben vekilim 16

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HÜSREV 2017-04-23 12:58:28 @Murat hakan

VEKİL İMAMLIK MAAŞI 1960 TL

Beğenmedim! (2)