Diyanet, Bayan Kur'an Kursu Öğretici Alımına Hazırlanıyor

Diyanet İşleri Başkanlığı, Bayan Kur'an Kursu Öğretici Alımını İçin Hazırlıklara Başladı

Diyanet, Bayan Kur'an Kursu Öğretici Alımına Hazırlanıyor

Diyanet İşleri Başkanlığı, Bayan Kur'an Kursu Öğretici Alımını İçin Hazırlıklara Başladı

İsmet Demir
İsmet Demir
17 Kasım 2016 Perşembe 16:59
Diyanet, Bayan Kur'an Kursu Öğretici Alımına Hazırlanıyor
banner221

Yeşim Balçiçek
DiNiHABERLER.COM / öZEL


Uzun bir aradan sonra Diyanet İşleri Başkanlığı Bayan Kur'an Kursu Öğretici alımı için düğmeye bastı.

FETÖ/PYD ve PKK/PYD kapsamında ihraç edilen ile yeni kadro tahsisi ile Diyanet İşleri Başkanlığı Bayan Kur'an Kursu Öğreticisi alımı yapacak. Sayı konusunda müftülüklerin bilgisine başvuran Diyanet, gelen talepler doğrultusunda ihtiyaca binaen personel alımına gidecek.




İşte Diyanet İşleri Başkanlığın'dan yapılan yazılı açıklama...







 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 22.11.2016 12:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İhtiyaç 2016-11-17 17:35:17

hadi bakalım inşAllah. en az 10.000 kur'an kursu öğreticisine ihtiyacımız var. kursların büyük çoğunluğunda öğretici olmadığı için ders işlenemiyor.

Misafir Avatar
uzman imam 2016-11-18 10:31:53 @İhtiyaç

"kursların büyük çoğunluğunda öğretici yok" masalını nerden uydurdunuz. kursların çoğunda 2-3 öğrenciye 1 hoca düşüyor. öğretici ihtiyacı daha çok köylerde var. oraya atanan hocahanımlar da 1-2 ay içinde ben köyde yapamıyorum diye oradaki 15-20 talebeyi bırakıp şehir merkezinde bir apartmanın altına kurs açtırıp 2-3 tane talebeye 32 farzı okuyup maaş alıyor. yok öyle bir dünya. oldu 50 bin kkö alsın diyanet. her apartmanın altına bir tane açılsın ne güzel.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kko 2016-11-17 18:46:51

Ne zaman alacak acaba sınavdan önce mi.... 88 puanlarla boşta kaldık şu anda yeni sınava Hazırlanıyoruz artık müjdeli bir haber bekliyoruz inşAllah hak ettiğimizi alırız Allah'ım sana sığınıyor ve senden istiyoruz...sadece emeğinizin karşılığı...

Misafir Avatar
Vedat 2016-11-19 21:47:46 @Kko

Kk öğretici alınmamalı, çoğu kk öğreticisi boş, talebe yok, evlerden yaşlı topluyorlar yeter ki gel otur deniliyor, mevcut olanlar çalıştırılsın

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hamdi 2016-11-17 18:54:50

Bu Posof kaymakamına bir cevap gerek...

http://m.mynet.com/kaymakamdan-imamlara-pacoz-giyinmeyin-guncel-2732421/

Misafir Avatar
Uzman İmam 2016-11-18 10:27:06 @Hamdi

doğru söylemiş niye zorunuza gidiyor. bir imam hatip giyinmesi ile de örnek olmalı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mevlüt 2016-11-18 00:24:28

O kaymakam kendi işine baksın nerden biliyormuş imamların para vermedigini.imamlar şöyle yapıyor kaymakam:bir elin verdigini diğeri görmuyor.anladnmı kaymakam.moydonozluk yapma.işini yap.onundeki dosyaları incele......

Misafir Avatar
ali hoca 2016-11-19 21:45:52 @Mevlüt

kaymakam bey çok haklı ne o zorunuza mı gitti imam örnek olmalı

Beğenmedim! (0)
Avatar
İmam1 2016-11-18 07:29:48

İmam nickli arkadad sen baska ülkede yasiyorsun galiba daha gecen ay yapildi 5000 sözlesmeli imam

Avatar
Bekleyiş 2016-11-18 13:29:58

Hangi kpss ve dhbt puanı ve öğrenim durumu olacağını bilen var mı

Avatar
imam salagi 2016-11-18 23:47:19

imam rumuzlu geri zekalı. anan seni doğuracağı .... idi daha eft al olurdu

Avatar
imam 2016-11-17 21:36:21

İmam alımı neden yapmıyor

Misafir Avatar
nrcn 2016-11-18 23:17:31 @imam

daha yeni 5 bin imam alındı

Beğenmedim! (0)