Diyanet Camiasına Sitem!

Diyanet İşleri Başkanlığı Personelinden Beklenmeyen Vefasızlık,Diyanet personeli

Diyanet Camiasına Sitem!

Diyanet İşleri Başkanlığı Personelinden Beklenmeyen Vefasızlık,Diyanet personeli

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
11 Ocak 2016 Pazartesi 01:23
Diyanet Camiasına Sitem!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK


Diyanet Teşkilatı Dumura mı Uğradı! 

Diyanet Ruhuna Ne oldu?


Diyanet İşleri Başkanlığı'na ve onun saygın başkanına olmadık hile ve iftiralarla saldırırken Diyanet camiasındaki bu sessizlik pes dedirtiyor. 

Diyanet camiasına ölü toprağımı mı serpildi anlamış değiliz

Sosyal medya bütün oranlarıyla 7/24 Diyanet'in üzerine oynarken teşkilatta kurumuna canı gönülden sahiplenenleri tenzih ederek söylüyoruz, teşkilatta tık yok. 

Kurum aidiyeti bu mu?

Devletin bir kalkan gibi koruyup kol kanat gerdiği, Adalet Bakanın her fırsatta destekleyici demeçleri ile Diyanet İşleri'ne ve Başkanına sahip çıkıyor. Halktan inanılmaz bir destek var. 

Fakat kurumun kendi içerisinde en alt biriminden en tepe noktasına kadar beklenen bir sahipleniş ve sadakat görülemedi.

Oysa birlik ve beraberlik bu gün kurumun en çok ihtiyacı olan bir duygudur. Diyanet camiasına 3000-5000 personel alınacak desek; ne zaman, nasıl diye yorum sağanağı yağardı. Şimdi kurum nasıl da his kaybına uğradı. Kara gün dostu olmak bu kadar mı zor. 

Kendini Diyanet'e zincirlecek kadar köhne davalarına sadık olan feminist kadınlar kadar bile olamadık.

Dünya alem yedi duvel Diyanet'i baş tacı edip saygı duyup sahiplenirken, hani nerede bizim imamımız, vaizimiz, Kur'an Kursu Öğreticimiz ve hatta merkezi teşkilatımız???

Çürük elma her kurumda olur dedik de bizim kurumda bu kadar zirve yapmasını şakınlıkla izliyoruz. 

Hele Diyanet'e yönelik başlatılan karalama düellolarını ve söz konusu haberleri yayına sunarken alta gelen yorumlara bakarken haya ediyoruz. (Duyarlı din görevlilerini tenzih ediyoruz ) Neredeyse kına yakacaklar. Diyanet'in ekmeğini yiyip Diyanet'e böyle düşmanlık yapan korsan paralel ajanları da sinsice gülüyor bıyık altından.

Diyanet size ne yaptı?  Bu nankörlük değil mi?

Bu yollarda çekilen onca çile,  harcanan onca emek bu kadar mı hafife alınır. Birlik beraberlik bununu mu gerektirir?

Hayır böyle olmamalı...
Diyanet personeli uyanın, ölü toprağından silkelenin? kurumun üzerine oynanan kumpasları bozun!!!

Diyanet ruhunu diriltin yoksa atalarımızın kemikleri sizlayacak, hedef tahtasına oturtulan Kurumu müthiş bir istikrarla saygın bir konum kazandıran ve bedelini de kirli tezgahlarla türlü hokkabazlarla ödettirmeye çalıştırdıkları başkan Mehmet Görmez'i yalnız bırakmayın...

Gün birlik olma zamanı. Köşeye çekilip olanları sessiz sedasız izlemek Diyanet'in Din görevlisine yakışmaz...

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 12.01.2016 02:26
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
vaizze 2016-01-11 02:02:44

bunun sebebi diyanetin kendi görevlisine sahip çıkmıyor olması olabilir mi acaba. kurum içinde haksız hukuksuz atamalar davranışlar almış başını gidiyor iken personelden vefa beklemek ne kadar mümkün?

Misafir Avatar
???? 2016-01-15 10:34:26 @vaizze

eleştirinizde tamamen haklı olabilirsiniz fakat din adına doğrunun yanında olmamayı gerektirmez. önce kendimizden sorumluyuz. adaletsiz davrananlar da hepimiz de hesap vereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
murakıp 2016-01-11 12:55:11 @vaizze

arkadaşlar biraz duyarlı olalım,bu kurumda en fazla mağdur olan bizleriz.buna rağmen böyle bir meselede ilk kınama mesajı murakıpların sendikası din-büro senden gelmiştir.elmayla armudu karıştırmayalım.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Mağdur personelll! 2016-01-11 09:28:13 @vaizze

vaizze "nin görüşlerine aynen katılıyorum, kısaca herşeyi 3 satırda özetlemiş. eline, kalemine sağlık. mahkemelere alakasız savunma yazarak personelini mağdur eden kurumun cengaver hukukçuları var!!!!!!!!

Beğenmedim! (7)
Avatar
Kemter 2016-01-11 06:36:52

Acaba imam efendiler cemaatla tartışsa haklı olduğu halde diyanet nıye imamı görev yerinden alıyor nıye karşı tarafa dava açmıyor çünkü diyanetin gözünde hep imamlar suçlu aynısı başına. gelmiş imamlarda aynısıyla cevap veriyor

Avatar
Uzman 2016-01-11 05:07:06

Acaba neden kurum içindeki örtbas ve desiselerden yılmış olabilirmiyiz

Avatar
Köroğlu 2016-01-11 08:15:21

Vaizze hocama katılıyorum sebebi Başkan ve kurum görevlisine sahip çıkmıyor en basit örneği müftüye imamı şikayete geldiklerinden şikayet eden biraz güçlüyse müftü imamı anında satıyor. İçkurumda adaletsizlik başını almış gidiyor kişilere göre düzenleme yapılıyor ondan sonra kalkıp halka birşeyler anlattığınız Zaman sadece anlatmış olursunuz bişeyler veremessiniz Başkan kadrolusundan vekilinden Fahri'sinden kurumun tümüne Canı gönülden yaklaşsa ve sahip çıksaydın şuanda ortalık bence inlerdi. Sizce

Avatar
Efe 2016-01-11 02:11:57

Admin efendi; bizim gorevimiz sosyal medya başında oturmak değildir. Amma velakin reisimizi de unutmuş değiliz. Dualarimizda her daim yerini almaktadir. Bilhassa şu günlerde sayin başkanımıza daha çok duaciyiz.
Unutmayalım ki; birliğimizi dirligimizi sosyal medyada ki paylasimlar değil, dualar sağlayacaktır...

Misafir Avatar
Cahil 2016-01-11 02:29:44 @Efe

reelde ne yaptın ki sosyalda iş yapacaksın.

Beğenmedim! (3)
Avatar
İMAM 2016-01-11 02:45:30

Muhterem başkanımızı her mecrada savunuruz bu onun makamından değil değerli bir islam alimi oluşundan ve zatının saygınlığındandır kurumumuzu başkan temsil ediyor ve biz heryönüyle reisimizin yanındayız

Avatar
nurbedo 2016-01-11 06:32:50

taşra ile genel merkez ayrılmış.buralarda bir yakınını kaybeden meslektaşımıza diğer meslek taşımız baş sağlığı bile dilemezken inanın konunun ne olduğunu sn başkanımıza neden saldırıldığını bile bilmiyordur.kısacası herkes kendi telaşında.aylık mutat toplantı olmasa kimse kimseyi görmüyor.bakalım bu durum nereye kadar gidecek.inanın toplanıp mbsts ye çalışalım dedim beş kişi çıkmadı.rabbim sonumuzu hayır etsin

Avatar
Şakir 2016-01-11 10:08:19

görevine sahip çıkmayana diyanet neden sahip çıksın ki ? dünya yanıyor. din düşmanları i̇slamı boğmanın peşinde. bizim görevli kendine torpil peşinde. zaten biz görevliler büyük düşünebilseydik şimdi dünya bambaşka bir dünya olurdu.

banner220