Diyanet'e FETÖ'den iade yok

Diyanet İşleri Başkanlığına FETÖ'den iade edilen personel olmadı

Diyanet'e FETÖ'den iade yok

Diyanet İşleri Başkanlığına FETÖ'den iade edilen personel olmadı

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
30 Ekim 2016 Pazar 21:19
Diyanet'e FETÖ'den iade yok
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL

675 sayılı yayımlanan son KHK'da 10 bin ihraç dikkat çekerken iadelerin 74 kişiyi geçmemesi dikkat çekti. 

FETÖ operasyonlarının sulandırıldığı iddiası son yayınlanan KHK ile çökmüş durumda. 

İktidar, FETÖ'cülere bu kararnamede de acımadı ve Kılıçdaroğlu'nun tüm sahiplenmesine rağmen ihraç etmeye devam etti. 

Bu arada Diyanet İşleri Başkanlığında tek bir iadenin dahi gerçekleşmemesi Diyanet'in ihraçta kararlılığın gösterdi.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 07.11.2016 11:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdurrahman 2016-10-30 22:55:41

sıkıntı yok. nasılsa ihraçlar tazminatı alırken diyanet te geri dönüşleri paşa paşa kabullenecek. zaten diyanet ihraç kararlarını kendisi mi verdi ki geri iadeye iradesiyle karar verebilsin. diyanet sadece laf üretmekten başka ne yapabilir ki? sahibinin emri neyse o. diyanet ne zaman hür iradesini kullanacak? asla!!!

Avatar
KKÖ 2016-10-30 23:58:58

15.27 aralıktan sonra bank asyaya bilerek ve ya bilmeyerek para yatırarak devletimize meydan okuyan bu alcaklara asla kurumumuzda yer verilmemelidir.Hiç acıma yok

Misafir Avatar
B.A 2016-10-31 14:05:13 @KKÖ

rabbi̇m bi̇lmeyerek para yatirp sikinti çekenlere olumsuz dua edenleri̇ Allaha havale edi̇yorum.

Beğenmedim! (2)
Avatar
dışlayın 2016-10-31 08:26:24

devlete hanet eden bu alçakları dışlayın konuşmayın...vatan haini bunlar gerisi boş...ben çevreme hep bunların camisine gimeyin arkasında namaz kılmayın diyorum.. vatan haini lekesi olanın arkasında namaz olur mu? zaten millet uyandı açığa alınana irtibat kurmuyor dışlıyor...en iyi yöntem bu zamanında onlar kendilerini özel sanıp bizi dışladı şimdi millet onları insan yerine koymuyor... böyle imamın arkasında namaz olmaz...

Avatar
dadaş dadaş 2016-10-31 16:23:07

benim inancım devlet fetö taraftarlarını 100 99 bulmuş isabet etmiştir geri dönmeleri hayaldr.ölü dirilirse onlar da geri dönebilir.çünkü ateş olmayan yerden inanın duman çıkmıyor.fetöden atılanlar üzülmesinler şeyhlerinin bedduaları kabul oldu.hemde fetö çaldığı paralarla sözde şakirdlerine maaş bağlar.

Avatar
soruşturma sonunda göreceğiz 2016-10-30 22:36:10

en azılı fetöcüler aklandıgında kararlılıgı göreceğiz. adam o kadar emin ki döneceğinde ne zaman başlıyoruz göreve diyor soruşturmayı yapanlar kimin ihbar ettiğini ifadelerinin ne oldugunu ifade içeriklerini soruşturmasını yaptıkları personelle paylaşmış adamlar içeriği ve soruşturmanın sonucunun iyi gönderildiğinin biliyor. bir il müftü yrd. iki imama neden agız açıp içeriği söyler ki.... ikiside fetöcü olmasa...

Avatar
kemal 2016-10-31 16:35:33

nasıl yok akhisarda başladı

Avatar
Ölçü 2016-10-31 00:10:55

kriz masalarndan haber alanlar var doneceklermis.

Avatar
Tarık 2016-10-30 22:35:52

Belki bu kararnamede yok ama Karaman Müftüsü göreve iade edilmemişmiydi?