Diyanet, FETÖ'cülerin Canını Okumaya Devam Ediyor

Diyanet İşleri Başkanlığı , Fetullah Gülen Terör Örgütü (FETÖ) İle ilişkili Personelin Canını Okumaya Devam Ediyor

Diyanet, FETÖ'cülerin Canını Okumaya Devam Ediyor

Diyanet İşleri Başkanlığı , Fetullah Gülen Terör Örgütü (FETÖ) İle ilişkili Personelin Canını Okumaya Devam Ediyor

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
26 Temmuz 2016 Salı 13:18
Diyanet, FETÖ'cülerin Canını Okumaya Devam Ediyor
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı yaptığı bir duyuru ile Merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan FETÖ/PDY ile ilişkili personelin canını okumaya devam ediyor.

Diyanet, birinci ve ikinci FETÖ operasyonunda toplamda 1.112 personeli görevlerinden uzaklaştırdı. Operasyonlar devam edecek.

KADEMLERİNE GÖRE GÖREVDEN ATILAN PERSONEL İSTATİSTİKLER

1 Başkanlık müşaviri,
1 Başkanlık müftüsü,
1 Daire başkanı,
5 İl müftüsü
8 İl müftü yardımcısı, 
9 Eğitim görevlisi, 
50 İlçe müftüsü, 
1 Din hizmetleri ataşesi, 
2 Diyanet İşleri uzmanı,
1 Öğretmen,
5 Uzman vaiz, 
97 Vaiz, 
11 Cezaevi vaizi, 
 1 Uzman imam-hatip
486 İmam-hatip, 
240 Kur’an kursu öğreticisi, 
109 Müezzin kayyım, 
11 Şube müdürü, 
1 Eğitim uzmanı, 
1 Ayniyat saymanı, 
5 Hizmetli, 
1 Laborant, 
8 Memur, 
12 Murakıp, 
2 Mühendis, 
8 Şef,  
2 Şoför, 
2 Tekniker, 
2 Uzman,
2 Sayman
28 Veri hazırlama kontrol işletmeni (VHKİ) 





 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 26.07.2016 13:18
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
VATANPERVER 2016-07-26 13:29:37

böyle bi komedi başka hiç bi kurumda yok!? bu rakamlar gerçekleri̇ yansitmiyor.! fetö diyanetin çatısını çok iyi sarmış olacak ki olması gerekenn temizlik olamıyor..! basi̇ret ya huu..!

Avatar
Adige 2016-07-26 13:24:13

Adige :
İzmir Karşıyaka Müftüsü iken fetöcülerin kucağından inmeyen, müftülük hizmetlerini onlara peşkeş çeken, onların referansıyla Çankaya Müftüsü olan, burada da dirsek temasına devam eden, yaptığı faaliyetleri onlara danışan, kendini ele vermemek için her türlü takıyyeye bürünen, 17/25 aralıktan sonra bile 2015 yılının sonuna kadar oğlunu fetönün ihanet yuvası Turgut Özal Üniversitesinde okutmaya devam eden, Aksaray İl Müftüsü olarak kararnamesi paralelci olarak Cumhurbaşkanlığından geri dönen Çankaya Müftüsü Hamdi Gevher'e de sıra gelecek mi acaba. Delil diyolar en büyük delil Kararnamenin paralelci olarak dönmesi değil mi. Bunu sağır sultan bile duydu ama yetkililerimiz duymadı...!

Misafir Avatar
rehveg 2016-08-20 14:40:22 @Adige

aynı dönem bukalemunu akşit var. şimdi nerde bilmiyorum memuru

Beğenmedim! (0)
Avatar
Müftü 2016-07-26 14:24:07

diyanet merkezdeki fetöcüler hala korunuyor. i̇şe oradan başlamak gerekir.

Avatar
mağdur 2016-07-26 13:51:28

17 -25 aralıktan sonra görevde yüksel sınavı tekrar gözden geçilmeli ve tüm sınavlar.gözden geçilmeli ve incelenmeli diye düşünüyorum. çok ta hashas olunmalı arkadaşlar iftira da atmamalı. iddiaların altı doldurulmalı.benim de çok fetöcülerden mağdur oldum. ama onlar tek tek hesap veriyor.devlet takip ediyordu.Allah kimsenin hakkını kimsede birakmaz.inş hainler hesap verecek

Avatar
imam 2016-07-26 13:47:40

devamını bekliyoruz bu rakamla kalırsak çok kısır olur

Avatar
mustafa 2016-07-26 14:03:10

sınav iptal edilmeli diyen arkadaşlar neye göre ne hakla böyle konuşuyorsunuz hakkıyla mülakattan geçenlerin vebaline girmiyormusunuz....

Avatar
ihbar 2016-08-03 16:48:49

diyanet mufettislerinden mustafa ihsanoglu ile cavit yildiz ali erbasin parelelci oldugunu bilmeyen yok once temizlik bastan baslasin.reis kurumun mufettislerini degistirsin

Avatar
Huseyin 2016-07-26 14:08:19

DİYANETTE BİNLERCE feto /pkk UYESİ GOREVLİ VARKEN NEDEN BU KADAR AĞIRDAN ALIYORSUNUZ !!!!

banner220