Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yeni yönetimi belirlendi!

Prof. Dr. Ali Erbaş liderliğinde Diyanet İşleri Başkanlığı yeni yönetimi belli oldu. 

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yeni yönetimi belirlendi!

Prof. Dr. Ali Erbaş liderliğinde Diyanet İşleri Başkanlığı yeni yönetimi belli oldu. 

Raşit Tavus
Raşit Tavus
14 Ekim 2017 Cumartesi 17:18
Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yeni yönetimi belirlendi!
banner221

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yeni yönetimi belirlendi. Münhal ve vekaleten görevlendirilen bazı Başkan Yardımcılığı ile Genel Müdürlüklerine vekaleten görevlendirme yapılırken asıl olarak görevini yürüten bazı Genel Müdürlüklere ise kimlerin geleceği belli oldu.

Buna göre atamaların yapılması beklenen Başkan Yardımcıları ve Genel Müdürler şöyle;

Diyanet İşleri Başkan Yardımcılığına Osman Tıraşçı,
Diyanet İşleri Başkan Yardımcılığına Yrd. Doç. Dr. Selim Argun,
Diyanet İşleri Başkan Yardımcılığına Burhan İşliyen,

Rehberlik ve Teftiş Kurulu Başkanlığına Hasan Ali Yıldız,
İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğüne Dr. Burhan Erkuş,
Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğüne Haydar Bekiroğlu,
Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğüne Kadir Dinç,
Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü'ne, Erdal Atalay

Strateji Geliştirme Başkanlığı'na Mahmut Türk,
Din Hizmetleri Genel Müdürlüğüne Bünyamin Albayrak,
Dini Yayınlar Genel Müdürlüğüne Dr. Fatih Kurt,
Hac ve Umre Genel Müdürlüğüne Enver Günenç.

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın son listeyi Cumhurbaşkanlığına imzaya sunması bekleniyor.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 17.10.2017 16:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mağdur 2017-10-14 22:17:49

fatih kurt olmadan diyanet yönetimi olmuyormu.hac dairesini çok iyi yönetti ya bu daireyide yönetir .yazık

Avatar
Hamza 2017-10-15 10:21:07

Keşke fatih kurt genwl müdür olmasaydı. Tevazu, hoşgörüden uzak, konuşma ve davranışları camiaya yakışmıyor

Misafir Avatar
Hasan yılmaz 2017-10-15 11:39:59 @Hamza

Ya ben anlamıyorum neden şahsi husumetler yapıyorsunuz...
Odasına gidince insanı sıcak karşılayan mütevazi temsili olan idarecilik tecrübesi olan birisi hoca....pratik ve oldukçada başarılı birisi....neden olmuyormuş

Beğenmedim! (18)
Avatar
aaa 2017-10-14 19:28:31

fatih kurt ve Mahmut türk nereden çıktı...

Avatar
idris 2017-10-15 11:14:54

7 yillik daire baskanliginin son demlerinde Ozafsar la ve Gormez le gecinemeyen ancak 7 yil bunlara kuyruk olan ve yagdanlik olan Albayrak Din hizmetlerinin basina gecip millete dini ve ahlaki anlatacaksa vay bu Diyanetin haline Bu is bu kadar ucuz mu Diyanette hitabet ustadi sevilen insan yok mu? Bildigimiz aile hukukunda ustad idari tecrubesi olanlar var. Bir yere gelmek icin yesil camiden mezun olmak, baskana daire baskani olmak, kavgaci bir sahsiyet olmak ve YALAKA mi olmak lazim. Gecmisle kavgali olmak meharetse bundan sonra yonetime gelmek isteyenler sayin Erbasin altini oymaya baslamali Haydi hayirlisi..

Misafir Avatar
mehmet efe 2017-10-16 10:55:45 @idris

iftira atma .adam gibi ismini yaz,bünyamin albayrak ın yaptığı işler diyanetin ilkleridir,sende bir kuyruk acısı var

Beğenmedim! (4)
Avatar
EMRE 2017-10-15 21:49:33

aynen fati̇h kurt oraya layik deği̇l

Avatar
Dadaş 2017-10-16 10:44:27

Babası emekli müftü kayınbiraderi de milletvekili. Yorumlarda gördük yalakası da çok tabi ki daire başkanlığından genel müdürlüğe terfi edecek. mütevazi imiş bir hizmetli masasında onunla yemek yedi diye müftüyü fırçalayan birisi..

Avatar
Adem 2017-10-15 21:32:49

Fatih KURT bir zamanlar Bağcılar Müftüsü olan Cihan Kurt'un nesi olabilir?
İlişki varsa çok yazık

Misafir Avatar
mirakıl 2017-10-16 22:55:12 @Adem

oğlu olur

Beğenmedim! (2)
Avatar
WHY be 2017-10-14 19:56:08

Prof. Dr. olarak sadece sn. Baskan kaldı, titri Prof. olan ne Bşk.Yrd. ne Gn.Md. kaldı

banner274

banner273