Diyanet, Kur'an Kursları Norm Kadrolarına Çalışma Başlattı!

Diyanet İşleri Başkanlığı Kur'an Kursları Norm Kadrolarının tespiti için bir dizi çalışma başlattı

Diyanet, Kur'an Kursları Norm Kadrolarına Çalışma Başlattı!

Diyanet İşleri Başkanlığı Kur'an Kursları Norm Kadrolarının tespiti için bir dizi çalışma başlattı

13 Haziran 2016 Pazartesi 00:45
Diyanet, Kur'an Kursları Norm Kadrolarına Çalışma Başlattı!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı, var olan kadroların yerinde ve verimli kullanılması amacıyla bir dizi çalışma başlattı.

Norm kadro uygulaması olarak bilinen çalışma kapsamında Kur’an Kursu Öğreticisi kadrolarında norm düzenlemesi yapılacak.

Bu nedenle Diyanet A, B, C, grubu Kur’an Kurslarında ihtiyaç duyulan Kur’an Kursu Öğreticisi kadro sayılarını planlamak için müftülüklere birer çizelge gönderdi.




Müftülükler ilgili Kurslarda var olan öğreticilerin haftalık girmesi gereken ders üzerinden lazım olan kadroları hesaplayacak.

İlgili yazıda mevcut personelin işleneceği çizelgelerin 30 Haziran 2016 tarihine kadar Diyanet İşleri Başkanlığı Kadro Terfi ve Tahsis Daire Başkanlığına gönderilmesi istendi.



İlgili daire gelen raporlar sonucuna göre Norm kadro yönetmeliği doğrultusunda kıdemi düşük olan öğreticilerin tayin istemesini teklif edecek yada boş bulunan yerlere yeni kadro talebinde bulunulacak.

 
Son Güncelleme: 13.06.2016 11:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
FAHRİ KKÖ 2016-06-12 00:48:31

İnşAllah bu vesileyle bir alıma çıkar diyanet.bizde emegimizin karşılığını aliriz .tekrar dhbt girmeden... AMİN

Avatar
kko adayi 2016-06-12 02:37:09

Diyanet ne zaman bayan kuran kursu öğreticisi alımı yapacak

Avatar
fahri ogretci 2016-06-13 03:52:10

Diyanette çalışıyorum, kpps/dhbt/yaz-kış mülakatlar ile 5.yilima girdim. Bizlere atama yapılmadı biz hizmet yolundan ayrılmadılar her zorluğa rağmen utanır olduk girdiğimiz sınavlarin ve mulakatlarin sayısından. Bizler eğitim ogretimciyiz tasorene verilen değer kadar değer ve sosyal haklarimizin olmayışı bizleri yaralıyor. Büyüklerimizin bizleri haklarimiza kavuşturmak için tez vakit çalışma başlamalarını ümitediyoruz. Şüphesiz Yüce Rabbimiz adalet ve hüküm sahibi.

Avatar
Ahmet erkut 2016-06-12 10:36:09

Kutan kursu öğretici sayısı fazla aldıkları maaşı hak etmiyorlar öğlene kadar çalışıyoar hem de ekders alıyorlar

Misafir Avatar
hasan 2016-06-13 08:17:35 @Ahmet erkut

öğretmenler akşama kadar mı çalışıyorlar?

Beğenmedim! (1)
Avatar
öğretici 2016-06-12 15:01:14

Diyanetin bu Adaletsizliği gidermesi gerekir iki üç dôrt yıldır bu görevi komik bir ücretle çalışıyorlar Allah adaletli olmayı emreder Bunlar KPSS dhpt defalarca müftülüklerde mulakatlarda başarılı oldular Acilen bu magduriyetin giderilmesi gerekiyor Bunların yine sınavlara girme tahamülleri kalmadı 850 taserun alınacağı söylendi diyanetin öğreticileride kapsaması için çalışma başlatmasını bekliyoruz

Avatar
Adalet 2016-06-12 00:47:08

Sayın editör,
Biz müezzin adayı olarak DHBT sınavına girdik lakin alım olmuyor.
Şu mübarek ayda dile getirseniz de hayır dualara vesile olsanız istiyorum.

Avatar
Kkö 2016-06-12 15:35:24

Ağzımı açtırmayın KKÖ dışındakıler sırtı ile taşmı çekiyor size öyle şeyler yazarım ki onu yayınlayacak yürekli admin yok Ada'm olun işinizi yapın

Misafir Avatar
fahri 2016-06-14 00:44:23 @Kkö

kkö olarak ne kadar ağzını bozabilirsin merak ettim. yada ne kasdediyorsun. zira bunu söyleyen bu meslekte olmamalı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmet erkut 2016-06-13 13:40:52 @Kkö

bizim işimizi siz mi yapıyorsunuz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AHMET ERKUT 2016-06-13 11:27:28 @Kkö

BİZ AĞZINI AÇANLARI ÇOK GÖRDÜK AÇ DA GÖRELİM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kkö 2016-06-12 16:39:05

Hasretinin şerrinden Allaha sığınırız.ne demek aldıkları maaşı hak etmiyorlar.ilkokul öğretmenlerde öğleye kadar çalışıyor.Rabbim bilir kimin hakedip etmediğini.Haram yemekten Allaha sığınırız.Herkes kendine baksın