Diyanet, Kurum İçin Kur'an Kursu Öğreticisi Alacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı, Kurum İçin Kur'an Kursu Öğreticisi Alacak!

Diyanet, Kurum İçin Kur'an Kursu Öğreticisi Alacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı, Kurum İçin Kur'an Kursu Öğreticisi Alacak!

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
27 Mayıs 2016 Cuma 18:50
Diyanet, Kurum İçin Kur'an Kursu Öğreticisi Alacak!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL İÇERiK


Diyanet İşleri Başkanlığı kurum içerisinden erkek Kur'an Kursu Öğreticisi alımına hazırlanıyor.

Son bir kaç yıldır kurum içerisinden erkek Kur'an Kursu Öğreticisi alımına ağırlık veren Diyanet, 2016 yılında da alımlarına devam edecek.

Hafız olanların yanı sıra Hafız olmayan adaylarında gireceği kurum içerisinden erkek Kur'an Kursu Öğreticiliği sınavı için Diyanet İşleri Başkanlığı, il müftülüklerinden ihtiyaç talebinde bulundu.

Haziran ayından sonra yapılması planlanan kurum içi erkek Kur'an Kursu Öğreticiliği için yaklaşık 300 kadar personelin alınması bekleniyor.

Grup sayfamız için BURAYA tıklayınız...




 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 30.05.2016 17:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öneri 2016-05-28 12:49:22

Hafız olmayan arkadaşları k.k.ogteticisi olarak nasıl alırsınız bu nasıl bi hatadir. Hafız olmayan bir görevli nasıl Hafız lik yaptırabilir

Misafir Avatar
eşi türkiye ikincisi olan 2016-05-29 15:35:58 @Öneri

arkadaşım eşiniz mevcut sistemde hafızlık sınıfı açamaz.
hafız olmayana hafızlık sınıfı bildiğim kadarıyla sistem tarafından engelleniyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
türkiye ikincisi 2016-05-29 00:21:57 @Öneri

eşim hafız değil ama hafızlardan daha iyi hafız yetiştirdiğini blilyorum.tabiki tüm hafız kardeşlerimi kastetmiyorum. kuranı iyi okumak için hafız olmak gerekmiyor. rabbim bizleri hafısslardan muhafaza etsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imam 2016-05-28 23:44:58 @Öneri

bazı hafızlar varki hocam sadece belgesi kalmış elinde bazı hafız olmayan var ki bilgisiyle duruşuyla hafızlardan daha iyi kim hak ediyorsa o alınmlı

Beğenmedim! (0)
Avatar
murakıp 2016-05-28 12:03:23

sayın başkan öncelikle murakıplara olan mahcubiyetini ortadan kaldırsın.bu gidişle adı mahçup başkan olarak kalacak.

Avatar
Hafize 2016-05-28 14:51:36

Bayan hoca ne zaman alınıcak ya bu nasıl haksızlık üç kuruşa fahri çalıştırıp atama yapmıyolar

Avatar
Vekil müezzin kayyum 2016-05-27 20:59:45

Vekilleride sınava tabi tutun hiç olmasa bizde girelim sınava hafizim önlisans mezunuyum k kursu hocalığı için deneyimim mevcud yeterki sınava tabi tutun saygılar

Avatar
Ramazan cakmak 2016-05-28 11:00:47

Mtsb phani istenecekmi

Misafir Avatar
kkö 2016-05-29 15:26:07 @Ramazan cakmak

hocam diyanette hiçbir alım sınavsız olmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kasım 2016-05-28 00:03:32

Ya hafız olmayan arkadaslardami gire biliyor geçen senelerde gidemiyordu da böyle bişe varmı gidebiliyor larmi

Avatar