Diyanet Personel Alımı İçin Düğmeye Bastı mı?

Diyanet İşleri Başkanlığı hummalı çalışmalarına devam ediyor...

Diyanet Personel Alımı İçin Düğmeye Bastı mı?

Diyanet İşleri Başkanlığı hummalı çalışmalarına devam ediyor...

01 Eylül 2016 Perşembe 11:11
Diyanet Personel Alımı İçin Düğmeye Bastı mı?
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

FETÖ darbe girişimi sonrası Diyanet'te en yoğun çalışmayı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Atama I ve Atama II birimleri ile Rehberlik Denetim ve Teftiş Başkanlığı yapıyor. 

Diyanet işleri Başkanlığı bir kaç gün içinde 5 bin sözleşmeli imam alımı için tekrardan duyuruya çıkacak.

Diğer yandan soruşturmaların devam ettiği personel için, haber sitemiz çarpıcı bilgilere ulaştı. 

Resmi olmayan bilgilere göre açığa alınan Diyanet personelinin % 80'inin geri dönüş yapma imkanı bulunmuyor.




Ortaya çıkan personel açığını (İmam,Müezzin ve Kur'an kursu Öğreticiliği) ise Diyanet İşleri Başkanlığı yeni alımlarla giderecek. Personel alım işlerinin ise DHBT sınavından sonra olması bekleniyor.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 03.09.2016 17:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdullah 2016-09-01 11:26:37

Niye kpss sonrasına bırakır ki? 2014 kpss si ile bir defa bile kuran kursu öğreticisi almadı. Alım yapacaksa zaten sınırlı sayıda yapacak onun için aralık ocak ayını beklemeden 2014 kpss ile alması lazım.
Bu arada fahriler 600tl ye ceyrek sigortayla calışmaya devam ettiği müddetçe diyanet sınırlı sayıda alım yapmaya hatta hiç almamaya devam edecektir.

Avatar
Hafıze 2016-09-01 11:51:22

Paralelden senep kpss nin süresi dolmadan tekrar bizleri kpss sınavına soktular bu dördüncü kpss sınavım olacak daha takatim kalmadı moralmen çöktüm paralel ayıklamadan sonra bayramdan önce fahrilere kadro bekliyoruz sınava çalışacak daha ne moral ne şevk kaldı paralelcilerin hakkımıza daha fazla girmelerine müsade etmeyin yeter artık kpss dhbt mülakat

Misafir Avatar
tqk 2016-09-01 14:56:03 @Hafıze

fahrilere kadroyu unut

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kko 2016-09-01 13:14:48

Dhbt sonrası büyük haksızlıııııkkk yeteeer Allah rızası için yeteeeeer bu kaçıncı neden hero büyük haksızlıklar diyanetten

Avatar