Diyanet, Samsun Eğitim Merkezi Müdürlüğünü Taşıyor!

Diyanet İşleri Başkanlığı Aşıkkutlu Eğitim Merkezi Müdürlüğünü taşıma kararı aldı.

Diyanet, Samsun Eğitim Merkezi Müdürlüğünü Taşıyor!

Diyanet İşleri Başkanlığı Aşıkkutlu Eğitim Merkezi Müdürlüğünü taşıma kararı aldı.

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
14 Kasım 2017 Salı 23:00
Diyanet, Samsun Eğitim Merkezi Müdürlüğünü Taşıyor!
banner221


Diyanet İşleri Başkanlığı Samsun 19 Mayıs İlçesi Mimar Sinan Mahallesi, Atatürk Bulvarı No : 59/A’da bulunan Aşıkkutlu Eğitim Merkezi Müdürlüğünü taşıma kararı aldı.
Aşıkkutlu Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nün İFAM ile yan yana oluşu kamuoyunda ciddi rahatsızlık oluşturdu. 

Özellikle Aşıkkutlu Eğitim Merkezi üzerinden İFAM’ın hurafi hedeflerine ulaşmak istemesi dikkatlerden kaçmadı. Cübbeli Ahmet ile birlikte İhlas Medya'nın Diyanet'e saldırısı sonrasında İhlas Medya'nın sözcüsü hurafeci Ramazan Ayvallı'nın İhsan Şenocak'ı İFAM'da ziyaret etmesi Diyanet'in nasıl bir tuzağa çekilmek istendiğini gözler önüne serdi. 

İhlas Medya'nın İsmailağa cemaatiyle birlikte Diyanet'e gerçekleştirdiği bu saldırıya aynı cemaatin mensubu olan İhsan Şenocak'ın seyirci kalması, yetmezmiş gibi Diyanet dururken Diyanet'e saldıran Ayvallı ile fikir alışverişinde bulunması kamuoyunun dikkatinden kaçmadı. 



Diyanet'e rağmen yapılan bu görüşmeler hurafeci kanadın İFAM üzerinden tıpkı FETÖ gibi Diyanet'e sızma faaliyeti içerisinde olduğu yorumlarını beraberinde getirdi. Yapılan yorumlar, Aşıkkutlu Eğitim Merkezi binasının İsmailağa cemaatince Diyanet’e sızmak amacıyla İFAM projesini gerçekleştirmek için yıllar önce tuzak olarak verildiği noktasında birleşti.



Proje öylesine sinsice yürütüldü ki Aşıkkutlu Eğitim Merkezine gelen Din görevlilerine İmamı Rabbani düşüncesi empoze edilirken İFAM’da yetiştirilen İmamı Rabbani düşüncesinde olan hurafe ehli ise geliştirilen kafa kol ilişkileri sonucunda Diyanet’in personeli olma hakkı kazandı.

Diyanet personelinin sempatisini kazanan İFAM, kendi personelinin Diyanet'te istihdamını gerçekleştirmenin yanısıra Aşıkkutlu Eğitim Merkezine gelen öğrencileri görev yerinde ziyaret edip kendi cemaatinin müridi yapmayı da bildi. 

İhsan Şenocak’ın görevden uzaklaştırılması sonrasında İFAM etkisinde olan bazı müftü ve din görevlilerinin Diyanet personeli olmasına rağmen Diyanet aleyhtarı paylaşımları tehlikenin büyüklüğünü bir kez daha gözler önüne serdi.

Tehlikenin farkına varan Diyanet İşleri Başkanlığı en doğru kararı vererek eğitim merkezini taşıma kararı aldı.

Samsun'un başka bir semtine taşınacak olan Eğitim Merkezi Müdürlüğü faaliyetlerine devam ederken Diyanet’in bu kararı kamuoyundan büyük destek gördü. 

Daha önce masum bir çalışma içinde olduğu izlenimi veren İFAM’ın amacının pek de göründüğü kadar masum olmadığının ortaya çıkması Şenocak’a medya desteğini kaybettirirken Kamuoyu, Eğitim Merkezi binanın taşınmasının yeterli olmadığını Şenocak’ın da Diyanet’in Eğitim Merkezlerinden tamamıyla el çektirilmesi gerektiği beklentisi içinde...

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 14.11.2017 23:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih Gedikli 2017-11-15 02:15:04

bu paylaşım halkı ve diyaneti veya halkı ve hükümeti karşı karşıya getirme adına yapılan bir provokasyondur ihsan şenocak toplumun ıslahı ve ilim adına hizmet veren ve halk tarafından kabul gören bir şahsiyettir.açığa alındığında toplumun ve sempati duyan gençliğin verdiği tepki ortadadır bunu sivri cümlelerle kışkırtmanın gençliği tahrik etmenin alemi yoktur.hem şahsi hem toplumsal bir suç işliyor açık yarayı kaşıyorsunuz kendinize gelin.

Avatar
Hasan koc 2017-11-15 11:30:38

Anlaşılan bu işe en çok siz rahatsız olmuşsunuz dinihaberler yönetimi. İfamin çalışmasının çeyreğini yapamıyorsunuz

Avatar
Abdullah 2017-11-15 11:09:53

Yerinde bir karar öylemi. Allah sizi şaşırmış, dogru yoldan cikarmis haberiniz yok. Allah sizi islah etsin

Avatar
Ömer 2017-11-15 03:04:22

Allaha bırakıyorum sizi, hakimi helal etmiyorum, diyanet kötü niyetli ve sapık düşünceli insanlardan temizlenmeli, ben biliyorum çok kıymetli kişilerde var ama içinde yanlış düşünenlere var. Allah herşeyi biliyor yaptınızi çekeceksiniz.

Avatar
Diyaneti ele geçirme projesi= İFAM 2017-11-15 04:20:02

Her Ilahiyat Fak. Yanina bir Ifam kurulmuş. Ortalama her sınıfın yarısı ifam talebesi. Günlük hayattan ve sosyal hayattan tamamen koparılmış bu öğrenciler ifamda kendilerine öğretilen şekilde bütün hocalara ders isletmiyorlar, bütün öğrencileri baskı altında tutuyorlar. Asıl amaç tarikatin baskısını kurmak ama en ufak bir itirazda eleştiride hocalarının öğrettiği gibi "sen islama ehli sünnete karşısın" diyerek okulda herkesi yavaş yavaş baskı altında tutuyorlar. Özellikle onların istediği gibi giyinmeyen gencecik kızları anında hafif, afişte, hatta fahişe gibi damgalayiveriyyorlar. Başka bir acıdan bakacak olursak bu her sınıftan 40 kişi gelecekte kendilerine verilecek görevleri yerine getirilmek ve ilerde gerçekleşecek gizli hedefi yerine getirmek üzere yetiştiriliyor. Diyanetin neye önem verdiğini iyi biliyorlar ve buna göre çalışıyorlar. Tamam kabul arapcalari iyi tefsir hadiste iyi kelam akaid te iyi. Ama sorgulamaya dayalı bütün dersler sifir ve bu derslere karşılar. Ve tek amaçları bu tarz hocalara ders işletmemek ve anlamadıkları bu dersleri mufredattan kaldırmak için ellerinden geleni yapiyorlar. Amaçları belli 10 sene sonra bütün ilahiyatlarda ve Diyanette bir ifam fırtınası esecek. Çünkü bunların girdiği sınavda hem sınav komisyonları hemde bilgi ve donanım olarak başka birinin sınav kazanma ihtimali yoktur olamaz. Önce Haseki eğitim merkezleri fethedilecek sonra kafalarına göre imamlar yetiştirilecek. Sonra alttan üste bir baskı hareketi. Asıl soru şurada: Bunlar bu ifamlarda vatana alim mi yetiştiriyorlar tarikatlerine militan mı. Cevap sizin. Bir kaç soru
1- Bunlar ilerde amirinin dediğini mi yaparlar tarikat şeyhinin dediğini mi yaparlar. Arkalarında ki gücü hangi Müftü karşısına alabilir.
2- İlerde bu biat kültüründe yetişmiş militanlara verilen görevlerde bunların sorgulama yapma ihtimali ve mıdır.
3-Giydirilen kıyafetlerin ve üniformaların dini bir dayanağı var mıdır. Ve öğrencilere bu kıyafet üzerinden bir militanlık dersi veriliyormudur.
4- Fetönün soruları çalarak kilit noktalara adamlarını getirdiği gibi bu ifam talebeleri de ilerde gelecekleri makamlarda kendi tarikat üyelerini kilit noktalara getirmeyi planlıyorlar mı.
5- Bu ifamların vatana hoca yetiştirmek gibi asla bir görevi yoksa bunlara biçilmiş asıl rol görev nedir.
6- Amaç Diyaneti ele geçirmek ve ilahiyat fakültelerini ele geçirerek dini anlamda bir darbe planlamış olabilirler mi.
7- Bu zeki üstün vasıflı talebeler Ihsam Şenocakı ululaştirdiklari gibi Cübbeli nin yanmayan kefeni ve 130 tl ye sattığı nali şerifi hakkında bir eleştirileri olabilir mi? Bu konuda ne düşünüyorlar.
8- Tarikat mensubu olmayan ve militanlik vasıflarına uymayanlar bu ifamlarda kalabiliyor mu?
9- Bu ifamlarda sakalı olmayan hocalara karşı gelinmesi onları kâfir ilan etmeleri öğretiliyor mu.
10- Amaçları nedir gayeleri nedir Diyanette veya camilerde yetiştirdikleri paralel Diyanet yapılanmasıyla gerceklesek Diyanet ele gecirme planının asıl senaristi kimdir.
11- Fetönün yurtları ve dershaneleri fetö için bir karargah olarak kullanıldığı gibi ifamlarda bir karargah olarak kullanılıyor olabilir mi.
11- Bu sorular 20 sene önce fetö militanlari için sorulsaydı 15 temmuz yaşanır mıydı?

Misafir Avatar
cok haklı 2017-11-15 12:29:16 @Diyaneti ele geçirme projesi= İFAM

tebrikler hocam dilinize saglık en ufak birşey de kendilerine ters olduğu zaman düşman sapık kafir ilan ederler.bunların temizlenmesi şart.

Beğenmedim! (6)
Avatar
mele alımı ne kadar doğruydu 2017-11-14 23:27:54

mele alımı adı altında kimler alındı ona bakmak lazım... yıllarca okullarda dirsek çürütenlerin emekleri ancak bu kadar görmezden gelinebilirdi.

Misafir Avatar
Fatih Gedikli 2017-11-15 03:02:24 @mele alımı ne kadar doğruydu

eski başkan mehmet görmez en çok verim aldıkları ve memnun oldukları görevlilerin meleler olduklarını açıkladı bu ülkenin medreseleri size 10 yıllık 20 yıllık müderrislerini verdi sen neyin dirseğini çürüttün

Beğenmedim! (4)
Avatar
irfan öğretmen 2017-11-15 01:12:05

Kaç yıldır o kurum o binadaymış bence çok saçma daha önce önlem alınması gerekirdi. Diyanetle hiçbir özel vakıf yanyana olmamalı. İster istmez adam devşirilir ordan sonra da vay efendim bilmem ne cemaati şuraya buraya sızdı! Temizle babam temizle. Ne akıllanacağız acaba?

Avatar
blr 2017-11-15 02:15:13

geç kalınmış

banner274

banner273