Diyanet'te Değişim Sürecek!

Milli Gazete Yazarı Ahmet Yavuz, Diyanet'teki değişim süreceğini dile getirdi ve “ Hiçbir şekilde unvanı kibre dönüştürmeyeceğiz!” sözünü hatırlattı!

Diyanet'te Değişim Sürecek!

Milli Gazete Yazarı Ahmet Yavuz, Diyanet'teki değişim süreceğini dile getirdi ve “ Hiçbir şekilde unvanı kibre dönüştürmeyeceğiz!” sözünü hatırlattı!

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
10 Ekim 2017 Salı 10:55
Diyanet'te Değişim Sürecek!
banner221

DİYANET’TE DEĞİŞİM SÜRECEK!

Geçen hafta bu köşede, “Diyanet’te değişim haftası” diye yazmıştık. O üst düzey kaynağım bir sonraki gün, “Merak etme, seni yanıltmayacağız!” dedi.

Ve vekâleten atamalar peş peşe geldi. Başkan yardımcılıklarına Yrd. Doç. Dr. Selim Argun ve Osman Tıraşçı atandı.

Genel müdürlüklerde ise; Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü’ne Kadir Dinç, Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü’ne Haydar Bekiroğlu, Dış ilişkiler Genel Müdürlüğü’ne Erdal Atalay ve İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü’ne Dr. Burhan Erkuş atandı. Rehberlik ve Teftiş Kurulu Başkanlığı’na da Hasan Ali Yıldız getirildi. Dini Yayınlar Genel Müdürlüğü ile Hac ve Umre Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nde de değişim bekleniyor. Yeni atananlara başarılar diliyoruz.

Başkan Prof. Ali Erbaş hızlı başladı. Kadrolarına, “ Hiçbir şekilde unvanı kibre dönüştürmeyeceğiz!” uyarısı yaptı. Diyanet kadrolarında değişim aşağılara doğru sürecek

Kaynak: Milli Gazete 


 

Son Güncelleme: 10.10.2017 23:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
başkanım 2017-10-10 11:53:14

ünvanı kibre dönüştürmeyeceğiz diyorsunuz
osman tıraşcıyı yardımcı yapıyorsunuz
berberde tıraş yapsın o adam!

Avatar
rotasyon gelmeli 2017-10-10 11:28:20

diyanet işleri başkanlığı 10 yıldır aynı camide görev yapan personeli rotasyone tabi tutabilirse millet için büyük hizmet etmiş olacak. hem personel canlanacak hem de vatandaşa hizmet sunulabilecek. çürümüşlüğün önüne geçmek için hareket etmek şart ama bazı imamlar mihrap görevini ek kazanç olarak yaptıklarından rotasyon deyince hemen isyan edip siyasilerden medet umuyorlar.

Avatar
imam 2017-10-10 11:22:10

yukarıda değişim oldu mu ki, aşağıda olsun? hepiniz yıllardır oradasınız...

Avatar
memur 2017-10-10 12:22:19

inşaAllah başkanımızın dediği gibi unvanlar kibre dönüşmez zira bazı idarecilerimiz müftüler dahi hoşlarına gitmeyen bir şey söylediklerinde seslerini yükselterek konuşmayı tercih ediyorlar. böyle bir ortamda bir konu müzakere edilemez. böyle idareciler diyanetimizde maalesef hala vardır. arz ederim efendim.

Avatar
Berkant Gizemli 2017-10-10 15:56:12

sıra il müftülerinde,kibirli il müftüsü asla olamaz. varsa derhal yerini değişmeli ve geldiği yere dömelidir.

Avatar
temenni 2017-10-10 15:41:36

hizmetli kadrolarını kaldırın. normal memurluğa çevi̇ri̇n ve bi̇r daha hi̇ç bi̇r di̇n görevli̇si̇ni̇ hi̇zmetli̇ yapmayin. dışardan alın işkurdan. ama kime ne söylüyorum ki. çoook utanç verici bir uygulama

Misafir Avatar
memur. 2017-10-10 16:57:50 @temenni

doğruda imamlarda talip olmasın kardeşim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Metin 2017-10-10 22:57:06

“Ünvanı kibre dönüştürmemek” ne demekse demek ki DİYANET’in böyle çok basit ve saçma sapan problemleri var. Böyle bir problem gerçekten varsa; bu kurumu kapatın gitsin. Böyle dini temsil eden bir kurum olamaz, ne İsa’ya ne Musa’ya bir faydası olmaz bu kurumun o zaman. Şayet yoksa o zaman BAŞKAN da kesin problem var.

Avatar
mechul 2017-10-11 01:57:01

Ben diyanet camiasından kendi bünyesinde dinimiz islamın istedigi ihlas samiyet sevgi saygı hoşgörüyü yakalamasını çok ama çok istiyorum.27 yıllık görevliyim her göv yaptığım yerde daireme hiç seve seve istiyerek giremedimmüftüler kral ötesi kral memurlar aslan imam müezzinler köle sonuncu sfnıf insan halbuki bütün yükün ağırlını çeken en çok mesai yapan görvliler en ufak bir kusur hata da savunma üstüne savunma hafda birgün izin yapacaksın yerine kendin görvli bucaksın daire ne iş yaparsa 27 yılda rahatca haftalık izin yaptımı hatırlamam emekli olup hiapanç hac ve umreyapamayan sayız arkadaş var heryıl hac bir kaç umre yapan hep aynı kişiler ne hikmetse hep aynı kişiler çarılıyor kabeden yaşa veya hizmet yılına göre birdüzeleme yapılamazmı hiç olmazsa gitmeyen görevlilere bir umre yaptırılamazmı şahsen ben umte sınavında bir tatsızlık yaşadım komusyonla birdaha sınava girmiyiorum sınavsız göndrisek arabistan yolunda kaybolacız galiba neyse sorunlar saakla bitmez sayın yini başkanım sn