Diyanet'te FETÖ operasyonları başlıyor

Diyanet İşleri Başkanlığı’na bağlı çalışan personele FETÖ/PDY operasyonu başlıyor.

Diyanet'te FETÖ operasyonları başlıyor

Diyanet İşleri Başkanlığı’na bağlı çalışan personele FETÖ/PDY operasyonu başlıyor.

Hacı Ali Ekber
Hacı Ali Ekber
08 Haziran 2016 Çarşamba 00:03
Diyanet'te FETÖ operasyonları başlıyor
banner221
DİNİHABERLER.COM / ÖZEL İÇERİK

Fethullahçı Terör Örgütü’ne “mensup olmak, destek ve yardım etmekten” dolayı yapılacak operasyonlar Ramazan ayında başlayıp bayram sonrası hızlanarak devam edecek.

Diyanet İşleri Başkanlığı’nda merkez teşkilatı dahil imam ve müezzin ağırlıklı olmak üzere birçok müftü ile müftülük çalışanının FETÖ ile bağlantıları bilinirken yapılan şikayetlere rağmen ilgili personel hakkında hiçbir işlem yapılmaması kamuoyunun tepkisine neden oldu.

Tüm kurumlarda FETÖ ile mücadele edilirken özellikle Diyanet’te varlık gösteren örgüt elamanlarına dokunulmaması eleştirilerin ağırlıklı noktası oldu.

Konuyla ilgili hafta içinde açıklama yapan Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez FETÖ ile mücadeleye ağırlık verileceğini belirtmişti.

Diğer taraftan iller bazında  'Terör örgütüne üye olmak' ve 'Terör örgütüne finansman sağlamak' suçundan bütün FETÖ/PDY'li imam ve müezzinlere operasyon düzenlenmesi bekleniyor.
 

 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 15.06.2016 14:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gariban imam 2016-06-08 01:04:48

sadece imam ve müezzinler mi? müftüler ne olacak, müftüler? tek bir tane bile soruşturma açılmış müftü yok bu paralel davasından?

Avatar
The İmam 2016-06-08 02:07:07

geç bile kalındı, hem bu ülkenin ekmeğini, maaşını alacaksın sonra da bu ülkeye i̇hanet edeceksin. köstebekler gibi kafayı gömdüler ama, nafile. herkes biliyor kim neci. lütfen başlasın ve dokunulsun. ben bir ilçede görev yapmaktayım ve dikkatimi hep şu çekmişti; ya seminerlere, programlara vesaire hep aynı isimler giderdi. bu isimler neden gidermiş şimdi daha iyi anlıyorum. paralelcilermiş meğer. vay güzel ülkem vay. ülkeye ihanet etmek ne demekmiş gösterin. selamlar sevgiler...

Avatar
Hele hele 2016-06-08 03:07:00

Iyi olur temizlik imandandir

Avatar
Ahmedi 2016-06-08 08:40:46

Mazlumun ahını ve masum baba, çocuk ve akrabalarının beddualarıni sakın almayalım.. Her kasada çürük elma olabilir diyanetin kasasında olduğu gibi... Siyasetin tesirinde kalan istikametli hareket etmesi çook zor..

Avatar
Erhan er 2016-06-08 18:24:07

Akıllı olalım insanlara iftira atmanın cezası dünyada da ahirette de çok ağır bir din görevlisinin mesele yaşadığı amirlerine paralel iftirası atması kadar çirkin bir şey olamaz. Hepimiz sonuna kadar diyanet işleri başkanlığına sadık görevliler olalım Allah'ın Sadık kulları olalım maaşımızı kimden alıyorsa Onun için sonuna kadar çalışalım

Avatar
İDARE 2016-06-08 11:04:21

şi̇kayetleri̇ sümen alti eden ve etti̇ği̇ i̇çi̇n yükselen ve üstmakamlara gelen i̇dareci̇ler ne olacak...

Avatar
Hüseyin 2016-06-08 04:17:31

Geç bile kalındı.. Biz bunlarla 17-25 Aralık olaylarından önce de mücadele ediyorduk. Ama bu kadar vahim olduğunu bu olaylardan sonra anladık. Hala inatla ve ısrarla bunları savunanlara bunların din ile işlerinin olmadığını daha kötüsü dine zarar verdiklerini belki böyle anlarlar...

Avatar
Haki 2016-06-08 09:42:33

Nihayet bir görenimiz oldu!.. Ama önce Diyanet genel merkezinden başlanmalı. Diyanette üst düzey kadrolar bunların elinde.

banner220