Diyanet'te Yeni Daire Başkanları belli oldu

Diyanet İşleri Başkanlığındaki Yeni Daire Başkanları belli Oldu...

Diyanet'te Yeni Daire Başkanları belli oldu

Diyanet İşleri Başkanlığındaki Yeni Daire Başkanları belli Oldu...

14 Şubat 2018 Çarşamba 22:34
Diyanet'te Yeni Daire Başkanları belli oldu
banner283

Edinilen bilgilere göre Diyanet İşleri Başkanlığındaki Daire Başkanlıklarında büyük değişiklikler başladı.

Buna göre ataması yapılması düşünülen Daire Başkanlıkları şöyle;

1: İrşad Hizmetleri Daire Başkanlığına Neşet Bodur
2: Sosyal ve Kültürel İçerikli Din Hizmetleri Daire Başkanlığına Mustafa Bülbül,
3: Yaygın Din Eğitimi Daire Başkanlığına Saliha Bilgiç,
4: Hizmet İçi Eğitim ve Rehberlik Daire Başkanlığına Cafer Tayyar Doymaz,
5: Program Geliştirme Daire Başkanlığına Osman Arslan,
6: Dini Yüksek İhtisas Merkezleri Daire Başkanlığına Abdurrahman Akkuş,
7: Hac ve Umre Eğitimi
dinihaber.com Daire Başkanlığına Esma Erten,
8: Basılı Yayınlar Daire Başkanlığına Faruk Görgülü,
9: Süreli Yayınlar Daire Başkanlığına Elif Arslan,
10: Müslüman Ülke ve Toplulukları Daire Başkanlığına Ensari Yentürk,

11: Dinler ve Kültürel Arası İlişkiler Daire Başkanlığına Sema Yiğit,
12: Atama I Dairesi Başkanlığına Dursun Ali Çoşkun,
13: Disiplin ve Değerlendirme Daire Başkanlığına Sedat Kocagil,

14: Personel Sistemleri Eğitim ve Sınavlar Daire Başkanlığına Erdal Ertorun,
15:  Atama II Dairesi Başkanlığına Akif Pusmaz,
16: Destek Hizmetleri Daire Başkanlığına Hacı Bayram Gür,

17: Malzeme Yönetimi ve Satın Alma Daire Başkanlığına Nazif Fethi Yalçınkaya,
18: Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına Özcan Gökçebay,
19: Strateji Planlama ve Yönetimi Geliştirme Daire Başkanlığına Hatice Kahyaoğlu,

20: Bilgi Yönetimi ve İletişim Daire Başkanlığına İbrahim Köse,
21: Bütçe ve Performans Daire Başkanlığına Dr. Muhammed Ali Asar,
22: İç Kontrol Daire Başkanlığına Bayram Güler,
23: 
 Göç ve Manevi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığına İsmail Akbulut,
24: Kadro Terfi ve Tahsis Daire Başkanlığına Ayten Koç'un ataması yapılacak.


Güvenlik soruşturmaların tamamlanmasından sonra atamarın resmileşmesi bekleniyor.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 22.02.2018 18:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Atsız 2018-02-14 23:13:55

vay vay vay!!!
şefler, vaizler daire başkanı da olurlarmış, helal olsun!!!
mehmet görmez hocam! ne olur hakkını helal et bize!!!

Misafir Avatar
cengizhan 2018-02-18 22:14:10 @Atsız

atsız efendi biz giderayak kimlerin nasıl müsahhih kadrolara yerleştirildiğini gördük ki bu ne?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
MEHMET KIRŞEHİRLİ 2018-02-18 21:33:06 @Atsız

niye master yapmamış ihtisas okumamış dil bilmeyenlerden müftü oluyorda müftü ile aynı ilahiyatı okuyan şeften ve vaizden niçin daire başkanı olmasın ...acıttımı?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Safa 2018-02-18 19:31:32 @Atsız

Arkadaşlar sorumluluk o makamlara getirtenlerdir. Başarılı olurlarsa sorun yok. Başarısız olurlarsa kendileri hesabını öderler. Olay bu kadar basit.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
hasbunallah 2018-02-15 11:48:04 @Atsız

vaizlerden şeflerden daire başkanı olması niye bu kadar ağırına gitti ki...bu haber seni çok incittiyse kendini sandalyeden yere at.....vaiz deyip hor gördüğünüz insanlar enaz müftü ayarında adamlar.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
ismail hakkınkulu 2018-02-15 00:41:51 @Atsız

yani şeflerin memurların tahsil ve tecrübe durumu varsa olmaz mı? git başka kurumlara bak genel müdür atanıyorlar. bırakın bu çekememezliği. ben kimsenin borazanı değilim. ben tebrik ediyorum ilk defa böyle bir atama gördüm 23 yıllık meslek hayatımda.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Anti Atsız 2018-02-15 00:33:31

Atsız nice cvp.VHKİ müsavir olurda Vaiz veya ŞEF neden daire başkanı olmasın

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Atsız 2018-02-15 00:31:18 @Atsız

ben, ülkücülerden daire başkanı olmasın demedim ki,
olursa şayet en çok sevinenlerden biri de ben olurum. 16 yıldır, bizden sandıklarımız geldi de ne oldu?
şef vaiz yerine müftülerden ve uzmanlardan daire başkanı olmasını istediğim içindir sitemim.
hakkınkulu geçinen bay birilerinin cazgırı!!!

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ismail hakkınkulu 2018-02-14 23:36:33 @Atsız

hayırdır şefler vaizler sana bir şey mi yaptı_? bi görün bakalım diğerlerinden aşağı kalır tarafları var mı? daha önceki ne oldum delileri gibi mesai arkadaşı personele burun kıvırıyorlar mı. bırakın bu çekememzlikleri. daha durun bozkurtlardan da varmış atanacaklar. görürsen şaşırma az sabır.

Beğenmedim! (16)
Avatar
Hoca 2018-02-15 00:25:51

Torpil almiş başını gidiyo önemli olan Allah'a hesap verebilmek kime sorsak diyanette daire başkanı akrabası var .Allah var gam yok

Avatar
paşa 2018-02-15 00:04:30

diyanet sen atama yapmış yav :))

Avatar
Akif 2018-02-15 00:19:17

Atama 2 daire başkanı sayın Dr Muhammed alı Asar hocamın değişmesine çok üzüldüm. Çünkü personeli cook iyi anlayan ve düşünen birisi Allah ondan razı olsun. Yolu açık olsun

Avatar
Alp 2018-02-15 00:47:30

gurban olduğum Allahım neler görüyom!
yaw editör gardaş, bu isimler kesin doğru mu?
şayet doğruysa, görmezin neden gönderildiğini şimdi anladııııım

Avatar
Yilmaz 2018-02-14 23:22:34

Akraba-i taallukat,asker çavuş iliskisi,

Avatar