Diyanet'ten Atılmalar Başlıyor

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndaki FETÖ'cü İsimler Kimler?

Diyanet'ten Atılmalar Başlıyor

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndaki FETÖ'cü İsimler Kimler?

31 Ağustos 2016 Çarşamba 18:47
Diyanet'ten Atılmalar Başlıyor
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet'teki FETÖ'cülerin Kalıntıları Temizleniyor 

Türkiye’nin dört bir yanında gerek Diyanet'in müfettişleri, gerekse illerde görevlendirilen muhakkikler soruşturmalarını son hızla devam ettiriyor. 

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’in NTV'de katıldığı canlı yayında yaptığı konuşmada Diyanet personeline önemli mesajlar verdi. 

Mehmet Görmez, Diyanet'teki FETÖ'cülerin kökünü kurutacak...
 
Görmez:“FETÖ’ye gönül vermiş bir din görevlisine mihrabı vermemiz mümkün olmaz…” dediği açıklamalarının devamında, “Darbeden önce biz pek çok tespitimizi yapmıştık, ancak mahkemelerden dönülüyordu. Fakat darbeden sonra kılı kırk yararcasına, yanlışla doğruyu birbirinden ayırmak için çok yoğun bir çaba içerisine girerek çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Tabi soruşturmalarımız devam ediyor. En küçük yanlış bir bilgi ortaya çıktığı zaman arkadaşlarımız tekrar kendi görevlerine dönecekler. Hiç kimsenin endişesi olmasın. Ama bu yapıyla en küçük bir gönül bağı kurmuş herhangi bir kimseyle de yolumuza devam etmemiz mümkün değil. Mihrabı bu yapıya gönlünü kaptırmış herhangi bir din görevlisine vermemiz de doğru olmaz, mümkün olmaz. Çok büyük travmalar yaşadık, bundan sonra bu hatalara düşmemek için daha yoğun bir çaba içerisinde olmamız gerekiyor." dedi. 



Görevden atılma süreciyle de, FETÖ ile mücadelede kararlı ve kesin talimatlar var. İllerde oluşturulan muhakkikler, FETÖ kapsamında soruşturması tamamlanan militanların görevleri ile ilgili kararı yine illerde oluşturulan Olağanüstü Hal Kurulu ve Bürolarına teslim etmeye başladı. Olağanüstü Hal Kurulu ve Büroları ise görevden atılacak militan veya görevine geri dönecek personel için kararı bağlı bulundukları kurumlara gönderecek.



Diyanet'te yaşanan yoğun FETÖ / PDY trafiği neticesinde çok sayıda gizli FETULLAH militanı görevden atılacak. Çok yakın bir zamanda görevden atılan militanların isimleri sosyal medya ve resmi gazete duyurulacak.


 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mağdur... 2016-08-31 20:21:18

feto temizliğinin en başta hakkımızı aradığımızda "biz istediğimiz kanunu çıkarırız, yasa da biziz kanun da biziz" diyen başkanlıktaki birim amirlerine de uygulanmasını bekliyoruz... ey adalet duy sesimizi..

Avatar
Adâlet 2016-08-31 19:15:51

Allahım devletimizi ve Milletimizi Hertürlü tehlikelerden koru bize bu dünyada ve Ahirette güzellikler Nasib Eyle امين

Avatar
ayşe 2016-09-01 07:58:20

hiç feto ile alakası olmayıpta açığa alınan personelin hakkını diyanet nası ödeyecek durduğumuz yerde vatan haini ilan edildik

Misafir Avatar
hacı 2016-09-01 11:49:04 @ayşe

ne oldu ayşecik fahri kuran kursu öğretyiciliğinden karoya geçemedinmi?yazık sana..ftö hain liderine söyleseydin de 15 temmuzu veya öncesi sayın c.başkanımıza 17-25 yapmasaydı..tühh üzüldüm şimdi..siz varya si̇z fare kadar i̇ğrenş şeytan kadar sapik,yilan kadar adi̇si̇ni̇z.akrep gi̇bi̇ firsatçi münafiksiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hacı 2016-09-01 11:47:03 @ayşe

ateş olmayan yerden duman çıkmaz.vekillik geçici öğreticilik kanununu ftöcü yoldaşlarınız çıkarttı 3-5 gün görev yapan avasntadan kadroya geçip ftöye destek verdiniz..kim ftöcü değil hepsi listede bizne sizi 2009 yılında takibe aldım ancak tepe me bindiniz yine vaz geçmedim eşimden ayırdınız sürgüne yollattınız halen ftöm hain liderinize soru çalan hırsız dediğim için yargılandım dava parası ödüyorum..20 taksitle ödüyorum nedenmi?ftö haininize iftira atmışım güya..ama ne olduğunuz çıktı..hepiniz ftöcüsünüz.bu halka kurşun sıkıp bomba attınız ne yaptı bu halk size..ben olsam sizi idam ederim.parti kuruyorum zaten.belgeli olarak meydana çıkacağım.bimerden yazdım,c.başkjanı gül verdoğana yazdım beni suçlamışlardı 4-5 yıl önce..nisan ayında bimerden yazdım suçlandım haziranda yazdım erdoğanı alacaklar ftö haini dedim oralı dahi olmadılar ne oldu çıktımı şimdi?siz varya siz..sizi Allah affetmeyecek.ezanları susturanları vatan hainlerini affetmez...

Beğenmedim! (0)
Avatar
imam arkadas 2016-08-31 22:59:16

ADANA saricam müftülüğünde görevden alinan fetönun köpekleri umarım Geri dönmezler Geri dönerler ise kesinlikle ADANA İl murakip ları Mahkeme de alır soluğu hakkında kesin bilgi varsa onlara göz yumarlarsa inşAllah öyle bir şey Olmaz..

Avatar