Diyanet'ten beklenen personel alımı!

Diyanet İşleri Başkanlığı 550 sözleşmeli personel alım duyurusuna çıktı, peki beklenen alım bu mu?

Diyanet'ten beklenen personel alımı!

Diyanet İşleri Başkanlığı 550 sözleşmeli personel alım duyurusuna çıktı, peki beklenen alım bu mu?

İsmet Demir
İsmet Demir
19 Nisan 2016 Salı 11:09
Diyanet'ten beklenen personel alımı!
banner221
Diyanet İşleri Başkanlığı, 2014 yılı KPSS puan sırası esas alınarak sözleşmeli imam-hatip alım ilanını duyurdu. Okurlarımızın beklentisini karşılamayan "Diyanet Perosnel Alımı" tepkilerini de beraberinde getirdi. 

Daha önce okurlarımıza; Diyanet İşleri Başkanlığı'nın 10 bine yakın imam açığı olduğunu biliyoruz. Yıl içerisinde 10 bin imam alımı yapılması planlanıyor. 10 bin imam alımının bir anda olmayacağını da belirtelim. İmam alımının dışında Kur'an Kursu öğreticisi alım olacağının da müjdesini verelim." haberini duyurmuştuk.

Gün içerisinde açıklanan 550 sözleşmeli İmam-Hatip alımı yapacak beklenen bir alım değil, bu personel alımları ek alımlardır. Heyecana  telaşa gerek yok. Kul hakkının en iyi bilen siz din görevlileri adayları olduğu unutulmamalısınız.

10 bin veya üzeri personel alımları için çalışmaların devam ettiğinin Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan edindiğimiz bilgiler arasında olduğunu belirtelim. Gelişmeleri okurlarımıza duyurmaya devame deceğiz...

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 20.04.2016 12:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adem 2016-04-19 13:59:01

Arkadaşlar BİMER e başvuru yapalım sesimizi İHL mezunu olarak duyuralim gerekirse toplanıp ankara da eylem yapalım
0507 837 4883

Misafir Avatar
SAMSUNLU MÜCAHİD 2016-04-19 21:27:40 @Adem

duyuralim kardeşi̇m. di̇ğer kurumlar alirken 5000 10000 bi̇i̇zm di̇yanet cami̇asi bu 2 yil süre i̇çeri̇si̇nde uyuyor mu ? ne iştir bu bi̇mere mektuplar gönderi̇lmeli̇ sesi̇mi̇z duyulmasi lazim artik sendi̇klar si̇z ne i̇şe yariyorsunuz. yaziklar olsun si̇ze sendi̇kalar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
analiz 2016-04-19 13:26:23

beklenen açıklama ama beklenmeyen sonuç!!!

Avatar
Vekil İmam 2016-04-19 12:32:56

2 yıldır alım diye bekliyoruz,puanım 73 bu mudur,,,biz vekil olarak görev yapmak içinde sınava giriyoruz ! biz hazırız ,yeterli oldugumuzada alllah ın izniyle inanıyoruz,,almayacaksanız yüzbinlerce imam-müezzin-kkö adayını ne diye 2014 te dhbt ye kpss ye soktunuz ?? bütün fahri kkö ve vekil imamlar şuan görevlerini bıraksa eylem yapsa o zaman alım yaparsınız değilmi ?? bizde mi sokağa dökülelim ?? ihtiyacınız yoksa o yıl sınav yapmayın,insanlar gelecekleri için plan yapıyor ve sizin yüzünüzden 2 yılım heba oldu,,devlete sonuna kadar destek olan biz din görevlilerinin hayatını bezdiriyorsunuz,,Allah a hesabını veremezsiniz,,

Misafir Avatar
vekil 2016-04-19 14:16:17 @Vekil İmam

arkadaşım halinize şükredin,ben medrese eğitimi gördüm,,ilahiyat önlisans okudum ve dhbt 73 puan aldım,,bizden 50 sizden 300 kişi alınıyor !!!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Abdullah 2016-04-19 15:47:17

Duz (hafiz olmayan)onlisans 50
Duz imamhatip 70

Egitime verilen deger

Avatar
Vekil 2016-04-19 16:12:49

Yazık 100 bin insan sınava giriyor beşbin on beş bin açık var 550 alım yapıyorsunuz resmen alay konusu oldu imam adayları

Avatar
Emir 2016-04-19 12:09:08

Sayin admin ayin 14 de aciklanan mbsts dibybs ye işlenmedi neden ÖSYM yi ariyoruz biz diyanet işlerine veri tabanına geçtik verdik diyor.diyanet işleri Başkanlığı arıyoruz ÖSYM den gelmedi diyor sınav yarişma başvurusuna 7 gün var .Ne yapmak istiyorlar. Bu sıkıntı neden bizleri aydınlatırsanız seviniriz.40.000 sınava giren personel bunu bekliyor yer değiştirmek için

Misafir Avatar
Ömer 2016-04-19 12:51:44 @Emir

mbsts puanları nezaman sisteme işlenecek bunun hakkında bilgi verirseniz seviniriz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet cemal 2016-04-19 15:01:32

Hakikaten buyuk mujde site ise tiklanmak için umut aşiliyor derdi nemalanmak fahriler size gelince 600 tl nin çingenligini yaptikça çok beklersiniz biri de benim eşim 96. 253 puan ile umutla bekliyor ben olani yazdim hakaret etmedim etmemde inşaAllah; yorumum da yayinlanir mi bilmem

Misafir Avatar
EMRAH 2016-04-20 11:50:38 @Ahmet cemal

çok yasa hocam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ekrem 2016-04-19 16:13:43

Kimse ümitlenmesin 10 bin imam alınacak diye diyanetin alacagi imam benlli 300-500 dahada öteye geçmez