Diyanet'ten bin 500 FETÖ'cü daha atılacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı’nın 3. dalga FETÖ operasyonu başlıyor...

Diyanet'ten bin 500 FETÖ'cü daha atılacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı’nın 3. dalga FETÖ operasyonu başlıyor...

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
06 Ağustos 2016 Cumartesi 01:08
Diyanet'ten bin 500 FETÖ'cü daha atılacak!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı’nın 3. dalga görevden alma çalışmalarının gündem yoğunluğu nedeniyle geciktiği, birkaç güne kadar görevden alınacak 1500’ün üzerinde personelin bulunduğu listenin açıklanacağı belirtildi.

15 Temmuz FETÖ haramilerinin yapmaya kalkıştığı başarısız darbe girişimi sonrasında alınan OHAL kararları gereğince tüm Türkiye’de Fetullah’a bağlı olan müntesiplerin görevine son verilmesi kararlaştırılmıştı.

17-25 Aralıktan sonra tüm kurumlarda FETÖ operasyonları düzenlenirken İslam’ı kendi çıkarları doğrultusunda kullanan terör örgütünün Diyanet’e sızmaması imkansızdı. Diyanet’in özel FETÖ virüs kalkanı kullanmadığı bilinmesine rağmen örgüt mensupları hakkında hiçbir işlem yapmaması kıyasıya eleştirilmişti.

Darbe girişimiyle birlikte geçte olsa harekete geçen Diyanet, 492 birinci dalga olmak üzere toplamda bin 112 kişinin görevine son verdi. Görevine son verilen personel arasında 17-25 Aralıktan sonra terfi ettiği gözlenen müftülerin olması dikkat çekmişti. 3. daga da ise bin 500 kişinin görevine son verileği tahmin ediliyor.

Kamuoyu, şu an FETÖ’cü olduğu alenen bilinen bu müftüleri kimin terfi ettirdiğini ve koruduğunu; bu üst  düzey görevliler hakkında da bir işlem yapılıp yapılmayacağını merak ediyor.

 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 06.08.2016 01:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Sadece bu kadar mi 2016-08-05 23:34:58

100 bin perssoneli olan bir kurumda sadece 1500 parelelcimi var durum vahim .ya korunuyorlar ya da bu yapi kendini iyi gizliyor..

Avatar
VAİZ 2016-08-05 22:49:31

müfettiş, daire başkanı, uzman, kurul üyesi her yerde paralelci var sayin görmez...uyan uyan

Misafir Avatar
imam ali 2016-08-06 12:41:20 @VAİZ

2011 den sonda diyanete alınan ve yurt dışına gidenlere bir bakın... genç yaşta 1-2 yıl içinde yükselenlere ve yurt dışına gidenlere bakarsanız her şey belli

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahmett 2016-08-05 22:54:24

hiç fetocu mufettiş uzman yok mus ılginç..

Avatar
imam 2016-08-05 22:36:56

etkili ve yetkili hiç yokmu fetö cü hep sineklerle uğraşılmış siz bataklığa bakın müftü ve yukarılara el atılsın ama ne olur bunlara tam temizlik yapılsın önce diyanetin merkezindekiler temizlenmeli

Avatar
Abdulhamit han 2016-08-06 00:21:03

Ahh ahhh...Saklayin bakalim...Millet salak sanki...Tdv en zengin vakfi turkiyenin,bu paraci teroristler oralari ve baglantili diyaneti bos birakirmi ? Yermiyiz bunu ? Baskan boyle giderse seninde onlardan oldugunu dusunucez haberin ola...

Avatar
Xxxxxxxxx 2016-08-05 22:48:19

Çokta merakla beklemiyorum çünkü diyanette bu saatten sonra bir yere varılmaz.diyanet hantaldır.bu işi beceremez.vatandaş olarak bende bu kanaat var.birçok vatandaşta böyle düşünüyor.

Misafir Avatar
ALİ 2016-08-09 12:59:37 @Xxxxxxxxx

vatandas dogru söylüyor ,sen nasil vatandasa musvedde dersin,defalarca paralel imamalarin sikayeti diyanete gittiği halde hiç bi işlem yok,bak malatya yeşilyurta paralelci imamlarin kol gezdiği yer,bi tane imam açiga alinmiş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imam 2016-08-08 00:10:18 @Xxxxxxxxx

hadi ordan cemaat müsveddesi sen diyanete kurban ol

Beğenmedim! (1)
Avatar
???? 2016-08-05 23:15:14

Diyanet tam temizlenmesi lazım seri bişekilde

Misafir Avatar
balkesli 2016-08-06 15:19:24 @????

şu sitede elli defa altıeylül müftüsünün ismi fetöcü diye yazıldı, yazıldığı gün o yorum siteden tekrar kaldırıldı. admin, önce siz kendinizi bir temizleyin. kimleri koruyorsunuz, kimlerin adamısınız, kimlerden yanasınız diye. bu adam bu konuda teftiş geçirdi mi acaba?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ihale 2016-08-06 12:42:33 @????

ihaleler kime verilmiş?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yüksel 2016-08-06 02:54:35

Arkadaşlar 3 dalga operasyon toplamda 3000 kişi ediyor 17 25 aralıktan sonra gönül bağı devam edenlerı alıyorlar bu örgüt kurulduğundan beri gazetesine abone olan bankasıyla çalışan dersanesi okuluna giden vs.20 milyon insandan bahsediliyor ama bunların gerçek yüzünü gördükten sonra terkedende çok oldu diyanet işleri başkanlığini hemen karalamaya başlamayın meydanlarda diger cemaat gruplarından fazla imam hatip kardeslerimiz cemaatı ile birlikte hazır bekliyor eleştirirken bu konuları göz ardı etmeyin

banner220