Diyanet'ten Kadro Alımlarında Radikal Karar!

Diyanet İşleri Başkanlığı Fahri, Vekil ve Melleler için radikal karar almaya gidiyor. Lanet Fetullah Gülen Terör Örgütü (FETÖ)Fahri, Vekil ve Melleleri fena vurdu.

Diyanet'ten Kadro Alımlarında Radikal Karar!

Diyanet İşleri Başkanlığı Fahri, Vekil ve Melleler için radikal karar almaya gidiyor. Lanet Fetullah Gülen Terör Örgütü (FETÖ)Fahri, Vekil ve Melleleri fena vurdu.

28 Temmuz 2016 Perşembe 17:13
Diyanet'ten Kadro Alımlarında Radikal Karar!
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan Kadro Alımlarında Radikal Karar!...

Fahri vekil ve mellelerin kadroya alınması 15 Temmuz darbe girişiminden sonra tarih oluyor.

Diyanet artık hiçbir bir surette liyakat kriterlerini göz ardı ederek doğrudan veya dolaylı bir şekilde fahri vekil ve meleleri kadroya almayacak.

Atamalar bundan böyle yazılı (DHBT) ve sözlü sınav usulü ile yapılacak.  


DHBT Konu Anlatımlı ve Soru Bankası Hazırlık Kitabı

Diyanet İşleri Başkanlığı’nca alınması beklenen bu karara göre bundan sonra fahrilikten, vekillikten ve melelikten kadroya geçmek hayal oluyor.

Bu uygulama ile Diyanet kadrolarında görev almak zorlaşırken liyakate dayalı atama konusunda iyileştirmeler yapılacağı göz önüne alındığında artık din görevlisi olmaya aday mezunların ciddi anlamda sınavlara hazırlanması gerekiyor.



 


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 28.07.2016 17:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KELALAKA 2016-07-28 18:31:56

düne kadar fetö devletin yaptığı sınavın sorularını çalıp devletin bütün kurumlarına fersah fersah elemanlarını yerleştirmiş! şimdi sen tut tedbir alıyormuşcasına! yok fahri alınmayacakmış yok vekil alınmayacakmış mış mış mış? sanırsınki bütün fetöcular fahrilikten vekillikten memurluğa geçti! bu arada kitap satışları nasıl?kardeş hayırlı işler...!

Avatar
Nafile 2016-07-28 18:40:32

BENCE HANGİ YÖNTEMLE ALIM YAPARSANIZ YAPIN TORPİL HER YÖNTEMİN İÇİNE GİRER. FAHRİ VE VEKİLLERE DE O SAYDIĞINIZ BÜTÜN ÖZELLİKLER ARANARAK GÖREV VERİLİYOR.SAYIN KLAVYÖSÖRLER.

Avatar
misafir 2016-07-28 18:00:36

En adil olanı bu zaten. Yalnız adaletin tamamen sağlanması için önceki fahrilikten kadroya geçenlerin de incelenmesi lazım ne malum feto nün ürünü olmadığı. Nihayetinde adaletsiz ve torpilli bir alımdı. KPSS yok liyakat yok komisyonlar deseniz Allah u alem...Söz ver şu sureyi ezberleyeceğine geçirecem sınavdan deyip saçma bir mülakatla kadro alanlar oldu. Hakkımızı helal etmiyoruz

Avatar
Görev bekleyen imam 2016-07-28 17:58:26

olması gereken buydu.

Misafir Avatar
hikmet 2016-07-28 21:54:56 @Görev bekleyen imam

çok büyük hatadan döndünüz evet şimdiye kadar vekil ve fahrilikten alınan görevlilerin incelenmesi gerekir. bu konuda diyanet olması gerekeni yaptı asla vekil ve fahrilikten alım olmamlı bu torpil ve beleşçilik demek

Beğenmedim! (3)
Avatar
Nurhab 2016-07-28 18:05:43

Çok geç kalmış bir karar...

Avatar
Hafiz 2016-07-28 18:09:57

O vekilliklere nasil geldikleri belli zaten.adam gibi calisip atansinlar diyqnetimiz sinav aciyo calis haket.yok oyle bedava gorev.

Avatar
Boyabat5760 2016-07-28 18:10:04

Değerli arkadaşlar yarım kalan mülakatlardan bir haber yokmu.Birde alımlardan haber varmı

Avatar
İlknur 2016-07-28 19:27:16

Böyle bir haber yapmanizdaki amaç ne?fahri diye başlık atılınca çok yükleniyor degilmi?bukadar insanın çalışma şartlarını sanki bilmiyorsunuz!birde insanların kanayan yarasını kanatın!!!!

banner274

banner273