Diyanet'ten Personeline Nakil Sınav Müjdesi!

Diyanet İşleri Başkanlığı Nakil sınavları ile ilgili çalışmalarına başladı...

Diyanet'ten Personeline Nakil Sınav Müjdesi!

Diyanet İşleri Başkanlığı Nakil sınavları ile ilgili çalışmalarına başladı...

03 Eylül 2016 Cumartesi 10:15
Diyanet'ten Personeline Nakil Sınav Müjdesi!
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez'in bir kaç gün önce müjdesini verdiği 5 bin imam alımı ile ilgili haberden sonra şimdi de Diyanet'ten nakil bekleyenlere müjde geldi.

 Nakil Sınavları Başlıyor...

Diyanet İşleri Başkanlığı FETÖ operasyonlarının devam ettiği ortamda personelini de ihmal etmeyip nakil bekleyenleri sevindirme adına nakil sınavlarını açtı. 

Buna göre nakil sınavları Ekim ayının ilk haftası yapılacak. Nakil sınavlarına girmek isteyen personel Eylül ayının 9'undan sonra DİBBSY'e gerekli bilgileri girerek nakil talebinden bulunabilecek.






 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 03.09.2016 17:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gorevli 2016-09-01 16:09:42

Hey adaletci arkadasim sen biliyormusun kac arkadasin sikintisi var. Neler cekiyo. Oyle bir an geliyoki birak bir kac ay gorev yapmayi, bir gun bile durulamiycak sikintili durumda olan arkadaslar var. Yorum yaparken egoist olmayalim. Hani muminler kardesti ya oyle olalim.

Avatar
Nakil 2016-09-01 19:39:10

InşaAllah münhaller yeni alimlarla doldurulmaz kaç aydir bekledigim bir yer var kaçmaz inşaallaj rabbim hakkimizda hayirli olani nadip etsin

Avatar