Diyanet’teki 'Michael Douglas’!

Habertürk imtiyaz sahibi Fatih Altaylı, İhsan Şenocak için kalemini oynattı... İşte o yazı

Diyanet’teki 'Michael Douglas’!

Habertürk imtiyaz sahibi Fatih Altaylı, İhsan Şenocak için kalemini oynattı... İşte o yazı

11 Şubat 2018 Pazar 08:40
Diyanet’teki 'Michael Douglas’!

Diyanet’in Michael Douglas’ı

Diyanet İşleri Başkanlığı’nda görevli bir “din adamımız” var.

Son dönemlerde çok gündemde, çok meşhur.

Bu beyefendi, geçtiğimiz aylarda da sık sık gündeme geldi.

Gündeme gelme nedeni ise kadınlarla ilgili söylemleri.

“Kadın şunu giyerse böyle olur, şöyle yaparsa öyle olur” gibi cümleler.

Kadınların hangi hareketlerinin veya hangi giysilerinin erkeklerde “tahrik”e neden olduğunu belirliyor beyefendi.

Vaktiyle ben de kendisini bir Teke Tek programına davet etmiştim, katılmayı kabul etmemişti.

Son söylediklerini görünce, “İyi ki gelmemiş, hepimizi Allah korumuş” diyorum.

Çünkü bu bey dün de “genç kaynanaların erkekleri tahrik ettiğini” söyledi.

“Aman sakının” demiş.

Neden sakınacağız?

Genç kaynanadan.

Yani erkeklerin evleneceği kızların anneleri zinhar genç olmayacak.

Sonra damat, kaynanaya hallenebilir.

Diyanetçi İhsan Bey böyle buyurmuş.

Ama ortada bir açmaz var.

Geleneğe göre kızlar genç evlendirilmeli.

Genç evlenen kız, yine gelenek gereği genç doğuracağına göre haliyle genç anne olacak.

Onun da kızı genç evleneceği için, kaynana da genç olacak?

Peki bu iş nasıl olacak İhsan Bey!

Ben başlangıçta İhsan Şenocak’a bu sözlerinden dolayı çok kızıyordum.

Ancak artık anladım ki bu duruma kızılmaz.

Bu bir “hastalık”.

Adı “sex addiction”.

Yani “rüzgâr esse tahrik olanlara” verilen “bilimsel” ad.

Bu hastalıktan mustarip olanların en ünlüsü Michael Douglas.

Seks bağımlılığı da denilen bu hastalıktan ötürü Michael Douglas tedavi de gördü.

İyileşip iyileşmediğini bilmiyoruz.

Anladığım kadarıyla, dinihaber.com kaynana maynana dinlemeyecek kadar bu hastalıktan mustarip biri de bizim Diyanet’te var.

Ben kendisine acil şifalar diliyorum.

Ve programa gelmediği için de kendim ve ekibim adına şükrediyor, minnetlerimi sunuyorum.

Allah bizi korumuş.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan 2018-02-11 09:41:16

Askerde ölen şehit değil, devlet gaza getirip ölüme sürüklüyor diyerek şehitlerimize dil uzatan Mustafa İslamoğlunun haberini de yapın.

Misafir Avatar
Safa 2018-02-11 13:05:36 @Hakan

i̇slamoğluna atılan iftiradan neden mutlu olasın ki? i̇hsanın yanlışını söyleyene illa başkasına da iftira et demek nasıl bir şey? 90 larda kaymak tabakaya imtiyazı eleştiri için söylenmiş sözü cımbızlayarak saptırıp başka amaçla kullanmaya çalışmak asıl niyetini ortaya koymuyor mu ? hakan bey mutlu olacaksanız başkalarını da olur olmaz eleştirelim din düşmanı ilan edelim . ne dersin ?

Beğenmedim! (15)
Avatar
memur 2018-02-11 11:33:23

bu yazı ihsan hocaya değil müslümanlara hakarettir. şiddetle kınıyorum.

Misafir Avatar
memur 2018-02-15 18:14:03 @memur

Onun için İslam alimleri vahyi, metlüv ve ğayri metlüv diye ikiye ayırdılar. Bunun isbatıda Haşr suresinin 5. ayet-i celilesi ile tahrim suresinin 3. Ayet-i celilesi ve de ilk kıblemizin mescid-i aksa olmasıdır. Ama siz bunları da kabul etmezsiniz tabi. Belki de sıkılmadan ve de bunun ne anlama geleceğini idrak edemeden Peygamberimiz (a.s.)’ın ilk kıbleyi ehl-i kitaptan öğrendiğini söyleyenlerdensiniz. Siz bu sünneti inkar kafasıyla ileride bugün birilerinin yaptığı gibi salat destek demektir deyip Allah muhafaza namaz farz değil de diyebilirsiniz. Bunun sonu felakettir değerli kardeşim gel yol yakınken bu yanlıştan vazgeç. Ben bir kardeşin olarak takip ederek Allah için sizi uyardım. Hidayet Rabbimizden.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
memur 2018-02-15 18:11:51 @memur

safa bey kardeşim feyz aldığınız mutezile ve benzerleri ehl-i sünnet itikadının karşısında dayanamadıkları gibi sizin fikirlerinizin de dayanabilmesi mümkün değildir. efendilerinizin iftira ile yaptıkları gibi sizde olmayan şeyleri var gibi vehmederek savunma yapıyorsunuz. öncelikle rakamlarını verdiğiniz ayet-i celilelerin hiç birisi ama hiç birisi araf suresi 157. ayet- celilesinin peygamberimize verdiği izinle çelişmez. bu da veda hutbesinde ki hadis-i şerifler örneği gibi tutarsız bir savunma. kardeşim kim peygamberimiz (a.s.)ın rabbimizin emri, izni olmadan kendiliğinden haram koyma yetkisinin olduğunu söylüyor. peygamberimiz (a.s.)ın bir zellesi olduğunda da tahrim suresinin 1. ayet-i celilesinde olduğu gibi rabbimiz tarafından düzeltilmiştir. her şey rabbimizin emri ve izni iledir. peygamberimize risalet görevini verende rabbimiz, izni verende rabbimiz. bunun zıddını söyleyen mi var?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Safa 2018-02-15 00:12:59 @memur

memur kardeşime son cevap: öncelikle rasül ve nebi kavramlarının farklı olduğunu bilelim. rasül elçi demektir, Allahtan aldığı emirlere hiç ilave ve eksiltme yapmadan insanlara tebliğ edendir. araf 157 de senin yorumun çıkmaz boşa uğraşma. şu ayetlerede de bak bakalım yunus 59-60, nahl 116-117, maide 80, araf 32, maide 3, ve birde tahrim 1 . senin dediğin gibi olaydı helal olanı kendine neden haram kılıyorsun dermiydi. o zaman ya rabbi madem sen bana haram kılma yetkisi verdin bende kendime bu işi haram kıldım derdi. helal haram yetkisi sadece Allah a aittir. i̇slam alimlerinin ittifakı budur. efendimiz yasakladığı bir şey varsa 1- açıkca ayet vardır, 2- yönetici olarak bazı uygulamaları olabilir.ehli eşek etini yasaklamıştır.2- mübah olan durumlar vardır. kertenkele kızartmasını kendisi yememiştir lakin siz yiyebilirsiniz demiştir. bunu mezheplerde de açıkça görüyoruz. aslan bazılarında yenilmez bazılarında yenilir. aslında maide 3 de haram olanlar belirlenmiş gerisi mübahtır.slm.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
memur 2018-02-14 19:15:28 @memur

Siz önce ef’ali mükellefinde ki sünnet ile edile-i şer’iyye de ki sünneti birbirinden ayırmayı öğrenmelisiniz. Birisi yaptığımızda sevab elde edip yapmadığımızda sorumlu olmayacağımız sünnet iken öte ki dinin iki temel kaynağından (kitap-sünnet) birisi olan sünnettir. Bu ikincisi yani dinin kaynağı olan sünnetle bir şey farz da olur haramda. Örnek mi istiyorsunuz mesela sabah namazının farziyyeti Kur’anla sabit iken, iki rek’at olarak farziyyeti sünnetle sabittir. Yoksa size göre sabah nabazının farzı bir rek’at mıdır. İki ise Kur’andan bu ikiye deliliniz nedir. Mesala arslanın kurdun vb. canlıların yenmesinin haramlığı sünnet ile sabittir. Bu yetkiyi Efendimize rabbimiz veriyor, A’raf süresinin 157. Ayet-i bunun delilidir. Size tavsiyem öncelikle samimi bir alimin dizinin dibine diz çökmenizdir. Allah size de bize de sıratı müstakimi nasib eylesin Safa bey kardeşim.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
memur 2018-02-14 19:13:25 @memur

ah be kardeşim iftiradan da çekinmiyorsunuz. kim Allahın kitabının üzerine kitap koyuyor. kim Allahın kitabına alternatif kitap ortaya koyuyor. Allahtan korkun. tilmizi olduğunuz efendinizin, hayatı ışıt zihniyetiyle mücadeleyle geçen ihsan hocaya ışıtçı iftirası gibi sizde iftira atıyorsunuz. diğer taraftan bütün usulü fıkıh kitapları sünnetin kurana arzıyla dolu, tabi görmek murad edene. verdiğiniz veda hutbesinde ki hadisi şeriflerde de hiçbir çelişki yok, üçü de doğru. efendimiz üçünü de bize emanet bırakmıştır. başkalarını, sorgulamamakla itham ediyorsunuz ama siz peşinden gittiğiniz insanları hiç sorgulayamıyorsunuz da bunun farkında değilsiniz. ilim tahsil etmeden bu işlerde kalem oynatırsanız tabi ki şaşırırsınız. iddia ile söylüyorum bu kadar tenkid ettiğiniz ihsan hocanın yanında çok değil altı ay talebe olmaya razı olun bu dediklerinizden vazgeçmeniz gerektiğini anlayacaksınız. tabi nefsinizi mağlub edebilirseniz.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Safa 2018-02-14 15:34:34 @memur

müslüman Allah ın kitabının üzerine kitap koyamaz,. kurana alternatif kitap olmaz. hadisleri kurana arzı şenocak bey bile yapsa kabulümdür. kendime alim diyemem. biz kimiz ki. veda hutbesinde efendimiz bir konuşma yapıyor. 120 bin ashab dinliyor lakin emanet bırakma hadisine üç farklı nakil var. size iki emanet bırakıyorum, biri Allah ın kitabı kuran diğeri benim sünnetim. başka bir rivayette bir kuran diğeri ehli beytimdir. üçüncü rivayette sadece kuran bıraktım ifadeleri var. hangisi doğru. sorun rivayetlerde ve senette. binlerce kişinin dinlediği hutbede bile çok farklı rivayet mevcut. hadisler Allah ın koruması altında değildir. kuran kıyamete kadar değişmeyecektir, çünkü Allah ın korumasındadır. kanaatim sorgulayarak doğru bilgiye ulaşmamız lazım. kendini kimseye bağlama Allah ve kitabına bağla rasülünü örnek al derim. vesselam

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Safa 2018-02-14 14:37:03 @memur

İslami kavramları perişan ettiniz. Bağlamlarından kopardınız. Sünnette bunlardan birisidir. Kuranda Allah ın açıkça şunları yapın dediklerine Farz, açıkça yapmayın sakının dediklerine haddi aşmayın dediklerine Haram denir. Birde ayetlerde tavsiyeler vardır. Allah şunu yapmanızı tavsiye eder veya uzak durmanızı tavsiye eder. İşte yapmamızı tavsiyeye SÜNNET denir. Uzak durmamızı istediği tavsiyelere Mekruh denir. Peygamber efendimizin yaptığı iş veya söylediği söz işte kurandaki ayetlerde ki tavsiyesi ile bağlantı varsa işte bu tam Sünnettir. Bu bütün müslümanları bağlar ve de delildir. Ayetlerle bağlantısı olmayan efendimizin şahsi işler, kılık kıyafeti özel zevkleri, hoşlandıkları veya sevmedikleri vs. Sünnet değildir ve dahi kimseyi bağlamaz. Bunlar Mübah alanlardır günahı sevabı olmayan işlerdir. Sünneti kimse inkara kalkışamaz. Lakin hangi Sünneti kasdettiğinizi bilmeliyiz. Mesela efendimizin giydiği elbise veya rengi Sünnet olmaz. Neden çünkü bunun sevabı günahı yoktur.vesselam

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
memur 2018-02-13 23:58:14 @memur

hadisleri sen ve senin gibi sünnete şaşı bakanlar mı kur'anın süzgecinden geçirecek.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
memur 2018-02-13 23:54:30 @memur

safa efendi iki gündür araya araya ancak bunu bulabildiniz demek ki. ah zavallım siz islamın iki temel kaynağından birisinin sünnet olduğunu ya bilmiyorsunuz ya da inkar eden zavallılardansınız. sünneti de biz buhari gibi kitaplardan öğreniyoruz. fıkıh kitaplarımızda bu iki temel kaynaktan (kitap-sünnet) beslendiler. ha siz müçtehitseniz bilemem. sırf kurana bakarak fetvada verirsiniz. ama islam alimleri 1400 yıldır bu kaynaklara bakıp içtihad ederek fıkıh kitaplarını bize miras bıraktılar. rabbim onlardan razı olsun. sizede hidayet versin.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Safa 2018-02-13 19:41:07 @memur

memur bey şenocak ın sadece şu sözü her şeyi anlayana anlatır: "buhari ve müslim yıkılırsa islam yok olur yıkılır" demek islamın sahibi buhari ve müslim öylemi . halbu ki biz islamın sahibinin Allah olduğunu biliyorduk. o zaman buhariden önce islam yoktu öylemi? yapmayın. burada buhariye lafımız olamaz. o yine bizim değerimizdir. ancak hadisleri kuran süzgecinden gecmelidir. bütün hadisler için kural bu olmalıdır. cevabını merak ediyorum.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
memur 2018-02-12 12:37:11 @memur

örnek bekliyoruz safa bey ne oldu hala bulamadınız mı?

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
memur 2018-02-11 14:15:22 @memur

safa bey ihsan hocanın söylediğini iddia ettiğiniz konuyla alakalı uyduruk rivayete müşahhas bir örnek verseniz de aydınlansak ha ne dersin

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Safa 2018-02-11 13:11:43 @memur

Siz adamların eline uyduruk rivayetleri malzeme olarak verirseniz kusura kalmayın onlarda istediği gibi kullanır. Önce iğneyi kendimize batıralım derim. Din anlatacaksan merkezde yüce kitabımız kuran olacak arkadaş. Rüyaları menkibeleri uydurma rivayetleri dinin merkezine alırsanız olacağı budur. Önce bunlardan kurtulmak lazım . Alla a ve Rasülüne iman ve itaate öncelik vermeliyiz .

Beğenmedim! (13)
Avatar
Veli 2018-02-11 10:02:06

Habertürk imtiyaz sahibi Fatih Altaylı, İhsan Şenocak için kalemini oynattı...
Ve bu sizi çok memnun etti

Avatar
Adil 2018-02-11 09:00:58

Fatih Altaylı haddini aşmış benzetmede,kendine oyalanacak Adnan Oktarı seçebilir

Avatar
Veli 2018-02-11 10:52:00

Vay yazik size .
Sevmeye bilirsiniz ama hiç olmazsa din adamı haysiyetiniz olsun ve meslektaşlarınızı koruyun

Avatar
canikli 2018-02-11 12:18:05

10 numara bi yazı olmuş fatih altaylıyıda sevmem ama doğruyu kim derse doğrudur.

Avatar
Emre 2018-02-11 09:49:34

Bu sitede bu yaziya gerek yoktu.

Avatar
Levent 2018-02-11 11:44:06

İhsan mahput putuna tapan bir putperesttir zaten Allah'ın dini ile alakası yoktur.Efendisi mahput'a secde eder.