Emre uymayan müftüler hesap verecek

Diyanet'in ezan çağrısına 30 kadar müftünün uymadığı görüldü

Emre uymayan müftüler hesap verecek

Diyanet'in ezan çağrısına 30 kadar müftünün uymadığı görüldü

Hacı Ali Ekber
Hacı Ali Ekber
16 Temmuz 2016 Cumartesi 14:18
Emre uymayan müftüler hesap verecek
banner221

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez'in darbeye direnme adına tüm personeli göreve çağırmasına rağmen bazı müftülerin bu çağrıya uymayıp mesaj atma gereği duymadığı ortaya çıktı.

Halkın iradesine darbe vurulduğu bir anda kılını kıpırdatmayan 30 kadar müftüye din görevlilerden tepki yağdı.





 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.07.2016 15:06
Anahtar Kelimeler:
ImamDiyanetMüftüDARBE
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam 2016-07-16 14:25:04

diyanetteki paralelciler yıllardır belli ve hiç dokunulmadı inşaAllah sıra diyanette

Avatar
Çukurovalı 2016-07-16 14:43:47

Pazartesi sabah ilk iş görevden alınmalıdır

Avatar
bir imam 2016-07-16 14:57:00

Diyanettede paralel var onlarada dokunulsun

Avatar
Murtaza 2016-07-16 14:53:58

Burayada yazıyorum mersin akdeniz hal camii imamı mehmet bengi afife sözmen camii imamı hamza boşnak derhal görevlerine son verilmeli admin gerekli yerlere ilet lütfen

Avatar
Hasan Arslan 2016-07-16 14:57:31

Artık acınırsa, acınacak duruma düşeriz.
Hemen Hsyk gibi anında bu 30 hain ve şürekası hemen temizlenmeli.

Avatar
Zekeriya 2016-07-16 15:01:55

Gecbilakalindi temizleyin bunlari

Avatar
Ayla 2016-07-16 15:01:00

Meydana gelmeyen sempatizan imamlar da hesap vermelidir! .....

Avatar
nida 2016-07-17 11:54:42

kpss de parelerciler nasıl haksız alımlar yaptılarsa zamanında diyanet için alımlardada torpille çok göreve gelen kişiler var özellikler kuran kursu öğreticileri arasında sınavdan önce isim topladıklarını bile duydum lütfen bu konuyada el atsınlar o torpilliler yüzünden pek çok ehil kişi görev alamadı vakti zamanında biraz araştırılırsa bu gerçeğe ulaşabilineceği kanatindeyim.

Misafir Avatar
Şimdi Birlik Zamanı 2016-07-18 21:42:45 @nida

Kesinlikle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İmam ali 2016-07-17 15:15:29 @nida

özellikle yurt dışına giden imamlar ve diyanetteki yöneticilerin geçmişleri ve telefonları incelensin

Beğenmedim! (0)