En fazla göreve iade SGK ve Diyanet'te

KHK ile göreve iade edilen 155 kamu personelinden 36'sı Diyanet İşleri Başkanlığından geldi

En fazla göreve iade SGK ve Diyanet'te

KHK ile göreve iade edilen 155 kamu personelinden 36'sı Diyanet İşleri Başkanlığından geldi

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
23 Kasım 2016 Çarşamba 09:54
En fazla göreve iade SGK ve Diyanet'te
banner221

677 sayılı yayımlanan son KHK'da 15 bin ihraç dikkat çekerken iadelerin 155 kişiyi geçmemesi dikkat çekti. En fazla iade ise Sosyal Güvenlik Kurumunda ve Diyanet İşleri Başkanlığından geldi.

677 sayılı Kanun Hükmünde Kararname'ye (KHK) göre AFAD'da 2, Diyanet İşleri Başkanlığında 36, TİKA'da 1, Vakıflar Genel Müdürlüğünde 1, Sosyal Güvenlik Kurumunda (SGK) 41, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığında 10, Orman ve Su İşleri Bakanlığında 1, Sağlık Bakanlığında 18, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığında 29, Yükseköğretim kurumlarında 16 kamu çalışanı görevlerine iade edildi.



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 23.11.2016 10:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sabri kısa 2016-11-23 11:31:43

16 ihraç var 36 iade. diyanet teşkilatı tüm kripto fetöcülerin melabegahı olmuş. bu devlet sittin sene bu fetöyü temizleyemez . eee müftünün yakın arkadaşımış bekir bozdağ ... koskoca ilcede yüzlerce fetöcüden 2-3 tane ihraç oldu onlarda dönmeye başladı...

Avatar
Mansur 2016-11-23 22:38:10

Malesef fetoculer iade edildi. Vesselam

Avatar
Hoca 2016-11-23 11:55:06

Diyanet ya iade ederken ya da ihraç ederken gerçekçi davranmamıştır demek ki.

Avatar
Zerrin 2016-11-23 12:27:57

Diyanet alımlardan ihdaçlarda çok titiz davranmış belli.kendileri bir şey olmuyor bizzat bank asya da diyanetin haç umre hesabı var hemde sıkıntılı dönemde Allah büyük

Avatar
FETÖ ZEBANISI 2016-11-23 10:17:25

İADE ETSİNLER DİYANETTE GÖREVE BU VATAN HAİNLERİNİ. ADAMI OLAN DEMEKKİ GÖREVE DÖNÜYOR.YARIN YİNE AYNI HALTI YER BUNLAR. ACIRSA DİYANET ACINACAK HALE GELİR.

Avatar
imam 2016-11-23 10:31:23

diyanet temizlik yapıyor gibi gözüküyor demiştimşimdi bu konuda haklı çıkıyor gibiyim geri dönenler açıklanmamış ama oda büyük olasıkla onlarda müftülerdir herhalde bakıp göreceğiz daha diyanet imamı çıkmadı nedense

Avatar
İhrac olan ben 2016-11-23 12:23:02

Fetöcü dediginiz bazi mesletaslarimizin yuzune bakabilecek miyiz ..biliyorsaniz kesin delille konusunuz.

Avatar
Hafız 2016-11-23 14:04:04

Açığa alırken sormadıkları sorun ama şıkları gibi ihrac, ederken de bir kez bile sorguya alınmadı insanlar...varsa Suçunu bile bilmeden,neden alındığı söylenmeden... Sonra da bin de birini geri alıyor... Çamur at sonra aklamaya calıs... İhrac ederken hassasiyet gösterilmesi gerekmez mi... Biz hafızlıgımızı elimizde bebegimizle yaptık.. Okullarımızın onunde joplandık yine de başımızı acmadık 28subat sürecinde okullarımızı bıraktık onurla taşıdığım ortum icin...ve uc cocukla bitirdik ilahiyat fakültelerini... Ve kosturduk çocukluğumdan beri tanıdıgım sevdigim delicesine uğrunda koştuğum "alnı secdeli yiğid"dedigimizin pesinden... o kazanırsa hersey degisir kuranım ortum hersey serbest olur ne olur Allahım diye dua ettigim.... Simdi örtü serbest kuran serbest... Sağolsunlar... Biz, gorevimizden alındık... Hicbir Suçumuz, yokken... Biz bostayız, simdi... Kuran size emanet...emanete sahip çıkın ..bizden degil sizden sorulur artık ...
uğurlar olsun
Hafız
Başörtü maduru
İmamhatip mezunu
İhrac!!!!!!!!!!!!

banner220