Fahrilikten Kadroya Geçen Kur'an Kursu Öğreticileri İncelemede!

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yürüttüğü geniş çaplı FETÖ terör örgütü ile bağlantılı personel araştırması, bazı şok ayrıntıları da beraberinde ortaya çıkarıyor.

Fahrilikten Kadroya Geçen Kur'an Kursu Öğreticileri İncelemede!

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yürüttüğü geniş çaplı FETÖ terör örgütü ile bağlantılı personel araştırması, bazı şok ayrıntıları da beraberinde ortaya çıkarıyor.

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
30 Temmuz 2016 Cumartesi 17:22
Fahrilikten Kadroya Geçen Kur'an Kursu Öğreticileri İncelemede!
banner221
DiNiHABERLER.COM  / öZEL iÇERiK

Diyanet Camiası Şoklarda...

FETÖ operasyonu kapsamında açığa alınan Diyanet personeli içerisinde; fahrilikten kadroya geçen Kur'an Kursu Öğreticilerinin çok olması, Diyanet'i bir hayli düşündürmeye başladı...

Edindiğimiz bilgilere göre FETÖ operasyonu kapsamında açığa alınan Kur'an Kursu Öğreticilerinin içinde ve gelen ihbarlarda fahrilerin fazla olması, dikkat çekti.

Bir dönem kadroya geçen fahri Kur'an Kursu Öğreticilerinin bazılarının (!) şaibeli bir şekilde jet hızıyla kadroya geçmesi, şimdi Diyanet'i kara kara düşündürüyor. FETÖ militanlarının her kurumda kullandığı al gülüm ver gülüm taktiği ile hızlı yükselişleri, ani irtifa kaybı ile yere çakılıyor. Diyanet ise bu arap saçı Paralel örüntüyü çözme konusunda, yoğun mesai harcıyor. 

FETÖ'nün gözde militanlarını, WİP servisi ile buyur edenler de mercek altına alınıyor. Açığa alınanların yanı sıra bir o kadar da kurum içine yuvalanan şebekenin de eli kulağında. Kadro heyecanı ve meslek aşkı ile yıllarca bekleyen adaylar ise haklarını yiyen vatan hainlerinden, hesap sorulmasını bekliyor. Kadroya hakkıyla geçen güzide personelin bu soruşturmadan endişe etmesine gerek yok. Zira abdesinden şüphe etmeyenler, vehme kapılmaz.



 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
TARSUSLU 2016-07-30 18:48:23

sn. site yöneticileri bu konuyu dile getirdiginiz için sizi kutluyorum özellikle 2010 yılında fahrilikten kadroya geçen bayan k.kursu ögreticilerinin yüzde yetmiş sekseni cemaattan ve cemaatin ablalarından seçildi.emin olun bunu abartmıyorum .benim bulundugum tarsus da şu anda açıga alınan müftü a.kerim akbaba hiç ihtiyaç olmayan yerlere hatta birbirine yakınlık mesafesi 300-500 metre yerlere k. kursu açtı sırf cemaat ablalarına kadro açmak için ve bu cemaatçıların büyük çogunlugu kadroya geçirildi 17-25 aralıkta tayyip erdogan gidecek yerine hoca kılıklı iblis feto gelecek diye zil takıp oynayan ve bu hainleri destekleyen bu bayan hocalar şimdi bu darbe girişimi başarısız olunca sureti hakdan görünmeye çalışıyorlar. sn. yöneticiler artık güneş batıdan dogmuştur lütfen bunların takiyyelerine inanmayın ve geregini yapın zira merhamet etmeyene merhamet edilmez

Misafir Avatar
Allah için 2016-07-30 21:01:17 @TARSUSLU

evet. site yönetimi tebrik ediyorum bu vekil ve fahrilikten geçen görevliler ile diyanet merkeze 2011 yılından sonra alınan ve hızla yükselen görevliler. bunlar iyi araştırılsın,

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ebrar 2016-07-30 18:16:29

Vekil Kuran Kursu Hocalarida arastirilsin bi zahmet onlar nasil kadro aldi

Misafir Avatar
vatanperver 2016-08-03 12:15:41 @Ebrar

vekilikten geçenler vip fetöcu! kardeş. araştırmaya gerenk yok. görünen köy kılavuz istemez 7000 den sonra giremeyen bi 300 elemanları kalmıştı.onlara özel alım oldu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
misafir 2016-07-30 18:12:08

Fahrilikten kadro alımı 2011de yapıldı. Fetö işi olsa da olmasa da çok büyük bir haksızlıktı. Ama ben bunun altında da paralelin olduğunu düşünüyorum. Adamlar beleş bir yerlere yerleşmeye alışmış ne de olsa. Kesinlikle hepsinin kadrodan ihraç edilmesini istiyorum. Onlar da sınava girsinler bakalım ne yapabilecekler.... O yıl biz yeterlilik almıştık ve onların yüzünden iptal edildi yeterliliklerimiz. Daha da alim olmadı zaten. Bu haksızlığın giderilmesini istiyoruz

Avatar
Hariyriye şeker 2016-07-30 18:19:26

Tüm belgelerimiz var ve föteye hiç karışmadık alım yapsınlar artık kpss miz boşa gitmesin

Avatar
araf 2016-07-30 19:10:12

Hala icimizde yakın zamana kadar feto savunuculugunu yapan bi dolu kuran kursu ögreticeleri var ve şuanda hala savunuyolar yapılan bi işlemde yok

Avatar
gül 2016-07-30 19:10:14

Vekillikten kadroya gecirilen donemde sartlarim tutuyor dusuncesiyle muracaat ettim
Hoca hanim memur hatasi sizin vekil goreviniz fahri olarak onaylanmis.duzeltme mumkun degil dediler.ayni doe suresi dolmayan bir arkadasima tek derslikli kursta oglenci ogretico gibi gostererek kadroya gecirildi.benimse ili dersligi olan lojman bolgesi olmasi sebebiyle fazlasiyla ogrenci talebi olan kursa su gerekce ole derslik actiadilar "hoca hanim orada bir hocamiz var.iki hanim yanyana gelince isler sarpa sariyor" baliniz utanmazliga.ve bunlari yapan muftu,insAllah gorevden alinanlar arasinda vardir
.. bir kisilik velil atamasi. Icin elli atmis kisiyo mulakata alarak adilane goruntu cizmis,biz telasla telrar yaparlen sinav oncesi imam hatiptten bir arkadas rahatligi asilar adeta ekmek almaya gelor bir edayla geldi.anlayamamistik rahatligini.ogrendik ki o kisiyi secmisler ki.eBerle kuranla ilimle de alakasi olmayan bir sahisti kendisi.ve kisa zamanda en yakin arkadasi ile birlikte ayni kuran kursuna ve dahi esinin memleketine atandigini da ogrendik..daha bunlar gibi niceleri
Ve bunlari yapan "muftu!" Kendisi ankara diyanetin atama sube mudurunun oz kardesidir.kendisi de istanbula terfi ettirilmistir.yuzune karsi ahiret inancinin bulunmadigini ve ahirette hesapci olacagimo soyledim kendisine.kendosi de aynen mukabele etmisti.dilerim ahirete kalmaz.saltanati da kendi de yerin dibine batar.

Avatar
mağdur 2016-07-30 19:44:17

Bulunduğum ilçede yeterlilik sınavından(92) aldığım puanla 4. Olmama rağmen hala boştayım. İki üni. Bitirdim. Ama şuan lise mezunu yüzüne kuranı zor okuyan cahiller kadrolu ve havalarından geçilmiyo. Nahak yere kursları işgal edenlere hakkım zehir zıkkım olsun.

Avatar
Adil 2016-07-30 18:30:45

Rabbimin adaleti işte er, geç hak yerini buluyor... Elhamdülillah...

banner261

banner260