Gözler Diyanet İşleri Başkan Yardımcılıklarında!

Diyanet İşleri Başkanlığı'na Prof. Dr. Ali Erbaş'ın atanmasının ardından gözler Diyanet İşleri Başkan yardımcılıklarına çevrildi.

Gözler Diyanet İşleri Başkan Yardımcılıklarında!

Diyanet İşleri Başkanlığı'na Prof. Dr. Ali Erbaş'ın atanmasının ardından gözler Diyanet İşleri Başkan yardımcılıklarına çevrildi.

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
30 Eylül 2017 Cumartesi 13:13
Gözler Diyanet İşleri Başkan Yardımcılıklarında!
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL

Başkan yardımcılıkları yeni yönetimin başarısı konusunda ipuçları vereceği gibi yeni yönetimle taşra arasında iletişimin sağlıklı kurulabilmesi adına da önemli...

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş'ın başarısı da nihayetinde yardımcıların bilgi, üretim, sorumluluk duygusu, alana hakimiyet, personeli tanıma, iş çözebilme ve kriz anlarında alternatif çıkışlar bulma becerisinden geçiyor. 

Diyanet camiası teşkilata yönelik olarak yapılan son saldırılarla oldukça sarsılmış durumda. Bu nedenle teşkilat gerek Erbaş'tan gerekse atayacağı yardımcıların temsil ve performası ile başarılı bir çizgi yakalayarak yüzlerini ak etmeleri konusunda beklenti içinde...

Başkan yardımcılıklarına kimin veya kimlerin geleceği şu an belirsizliğini korurken Başkan Yardımcığı için Yalova Üniversitesi'nden Prof. Dr. İbrahim Hatiboğlu'nun ismi ön sıralarda zikrediliyor. 

Diyanet'in beyni pozisyonunda yer alan İnsan Kaynakları Genel Müdürü Osman Tıraşçı ise ismi başkan yardımcılığı için geçen diğer bir isim. 

Ankara İl Müftüsü (Baş Müftü) Mehmet Sönmezoğlu, camiada temsil kabiliyeti, bilgi, beceri ve uzlaşmacı ve sorun çözmede pratikliği ile adı en çok zikredilen isimler arasında. Takdir Cumhurbaşkanımızın...

Başkan yardımcılığında adı geçen isimlerden biri de Diyarbakır İl Müftüsü Burhan İşliyen... 

Burhan İşliyen'in tecrübe, alan hakimiyeti, teşkilatça beğenilen ve takdir edilen halinin yönetime ivme katacağı düşünülüyor. 

Diğer yandan görevinin başında olan Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Yavuz Ünal'ın ise pozisyonunu koruyacağını daha önce okurlarımıza duyurmuştuk.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 30.09.2017 14:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Haydar haydarrrrrrrrr 2017-09-30 17:30:43

vayy beee! diyanette neler oluyormuş da haberimiz yokmuş. ali erbaş bu adamlarla mı çalışacak ve başarılı olacak. duyardık da inanmazdık.

Avatar
el-İnsaf 2017-10-01 00:19:11

traşçı kadar bu kurumda hak yiyen ve sevilmeyen adam yoktur. başkan yardımcısı mı olacak olsun. zaten değişen bir şey olmayacak.

Misafir Avatar
İbrahim MERT 2017-10-01 15:43:31 @el-İnsaf

el-insan efendi hangi haksız işini gördüremedin acaba osman tıraşçıya. Bende senin gibi sevimsiz birisi sanıyordum. korkarak gittim makamına . sekreteri hocam ilçe müftümüz sizle görüşmek istiyor dedi. bekletmeyin niye alın içeriye dedi. güler yüzle karşıladı makamında. kendisinden helallik istedim hocam sizin hakkınızda ne kadar yanlış düşünmüşüz dedim. Osman hoca gibi liyakatli bir kişinini şu dönemde kurumun başında olması kurum için bir kazançtır. en azından bir idareci olarak ben böyle düşünüyorum. kurumu tanıyan bilen bir isim.sanıldığı gibide hak yiyen değil hak gözeten bir amir olduğuna şahit oldum. rabbim yolunu güzel eylesin. fevri davranıp iftira atmak bize yakışmaz .

Beğenmedim! (16)
Avatar
Vatandaş Hüsnü 2017-09-30 22:34:03

Osman Tıraşçıyı Başkan yardımcısı, Haydar Bekiroğlu’nu Genel Müdür yapacak irade 2019 da bunun altında kalır.
Yazık olur memleketime de Diyanetime de...
Sayın Cumhurbaşkanımız inşaAllah bu adamların kararnamelerini imzalamaz.
Özellikle Osman Tıraşçıyı kesinlikle Diyanetten göndermeleri lazım.

Avatar
Şadırvan müftüsüne 2017-09-30 14:40:11

bu şadırvan müftüsü ahmet mehmetalioğlu denen yalaka ismailağa cemaatinden dışlandı. sevgi ve ilgiye aç olunca bu defa da gitti ihlas medyaya sarıldı. ihlas medyanın tüm saldırılarında diyanet aleyhine bilgileri bu müftü verdi. adamlara rehberlik edip hatalarını düzelteceğine taraf bulma adına her yanlışlarını alkışladı

Avatar
Ali G. 2017-09-30 13:23:29

şaibeli, bir önceki başkana koridorlarda hakaret ve küfür eden, röntgencilik yapan kişi diyanetten atılmalı.

Avatar
Müezzin 2017-09-30 13:30:32

mehmet görmezin gölgesindeki birisi nasıl başkanlık yapacak çok merak ediyorum.

Avatar
Ahmet Mehmetalioğlu 2017-09-30 13:46:01

____ADMİNİN YORUMU___ŞADIRVAN MÜFTÜLERİN HABERİNİ YAPMIYORUZ...

Misafir Avatar
Müezzin Efendi 2017-09-30 14:09:35 @Ahmet Mehmetalioğlu

koptum:))

Beğenmedim! (2)
Avatar
İbrahim 2017-09-30 19:13:38

Hac hizmetleri genel müdürü sn dr dursun aygün baskan yardımcısı olmalı
Daha önce görev yaptığı teftiş, din hizmetleri, yurtdışı müşavirlik, hac/umre hizmetlerinde tecrübesi ile bakanlığımızın çıtasını yükseltecektir,

Misafir Avatar
EMİNMİSİN KARDEŞ 2017-10-01 15:37:32 @İbrahim

dursun aygün kadar personelini aşağılayan bir yönetici daha görmedim hayatta. bırakın idareciliği idarenin i si kendisinde yok . kurumdan ilk gönderilen isim dursun aygün olmalı bence. mehmet görmez hoca ve özafşar hocanın en çok ızdırap çektiği atama buydu. ikiside pişmanlıklarını dile getiriyordu. böyle bir yanlışa bir daha düşülmez.

Beğenmedim! (3)