Haydar Bekiroğlu'ndan büyük skandal

Diyanet İşleri Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü görevini vekaleten yürüten Haydar Bekiroğlu, telafisi güç cümleler kullandı.

Haydar Bekiroğlu'ndan büyük skandal

Diyanet İşleri Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü görevini vekaleten yürüten Haydar Bekiroğlu, telafisi güç cümleler kullandı.

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
23 Kasım 2017 Perşembe 00:07
Haydar Bekiroğlu'ndan büyük skandal
banner221

Vekâleten Atanan Daire Başkanı Sıkı Milliyetçi Çıktı!

Değişen yönetimle birlikte Diyanet İşleri Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğüne vekaleten atanan Haydar Bekiroğlu, kendini tanıtırken telafisi imkansız cümleler kullandı.
 
Diyanet İşleri Başkanlığının internet sitesinde göreve gelmenin aşkıyla ne dediğini bilmeyen Bekiroğlu özgeçimişi hakkında bilgi verirken anayasanın değişmez ve değiştirilmesi teklif dahi edilemez maddelerine muhalefet etti. 

Özgeçmişini sıralayan Haydar Bekiroğlu Türkiye Cumhuriyeti’nin resmi dilinin Türkçe olduğunu bilmezmiş gibi Türkçeyi pas geçip, “Evli ve iki çocuk babası olan Bekiroğlu, ana dili olan Zazaca ve Kürtçenin yanı sıra iyi derecede Arapça ve İngilizce de bilmektedir.” dedi.

Kamuoyunun yoğun tepkileri karşısında geri adım atan Bekiroğlu, özgeçmişinde bulunan “Anadili Zazaca ve Kürtçe” ifadelerini kaldırmak zorunda kaldı. 


Tepkiye neden olan Haydar Bekiroğlu'nun Türkçe’ye asla yer vermediği anadilini gösteren o ilginç ifadeler…

İşte telafisi güç olan o paylaşım

Haydar bekiroğlu'ndan skandal

Bu da son hali!

Haydar bekiroğlu'ndan skandal

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 23.11.2017 00:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali kaya 2017-11-23 10:09:51

çamur atmayın insanlara haydar hocamız vatansever milliyetçi ve dürüst bir insandır.

Avatar
DÜRÜST OLUN 2017-11-23 15:04:35

admin sizler ne yapmaya çalışıyorsunuz ? herkesin ana dili türkçe değil ,olmakta zorunda değil. adam dürüstçe yazmış işte ......

Misafir Avatar
iMAM 2017-11-23 15:34:55 @DÜRÜST OLUN

değerli yorumcu cveabım sana devletin adi: türki̇ye cumhuri̇yeti̇ di̇li̇ türtkçedi̇r der, kastim beki̇roğlu hocamı eleşti̇rmek deği̇l , haydar hocam resmi̇ di̇li̇n turkce olduğunu bi̇li̇r ve bunuda gönülden söyleyeceği̇ni̇ bi̇li̇yoruz. i̇yi̇ ni̇yetle zazaca ve kürtçe bi̇ldi̇ği̇ni̇ de beli̇rtmek i̇çi̇n yazdiğinı ancak yanlış analaşıldığına inaniyoruz. zaten türrkçeyi̇ bi̇ldi̇ği̇ni̇ herkes bi̇li̇yor. ancak yorumcu kardeşim :" herkesi̇n anadi̇li̇ turkçe deği̇ldi̇r" di̇ye neyi̇ kasdedi̇yorsun zaten dananın kuyruğuda burada kopuyor. seninin iyi niyetle türkiyede bazı dilleri anasından öğrenen kitleler var demek istiyorsun doğrudur. ancak kanunen resmi dil turkçedir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
bursali 2017-11-23 21:36:33

erkek olan cikar benim ana dilim kurtce der yermi yemez hadi hodri meydan gorelim zazalari. vay anasini diyanet halendaha temizlenememis bunlardan.admin haberi dusurme gundemden bu birnsuc duyurusudur aslinda bunu atacan iceri yada surecen tenzili rutbe yapacan gonderecen sirnagin dagina orda zazalarla kanki olsun

Avatar
Traşçı 2017-11-23 20:15:03

Tam bir fitne sitesi oldunuz siz.. Anadilinin kürtçe olduğunu söylemek nasıl oluyor da anayasanın değiştirilemez maddelerine aykırılık oluyor? Insanlarin zekâsıyla alay etmeyin. Tövbe edin bu fitne fesat işlerini bırakın ve din adamı olan asliniza geri dönün.

_____ADMİNİN YORUMU___ GERİ ZEKALI OKU...

MADDE 1 Türkiye devleti bir cumhuriyettir.

MADDE 2 Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, milli dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, laik ve sosyal bir hukuk devletidir.

MADDE 3 Türkiye devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir. Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır. MillÓ marşı İstiklal Marşı’dır. Başkenti Ankara’dır.

MADDE 4 Anayasa’nın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki hüküm ile, 2’nci maddesindeki Cumhuriyet’in nitelikleri ve 3’üncü maddesi hükümleri değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez.

Avatar
Abdullah Afşin 2017-11-23 22:34:06

Neden yaptığım yorum yayınlanmıyor öğrenebilirmiyim acaba

Avatar
Yuhhh 2017-11-23 08:17:30

Haberi yapanın kabahati daha büyük bence

Avatar
Zeyn 2017-12-09 10:06:03

Anadil ile Devletin Resmi Dili resmi dili karıştıran bir habercilik.
Tebrikler
Şahsın anadili anasının ona ilk öğrettiği dildir. Resmi Dil ise Devletin resmi kurumlarında kullanılan dildir.
Yine Anlamadınız değil mi?
Anlamazsınız. Çünkü Anlayamazsınız. Çünkü: SİZ KÖTÜ NİYETLİSİNİZ