Hükümetten İŞKUR imam açıklaması!

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, "İŞKUR imamlarına biz sizi kadrolu sözleşmeli veya ücretli imam yapacağız demedik"dedi.

Hükümetten İŞKUR imam açıklaması!

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, "İŞKUR imamlarına biz sizi kadrolu sözleşmeli veya ücretli imam yapacağız demedik"dedi.

Raşit Tavus
Raşit Tavus
02 Kasım 2017 Perşembe 11:24
Hükümetten İŞKUR imam açıklaması!
banner221

Haber sitemiz İŞKUR imamlarıyla ilgili olarak bir kaç defa açıklama yapmış ve bu konuda beklenti içerisine girmemeleri konusunda uyarılarda bulunmuştu. İşte şimdi o açıklamayı  Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ yaptı.

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, 2018 yılı bütçesinin görüşüldüğü Plan ve Bütçe Komisyonunda önemli açıklamalarda bulundu

GEÇİCİ CAMİ GÖREVLİLERİ

Şu anda 10 bin civarında imam-hatip açığı olduğunu belirten Bozdağ, "Camilerde geçici cami görevlisi istihdamı oldu. Bu Toplum Yararına Çalışma Projesi kapsamında bazıları alındı. Şimdi, oradakilerin ismi geçici cami görevlisi istihdamı. İmam -hatip var, sözleşmeli imam-hatip var, vekil imam-hatip var, kadrolu imam-hatip var ama bunların ismi başka, geçici cami görevlisi istihdamı çünkü kadro alamayınca burada bu yolla geçici cami görevlisi alımı."

 Onlara “Sizi imam yapacağız, kadrolu imam yapacağız, vekil imam veya ücretli imam, sözleşmeli imam yapacağız” demiyor. 

İmamlık nitelikli bir görev olduğu için bunlardan kim ehil, kim ehil değildir bunu tespit etmek için bir sınav yapıyorlar yani bu TYÇP kapsamında imam-hatip olarak çalışacak kişilerin buna ehil olup olmadığını tespit için yapılıyor. Bunların aldatılması, kandırılması kesinlikle söz konusu değildir çünkü Diyanet İşleri Başkanlığı bunu -ilanları var, hepsi var- çok açık, çok şeffaf bir şekilde yapmıştır" ifadelerini kullandı.

Ajanslar

Son Güncelleme: 02.11.2017 11:34
Anahtar Kelimeler:
Bekir BozdağİŞKURImam
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
işkur imamı 2017-11-02 12:18:37

bizde söz vermedik sürekli akp oy ve verelim diye bu düzen böyle gitmez sira bi̇ze de gelecek 5 bi̇n i̇şkur i̇mami demek 20 bi̇n oy demek.

Misafir Avatar
ADEM 2017-11-09 09:46:32 @işkur imamı

oy ile tehdit edeceğine otur adam gidi ders çalış sınavları kazan kimseyede bahaneler uydurma.haaaaa birde imam olacan öğlemi sen Allah sana nasip etmesin tehdit vari iş kur imami.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ıs kur ımamı 2017-11-02 14:24:43

sayın bakanım sınavla bır alım yapında vekıller ıle ıs kur ımamları sınava gırsın.

Avatar
Kadir 2017-11-02 11:58:38

SAYIN BAKAN İLÂNI OKUMAMIŞ GALİBA,BİZ DİYORUZ Kİ,İLANLARDA İŞKUR (TEYP) YAZMADIĞI İÇİN,BİNLERCE KİŞİ,ASGARİ ÜCRETİN Çok ÜSTÜNDE YILLARDIR ÇALIŞTIĞI İŞ YERLERİNDEN BU KUTSAL GÖREVİ YAPACAK OLMANIN HEYECANI İLE,TAZMİNATLARINDAN VAZ GEÇEREK İSTİFA ETTİLER,15 GÜN SONRA İŞKURA KAYDIRDILAR.İSTE KANDIRILMA TAM DA BURADA,ANLAMAMAZLIKTAN GELİR,BU KİŞİLERİ ORTADA BIRAKIRSANIZ,SEÇİMLERDE BU KİŞİLER SİZLERE ANLATMASINI BİLİR.

Misafir Avatar
imam 2017-11-02 22:35:19 @Kadir

ulan çek git salak salak konuşma imamlığı peygamber makamını tutmuş seçime bağlıyorsun senin gibi zihniyeti bozuklara değil o makamı layık görmek tuvalet bile temizletilmez bakan açıklamayı yaptı diyanetin alımı var ehil olan kazanır vesselam

Beğenmedim! (3)
Avatar
Fevzi 2017-11-02 13:37:11

SAYIN BAKANIMM İLANI OKUMAMIŞ ALLAH RIZASI İÇİN O KADAR KARDEŞİMİZ İŞİNİ GÜCÜNÜ BURAKTI İMAM OLCAZ DİYE BAŞVURDU DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞINCA YAYINLANAN YAYINLAMADA NERESİNDE İŞ-KUR YAZIYOR ALLAH İÇİN EL İNSAF VE 15 20 GÜN SONRA GEL İŞKURCUSUN SEN BAKIN İŞÇE MÜFTÜM ARADI BİR HAFTA ÖNCE İŞKURDAN ALIM VAR GELEMEM BEN DEDİMM ALLAH İÇİNN

Avatar
remzi 2017-11-02 12:26:54

sayin başkanim ben 10 yildir fahrilik yapiyorum il merkezden 70 ilçeden 50 km uzakllikta 3 çocuğum var ilahiyat okuyorum medresede okudum dhbt 70poanim var il müftülüğü bünyesinde mulakata girdik yani kadrolu olmak için bütün şartlar mevcut sesimizi duyun saygilar

Misafir Avatar
İmam hatip 2017-11-02 16:34:31 @remzi

hadi ordan oyun senin olsun. oyla mı korkutacaksın. çalışda eğitim merkezinde sınava gir imam ol.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Olamaz 2017-11-02 13:17:22

Sizi kadroya alırlarsa bu sefer ben oy vermem

Avatar