İhsan Şenocak İstifa Etti!

İhsan Şenocak Diyanet işleri Başkanlığındaki görevinden istifa etti.

İhsan Şenocak İstifa Etti!

İhsan Şenocak Diyanet işleri Başkanlığındaki görevinden istifa etti.

12 Şubat 2018 Pazartesi 09:14
İhsan Şenocak İstifa Etti!
banner283

Samsun (AKEM) Aşıkkutlu Eğitim Merkezi görevlisi iken geçirdiği soruşturma sonucu tenzili rütbeye uğrayarak Sinop İl Müftülüğü Eğitim Uzmanlığına atanan Dr. İhsan Şenocak Diyanet İşleri Başkanlığı görevinden istifa etti

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 12.02.2018 09:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
müftü 2018-02-11 00:21:46

diyanetten ayrıldığı için üzgünüm, eğitim merkezinde din görevlilerine hizmet şuuru aşılayabilen hocalarımızdan birisi idi. lakin muhterem hocam her ortamda hizmet eder Allahın izniyle. ilahiyat fakültelerimizden birisine geçerek hizmet etmesi de çok isabetli olur. her ne olursa olsun ihsan hocamızın eğitimine bu ülke gençlerinin ve de islam dünyasının çok ihtiyacı var kanaatindeyim. rabbim hizmet yolunda yardımcın olsun muhterem hocam.

Avatar
Bayram edersiniz artik 2018-02-11 00:34:29

Gözünüz aydın.bugunu bayram ilan edersiniz artik.yahudiye hıristiyan kafire din düşmanlarına bile bu kadar düşmanlık etmediniz be...

Avatar
Birisi 2018-02-11 00:54:04

Diyanet'e sızarak çöreklenmeye çalışan, Hak için İslam'a hizmet edenleri diskalifiye etmek isteyen ve Yüce Kur'an'ı kullanarak Peygamber ve sünnet düşmanlığı yapan tahrifçiler bir süreliğine sevinebilir.

Avatar
Muhammet Fatih ÖNDER 2018-02-11 07:21:54

Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar derler üstad bu sefer kendi isyifa etti.Hakikatların söylenemediği bir toplumdayız.Cenabı Allah somunuzu hayırlı eylesin

Avatar
HAK HABİBULLAH İÇİN 2018-02-11 07:06:05

Allah bi̇r kapiyi kapatir. bi̇n kapiyi açar. ihsan hocaya i̇fti̇ra atanlar bi̇r gün utanacaklar. o her zaman halkin ve hakkin gözünde büyüyecekti̇r. hi̇zmeti̇ne iher platformda i̇slami anlatacaktir. belki̇ Allah onu en yüce makamlara götürecekti̇r. çamur atanlar el çembe duracaklardir. bugün cumhur rei̇si̇mi̇zi̇n peşi̇nde bi̇r çok yağcilar onu zamaninda sevmi̇yorlardi. ama peşi̇nden ayrilmiyorlar menfaati i̇çi̇n.dünya böyle...hayirlisi ne i̇se o olsun

Avatar
I.H 2018-02-10 23:46:23

Asla kin ve nefretle yazmıyorum. Yaptığı hizmetler için Allah razı olsun. Istifasi isabetli olmuş.

Avatar
Hoca 2018-02-11 00:19:55

İyi etmiş, geç bile kaldı, şimdi kendi tarikatın başında ne hali varsa görsün..

Avatar
Safa 2018-02-10 23:54:18

hele şükür. ta baştan dediğimize geldi. ayrılırsın diyanetten ne dersen dersin. çalıştığın kuruma zarar vermemen gerekirdi. dini anlatmak için illa resmi olarak bir yerde çalışman gerekmez.şimdi kitabullaha göre rasülü örnek alarak varsa hatalarını düzelterek yoluna devam et kime ne.

Misafir Avatar
garip 2018-02-11 05:46:20 @Safa

neden diyanette iken doğruları söylemek kuruma zarar vermek mi oluyor. hayır tam aksine, müslümanlar diyanetin doğruları söyleyememesinden şikayetçi. müslüman görünümlü yerli gavurlar da doğruları söylemesinden şikayetçi. işte şenocak olayı ikinci gruptakilerin zaferidir.

Beğenmedim! (17)