İlçe Müftü Atamaları Yolda!

Diyanet İşleri Başkanlığı İlçe Mütfü Atamaları için son viraja girdi

İlçe Müftü Atamaları Yolda!

Diyanet İşleri Başkanlığı İlçe Mütfü Atamaları için son viraja girdi

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
09 Aralık 2016 Cuma 23:32
İlçe Müftü Atamaları Yolda!
banner221
Erdi KARADENİZ
DiNiHABERLER.COM /öZEL


Diyanet İşler Başkanlığı’nın "İl Müftüleri Kararnamesini" yayımlamasının ardından gözler şimdi de ilçe müftü atamalarına çevrildi. 

Daha önce listesi hazırlanan ilçe müftüleri ataması, FETÖ/PYD kapsamında açığa alınmaları ve akabinde yapılan soruşturmalar neticesinde tekrar eski görev yerlerine dönmeleri Diyanet'i suların durulmasını beklemeye sevketmişti. 

Sonraki süreçte bazı ilçe müftülerin il müftülüğüne terfi etmesi ile yerlerinin boşalması yeni ilçe müftüleri listesinin hızlanmasında ana etken oldu. 

Diyanet İşleri Başkanlığı yetkilileri şu an itibariyle ilçe müftüleri listesini tamamladı. Hazırlanan liste imza için Başkan Görmez'e sunuldu. Pakistan dönüşü Görmez’in son şeklini vermesi ve imzalaması beklenen ilçe müftülerinin atama ilanının bir hafta içerisinde yayımlanması bekleniyor.



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 10.12.2016 00:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hayırlısı olsun 2016-12-09 23:59:09

Müftü atamalarinda beşeri ilişkiler idareci olma özelliği ön planda olmalı. Vaiziyle bile gecinemeyen kibirli müftüler ayiklanmali.Diyanet İşleri Başkanlığı her ne kadar kurumsal bir kurum olsa da ifa ettigi görevi devlet adina değil Allah ve Resulü adina yapar.Ayrica atamalarda teknolojiyi lehinde kullananlar ön planda olmamali.hizmetler yerinde gorülmeli.

Misafir Avatar
ilginç 2016-12-10 11:46:11 @Hayırlısı olsun

diyanette olması gereken herşeyin tersi oldugunun farkında değil misin hocam. diyanet ters adamları atmak yerine el üstünde tutuyor. fetöcü murakıplar, ilçe müftüleri ,il müftü yrd. ne iş. hala görevinde .. güle oyanaya adamlar soruşturma yapıyorlar...birde madem tayinler yapılacaktı il müftü ilçe müftü atmları yapılırken neden vaizlerin tayinlere red yazısı yazıldı...üç kağıtçılıkta bir numarasınız. ama seneye bende siyasi referansla tayin isteyeceğim o zaman nasıl işler yolunda gidiyor. liyakat değil siyaset efendi siyaset...

Beğenmedim! (5)
Avatar
Kko 2016-12-10 10:34:44

Imamlar amire saygi gerektigini ogrenmedigi muddetce muftu sayginlikta ve liyakatta zirvede olsa nafile. Once imamlara ahlak egitimi verilmeli.Edebul mufred kitabi isim olarak sinavlarda soru olmasin bizzat din gorevlilerine okutulsun.

Misafir Avatar
müftü 2016-12-12 18:57:41 @Kko

boş konuşmuşsun kko imamlarımız gayet ahlaklı, gayet saygılı, fakat senin yorumun çok yakışıksız, ve saygısız, demek problem senin bakışında güzel bak güzel görürsün.

Beğenmedim! (1)
Avatar
müftü 2016-12-10 00:41:47

hayırlı olsuna katılıyorum.

Avatar
vatandaş 2016-12-10 12:37:44

liyakata göre atansın belli cemaatlerin adamları atanmasın önüne gelene refarans olunmasın iyi araştırılsın inşAllah akıllanmışlardır.

Avatar
ödemisli 2016-12-10 00:31:00

tam benim dusuncelerimi ifade etmissin kardesim agzina saglik

Avatar
Mekke 2016-12-10 20:24:04

Hep pragmatis(menfaatçi)görüş ve yorumlar.keşke herşey aAllah için olsaydı

Avatar
salih 2016-12-10 18:13:45

şebinkarahisarada yeni müftü istiyoruz. Allah rızası için

Avatar
Halil Duman 2016-12-15 17:39:25

Imamlar k kursu öğreticileri amire saygi gerektigini ogrenmedigi muddetce muftu sayginlikta ve liyakatta zirvede olsa nafile. Once imamlara ahlak egitimi verilmeli.Edebul mufred kitabi isim olarak sinavlarda soru olmasin bizzat din gorevlilerine okutulsun.

banner220